quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach en 1 voordeel: met het gat wat hij in de grond zal slaan, hoeven ze hem niet eens meer te begraven: gewoon zander over en klaar!
Avond, Elfquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is net weer thuis en ziet dat hij helaas een show van L2B heeft gemist
quote:
Ik heb niet echt een show voorbereid, helaas. Ik moet ook nog veel nieuwe muziek luisteren en zo. Wellicht draai ik morgenavond, anders maandagavond.quote:
Is dat dan nodig, een show voorbereiden?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een show voorbereid, helaas. Ik moet ook nog veel nieuwe muziek luisteren en zo. Wellicht draai ik morgenavond, anders maandagavond.
In mijn geval wel, want ik heb niet zo heel veel muziek in hogere kwaliteit dan 192 kb/s op de computer staan.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is dat dan nodig, een show voorbereiden?
Doe jij toch altijd?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is dat dan nodig, een show voorbereiden?
Soms denkt Knokkels tijdens het draaien van een nummer wel eens na over het nummer dat hij daarna zal draaien.quote:
Nergens voor nodig joh, het gaat of vanzelf, of het wordt dramatisch. Maar er wordt altijd over gepraatquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Soms denkt Knokkels tijdens het draaien van een nummer wel eens na over het nummer dat hij daarna zal draaien.
Van mij valt niets te verwachtenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]WOEI!
Wie gaat er voor vertier op de stream zorgen?
Ga jij draaien, ga ik luisteren en aan het werkquote:
Alweer aan het werk?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ga jij draaien, ga ik luisteren en aan het werk
Beetje (ahum) achterstand in de ledenadministratiequote:
Als iemand me er ff op kan pleuren?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:12 schreef just me het volgende:
[..]
Ga jij draaien, ga ik luisteren en aan het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |