Denk dat het meer moeite zal kosten om naast het vangnet te landen dan erop.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:15 schreef luxerobots het volgende:
Lijkt me dat hij goed genoeg geoefend heeft om op de juiste plek neer te komen, het net lijkt me ook veilig genoeg.
Ik denk dat de kans minimaal is dat het mis gaat.
Waaghalsquote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:06 schreef Sigaartje het volgende:
Ik denk dat de waaghals een Fok!ker is.
Met goed weer ergens tussen de 5 en 10 per dag. Zonder nachtsprongen geteld etc.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe kan hij al 18.000 parachutesprongen hebben gedaan? Hij is 42 dus leeft iets van 15.000 dagen. Hoeveel van die sprongen kan je op een dag doen?
In Zeewolde ook iemand uit de lucht gevallen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:58 schreef Ryan3 het volgende:
Er is in Texas al een hete lucht ballon naar beneden gesodemieterd, 16 doden, belooft niet veel goeds.
Via een Australische proxy kijken. Daar is het een paar uur later.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:10 schreef raptorix het volgende:
Iemand een link waar het te zien zal zijn?
Als je nog bij bewustzijn bent.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:27 schreef Ringo het volgende:
Je bent snel genoeg weer in minder ijle lucht.
Duurt nog eventjes:quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:10 schreef raptorix het volgende:
Iemand een link waar het te zien zal zijn?
https://en.wikipedia.org/wiki/Juliane_Koepckequote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:29 schreef Drugshond het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Nicholas_Alkemade
Ik moest ff opzoeken. Geen US maar RAF. Hoogte had ik wel goed.
hahhahahah. Owke,,, thumbs up.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Juliane_Koepcke
Overleefde ook, maar deed ook nog een stukje Bear Grills erna
Hij heeft het eerste stuk zuurstof bij zich.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:25 schreef Drugshond het volgende:
Spingen van 7,6 km is ook wierd.... alsof lucht daar te koop is.
Het is dat ik even geen vliegtuig tot mijn beschikking heb, maar anders...quote:And will contain a warning to viewers not to try this themselves.
Hehehequote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is dat ik even geen vliegtuig tot mijn beschikking heb, maar anders...![]()
Fuck Gravityquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:13 schreef Leandra het volgende:
Is hij met een val van zo'n hoogte überhaupt nog wel helder genoeg om te zorgen dat hij landt waar hij moet landen?
Duidelijk een gevalletje draaideur.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe kan hij al 18.000 parachutesprongen hebben gedaan? Hij is 42 dus leeft iets van 15.000 dagen. Hoeveel van die sprongen kan je op een dag doen?
Zijn afsprong is naar het oosten gericht.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit gaat gewoon fout. Beter melden ze ons hoe laat de begrafenis is.²
Op youtube te volgenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:37 schreef Captain_Ghost het volgende:
Waar is de live en hoe laat begint het in Nederlandse tijd?
Kieperen ze hem gewoon met rolstoel en al van de Eiffeltoren af hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 21:59 schreef Jihawti het volgende:
Je mag bijna hopen dat ie in één klap dood is want anders is ie voor het leven ongelukkig en kan nooit meer "een extreme uitdaging aangaan"
Rolstoel? Dit is een enkeltje coma-afdeling op zijn best...arm kleuter-kindje.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kieperen ze hem gewoon met rolstoel en al van de Eiffeltoren af hoor.
Ja, met zijn ventilator en al.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:01 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Rolstoel? Dit is een enkeltje coma-afdeling op zijn best...arm kleuter-kindje.
Hoe kan een testpop overlijden?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:42 schreef Rick_Van_Acht het volgende:
[..]
Hij moet nog springen, je kunt bijvoorbaat zeggen dat hij zal overlijden omdat:
Ze hebben in de woestijn een vangnet opgezet, wat relatief zeer klein is en het is ontzettend moeilijk om precies daar te landen. De kans dat hij ergens anders terecht komt is VEEL groter.
De testpop is recht door het vangnet heen gegaan en heeft de val niet overleefd.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:09 schreef Lunatiek het volgende:
Gaat lekker vandaag, eerst die heteluchtballon, toen de paramotor in Zeewolde, nu weer iemand bij Moorsel tegen een betonnen muur geparachuteerd... hoe gaat dit aflopen en wie vind het jammer dat die anderen niet gelivestreamed waren?
Op 7 km hoogte, denk het niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:11 schreef Oversight het volgende:
[..]Heeft IS al verantwoording opgeeist ?
Kind krijgt wel weer een nieuwe papa.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
nou en, hij leeft tenminste
wel jammer voor dat kind als ie t niet redt
Sint Petrus uit z'n ambt zetten en zijn taak over proberen te nemen?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:17 schreef schrijfveer het volgende:
Wat zou zijn volgende uitdaging worden ?
Levend in een kist 2 minuten de verbrandingsoven in..quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:17 schreef schrijfveer het volgende:
Wat zou zijn volgende uitdaging worden ?
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Sint Petrus uit z'n ambt zetten en zijn taak over proberen te nemen?
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Kun jij z'n vliegtuig niet even hacken zodat hij veilig aan de grond blijft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.◢◤
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:26 schreef Oversight het volgende:
[..]Vliegtuigen zijn lastig,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
ik ken ook een verhaal. gaat over een meisje met een rode capuchon die wordt aangevallen door een wolf verkleed als haar oma......echt fucking ziek!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:27 schreef Drugshond het volgende:
Ken wel een verhaal van WO-II over een bamingslid van een US bomber die een val heeft overleefd van 5500 meter.
Ook zonder parachute. (Tijdens de winter en bomen).
ja idd.....................net echtquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:33 schreef ZinInPizza het volgende:
ik ken ook een verhaal. gaat over een meisje met een rode capuchon die wordt aangevallen door een wolf verkleed als haar oma......echt fucking ziek!
Hola, ik er nog een bron erachter gepost. Verhaal is waar.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:33 schreef ZinInPizza het volgende:
[..]
ik ken ook een verhaal. gaat over een meisje met een rode capuchon die wordt aangevallen door een wolf verkleed als haar oma......echt fucking ziek!
[..]
ja idd.....................net echt
NWS / Man stort over een paar uur ter aarde.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:33 schreef ZinInPizza het volgende:
[..]
Gebeurt sowieso af en toe wel eens; paar jaar geleden was er ook iemand bij wie de parachute niet werkte. Viel in een modderpoel. Beide poten gebroken, maar verder niks aan 't handje. Heb alleen ff geen bron, kan zijn dat het toen op de Frontpage was.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hola, ik er nog een bron erachter gepost. Verhaal is waar.
Het springen zo om kwart voor twee middernachtelijk hier.quote:
Uit mijn hoofd is die 5500 meter vrije val wel redelijk waus/uniek/ en hoog. Record ?!. Geen idee. Denk het welquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Gebeurt sowieso af en toe wel eens; paar jaar geleden was er ook iemand bij wie de parachute niet werkte. Viel in een modderpoel. Beide poten gebroken, maar verder niks aan 't handje. Heb alleen ff geen bron, kan zijn dat het toen op de Frontpage was.
Ja nou ja, 5500 is vast wel wel uniek, maar ik bedoel in het algemeen dat tijdens het parachutespringen iemand in vrije val neerkomt en het overleeft.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd is die 5500 meter vrije val wel redelijk waus/uniek/ en hoog. Record ?!. Geen idee. Denk het wel
+40 sec later . Welke zender ?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:45 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Het springen zo om kwart voor twee middernachtelijk hier.
Wanneer hij de pijp uit gaat is nog niet bekend.
Hij zou eigenlijk uit het vliegtuig moeten vallen. Of het zou geen valnet maar een springnet moeten zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:47 schreef luxerobots het volgende:
Man springt uit vliegtuig in valnet.
Dit wordt een saai topic.
Om 01:45 ongeveerquote:
Dan lijkt me jam niet zo handig, dat gaat rondvliegen en overal aan vastkleven. Is een plakje kaas niet handiger?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:57 schreef Drugshond het volgende:
O ja... zou de springer ook een boterham met jam op zijn rug gebonden hebben/
Felix sprong van 39km en haalde een snelheid van ongeveer 1350km/h. Hij had uiteraard wel een parachute bij zich.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd is die 5500 meter vrije val wel redelijk waus/uniek/ en hoog. Record ?!. Geen idee. Denk het wel
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:18 schreef Physsic het volgende:
[..]
Felix sprong van 39km en haalde een snelheid van ongeveer 1350km/h. Hij had uiteraard wel een parachute bij zich.
Ik heb het over snelheid op zeeniveau. Dat is grofweg 200 km/hquote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:18 schreef Physsic het volgende:
[..]
Felix sprong van 39km en haalde een snelheid van ongeveer 1350km/h. Hij had uiteraard wel een parachute bij zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |