Ramselaar of Henriksen. Ayoub is ook een leuk spelertje. Bikel heeft wel potentie.quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zolang Guardado/Pröpper/Hendrix fit blijven is er niks aan de hand. Dat middenveld is ruimschoots voldoende voor de competitie. Zodra je terug moet vallen op Maher, wordt het andere koek, zeker nu ook Schaars weg is.
Maar ja, wie ga je halen?
Pröpper was ook niet best. Nog nooit zoveel balverlies zien lijden. Brenet en Moreno waren ook eeg matig. En De Jong helemaal.quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
Isimat, Hendrix, guardado, locadia, willems vielen me wel echt zwaar tegen gister.
En over het hele elftal hing een soort arrogante laksheid. Hopelijk blijft dat niet het hele seizoen zo.
Kampioensroesje, al vallen Isimat en Locadia me chronisch tegen. Hendrix, Guardado en Willems kunnen echt wel beter, en het is te hopen dat hun dat ook echt gaan doen. Misschien was puntverlies wel beter geweest gisteren, nu komen ze ermee weg. En dat nog wel uit tegen Utrecht.quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
Isimat, Hendrix, guardado, locadia, willems vielen me wel echt zwaar tegen gister.
En over het hele elftal hing een soort arrogante laksheid. Hopelijk blijft dat niet het hele seizoen zo.
Ayoub mag wel komen van me.quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ramselaar of Henriksen. Ayoub is ook een leuk spelertje. Bikel heeft wel potentie.
En ze moeten St Juste nog oppikken.
Vanwege het defensieve werk wat hij ook verzet (zie ik zelf maar beperkt) en waarschijnlijk ook om hem tevreden te houden (al zie ik de potentie die hem toegedacht wordt zelf niet zo).quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kampioensroesje, al vallen Isimat en Locadia me chronisch tegen. Hendrix, Guardado en Willems kunnen echt wel beter, en het is te hopen dat hun dat ook echt gaan doen. Misschien was puntverlies wel beter geweest gisteren, nu komen ze ermee weg. En dat nog wel uit tegen Utrecht.
Schwaab mag voortaan starten van mij. Maar waarom Cocu continu een spits die niet op zijn eigen positie speelt, boven een buitenspeler verkiest ontgaat me.
Klopt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die was goed idd, geen idee op welke positie hij speelt, dacht op 10
Aan de ene kant haal je wel weer een Marokkaanse Nederlander in je selectie, en dat is niet altijd een succes.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden dan, hoop eigenlijk dat geen Eredivisie speler zal zijn.quote:
Hij krijgt ook alle vrijheid van ten Hag, bij PSV zal dat dan veel minder zijn, ik denk ook dat ie niet bij PSV zal passen, voor de rest wel een goed spelertje net als dat broertje van Amrabatquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Aan de ene kant haal je wel weer een Marokkaanse Nederlander in je selectie, en dat is niet altijd een succes.
Ik vind Ayoub al een behoorlijke tijd goed spelen. Speler die wat kan forceren, ik baalde ook dat hij de bekerfinale moest missen tegen Feyenoord.
PSV gaat ook geen 15 miljoen euro neerleggen voor Ziyech. Ramselaar moet zich nog een jaar ontwikkelen bij FC Utrecht.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden dan, hoop eigenlijk dat geen Eredivisie speler zal zijn.
Nee. Is meer controlerend.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Henriksen van AZ Stijn.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV gaat ook geen 15 miljoen euro neerleggen voor Ziyech. Ramselaar moet zich nog een jaar ontwikkelen bij FC Utrecht.
Voor de rest zie ik geen spelers die op termijn van waarde kunnen zijn voor PSV.
Ik vind het met name een lopende middenvelder. Net als Ramselaar en in iets mindere mate Ayoub.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar die was vooral veelscorend als... rampampampam nummertje 10!
Idd, anders kan je altijd Paal of Rigo nog laten doorstromenquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:28 schreef Buitendam het volgende:
Ik voel er weinig voor om een aantal miljoen uit te geven voor een concurrentie op het middenveld. Propper, Guardado, Hendrix en Pereiro zijn alle vier meer dan goed genoeg voor het middenveld. Haal eerst maar eens een verdediger en linksbuiten.
Had eigenlijk nooit van z'n zoon gehoord.quote:
Je hebt kunnen zien waarom .quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Had eigenlijk nooit van z'n zoon gehoord.
Jammer wel. Wist trouwens ook niet dat Nilis soort van verplicht vertrok bij PSV toenquote:
Weer een Belg die hem naaide héquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jammer wel. Wist trouwens ook niet dat Nilis soort van verplicht vertrok bij PSV toen![]()
Mooie beelden wel bij deze doc, mooi mens ook.
Ik had Pereiro lekker op de positie van Locadia laten spelen. Gewoon een seizoen laten staan, al het vertrouwen wat Locadia krijgt eens aan hem geven. Denk dat je daar veel en veel meer rendement uit gaat halen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:28 schreef Buitendam het volgende:
Ik voel er weinig voor om een aantal miljoen uit te geven voor een concurrentie op het middenveld. Propper, Guardado, Hendrix en Pereiro zijn alle vier meer dan goed genoeg voor het middenveld. Haal eerst maar eens een verdediger en linksbuiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |