Niet nodig, bij hem boenkt het nog in z'n hoofd van gisteren...quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:09 schreef ToT het volgende:
Tssss en Knokkels heeft het stokje nog niet eens overgenomen?
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet nodig, bij hem boenkt het nog in z'n hoofd van gisteren...
Die whisky smaakte zeker goed. En de rumquote:
Sowieso, als je Flash Gordon en dat nummer van Highlander beluistert, dan is het duidelijk dat ze maar weinig over de films wisten toen ze die nummers maakten!quote:
Damn!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die whisky smaakte zeker goed. En de rum
mwah, valt nu erg meequote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet nodig, bij hem boenkt het nog in z'n hoofd van gisteren...
instant kopstoot met een twistquote:
vind ik best mooiquote:
In principe wel, maar het hele imago er omheen en dat elk nummer op elkaar lijkt......quote:
uhm... logisch ookquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
In principe wel, maar het hele imago er omheen en dat elk nummer op elkaar lijkt......En het feit dat die zangeres zelf überhaupt niet eens van het soort muziek houdt dat ze zelf maken....
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
uhm... logisch ook![]()
Ik ga in een band zingen, maar ik vind het genre maar niets. Why...?
oww ja nu staat me er wel iets van bijquote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze schijnt veel meer into hiphop te zijn.
Ze zullen ongetwijfeld wel de nummers die ze zelf spelen mooi vinden, maar ik ga er niet van uit dat ze het zelf geschreven hebben, en blijkbaar vinden e dus muziek wat er op lijkt, kut.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
oww ja nu staat me er wel iets van bij
Ja gewoon echt fucked up!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:30 schreef knokkels het volgende:
NWS / Man stort over een paar uur ter aarde.
..........
Dat kan toch bijna niet goed gaanquote:
Ik kan het natuurkundig echt niet onderbouwen, maar met die snelheid loop je toch echt wel de kans om weggeblazen worden?quote:
Lijkt me ook ja, en dan heb je al snel heel veel afwijking, maar hij heeft wel genoeg ervaring dat te compenseren.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan het natuurkundig echt niet onderbouwen, maar met die snelheid loop je toch echt wel de kans om weggeblazen worden?
Hmmmmmm wordt om 2 uur 's nachts uitgezonden. Denk dat ik het morgen wel ga bekijken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja, en dan heb je al snel heel veel afwijking, maar hij heeft wel genoeg ervaring dat te compenseren.
ECHTER, het laatste stuk vereist natuurlijk ontzettend veel stuurmanskunst; als hij DAN wegwaait, is er verdomd weinig tijd meer het te corrigeren.
Daarom is het net natuurlijk wel 30 bij 30, maar dan nog......
En tijdens het uittesten is 1x dus een testpop dwars door zo'n net heen geknald!
Ach en 1 voordeel: met het gat wat hij in de grond zal slaan, hoeven ze hem niet eens meer te begraven: gewoon zand er over en klaar!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmmmmm wordt om 2 uur 's nachts uitgezonden. Denk dat ik het morgen wel ga bekijken.
'
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:42 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig is net weer thuis en ziet dat hij helaas een show van L2B heeft gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |