ben je nog steeds clean?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lang geleden dat ik shiva heb gerookt
nee hoorquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:13 schreef zeer het volgende:
[..]
ja om de niet Arabisch sprekende mensen tot contributie over te halen, niet om het geloof te belijden.
heb wel zo'n toeter om op te blazen als je wiltquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:18 schreef Crip het volgende:
Morgen ga ik een feestje houden met mijzelf
nooitquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:14 schreef zeer het volgende:
[..]
in welke situatie zou een hindoe Allah dan Shiva moeten noemen?snap srs niet welk punt je probeert te maken
ja klopt wasquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:18 schreef zeer het volgende:
[..]
je was toch gestopt met roken en blowen?
Kom dan ik kan goed blazenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:19 schreef zeer het volgende:
[..]
heb wel zo'n toeter om op te blazen als je wilt
stream het plsquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:18 schreef Crip het volgende:
Morgen ga ik een feestje houden met mijzelf
nee maar hoor liever papiquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:21 schreef Crip het volgende:
Mannen en jongens, zouden jullie het raar vinden als een chick/jullie vriendin jullie daddy zou noemen?
ligt er aan ben jij die chick?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:21 schreef Crip het volgende:
Mannen en jongens, zouden jullie het raar vinden als een chick/jullie vriendin jullie daddy zou noemen?
Ja, lichtelijkquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:21 schreef Crip het volgende:
Ik vond 'papi' wel leukquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:21 schreef Crip het volgende:
goed voor mezelf zorgen, gezond leven, fuck ditquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en ineens dacht je: 'waar ben ik nou eigenlijk mee bezig?'
Probeer het na de vakantie nog wel een keer.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en ineens dacht je: 'waar ben ik nou eigenlijk mee bezig?'
Nee alleen father of vader zou wel raar zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:21 schreef Crip het volgende:
ligt eraan hoe jong ;squote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:21 schreef Crip het volgende:
Vanwaar deze vraag?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:21 schreef Crip het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |