Het is een mooi en gaaf filmpjequote:Op zondag 31 juli 2016 10:31 schreef Hexxenbiest het volgende:
Filmpje niet bekeken; ik krijg al ongemakkelijke kriebels bij de gedachte al. Maar ik neem aan het goed is afgelopen.
Ik ben een ongelofelijke waaghals, maar of ik dit zou kunnen zonder dat bij de landing het schijt mij uit de mouwen en broekspijpen spat... hm....quote:Op zondag 31 juli 2016 02:58 schreef Fokker89 het volgende:
Ach misschien kunnen we dit over 10 jaar allemaal doen, als het toch veilig lijkt te zijn, maar dan misschien van iets minder hoog.
Al die mensen die staan te kijken en te juichen.. vraag me af hoeveel daarvan stiekem de hoop hadden dat hij het niet zou halen. Anders ga je toch niet staan kijken bij een sprong met zo'n enorm risicoquote:
Op het laatst gaat ie nog druk bewegen met zijn armen om zo veel mogelijk in het midden van het net te komen. Was niet helemaal gelukt, want het lijkt alsof hij toch wat aan de zijkant er in dook.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:43 schreef Biancavia het volgende:
Bizar. Hoe kun je zo precies weten waar je moet springen? Kun je überhaupt nog bijsturen als je aan het vallen bent?
Je lichaam kantelen in de wind.quote:Op zondag 31 juli 2016 12:43 schreef Biancavia het volgende:
Bizar. Hoe kun je zo precies weten waar je moet springen? Kun je überhaupt nog bijsturen als je aan het vallen bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |