quote:
SPOILER: FilmmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tentoonstelling in AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!![]()
Wanneer je deze zelf organiseert wel jaquote:Op woensdag 8 februari 2017 20:47 schreef eastmain het volgende:
Zijn er ook meetings in Maastricht?
Zou het leuk vinden nieuwe mensen te leren kennen.
Hoeft niet perse kroeg ofzo te zijn.
Thanks!
quote:Op woensdag 8 februari 2017 17:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]Dan maar een weekje later.
![]()
Meets in de planning:SPOILER: FilmmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk dat er weer meetings op de planning staanSPOILER: Tentoonstelling in AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Post!![]()
Kan helaas allebei niet.
1e: Heel erg allergisch voor katten. 2e Dat weekend al iets anders gepland. Wel een leuk idee, want zelf nog nooit geweest ook.
Goed idee.quote:Op woensdag 8 februari 2017 20:52 schreef Yvie_lu het volgende:
Wanneer je deze zelf organiseert wel ja![]()
![]()
Iedereen is welkom om zijn eigen meet te plaatsen, je merkt snel genoeg wel of er animo voor is!
SPOILER: FilmmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tentoonstelling in AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
You can only have the sunshine after the rain..
Maastricht is me wel erg ver vanuit Amersfoort.quote:Op woensdag 8 februari 2017 21:04 schreef eastmain het volgende:
[..]
Goed idee.
Wil best wat organiseren, lijkt me leuk.
Zijn hier mensen die naar/van Maastricht willen gaan/zijn?
Genoeg Fok!kers uit Limburg hoorquote:Op woensdag 8 februari 2017 21:04 schreef eastmain het volgende:
[..]
Goed idee.
Wil best wat organiseren, lijkt me leuk.
Zijn hier mensen die naar/van Maastricht willen gaan/zijn?
Een fokker wil vast een kamer met je delenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 10:18 schreef Elvi het volgende:
Als t in Maastricht is moet ik wel een hotel boeken ofzo
Meets in de planning:quote:Op zaterdag 11 februari 2017 20:48 schreef Dqod het volgende:
Hermitage klinkt okay. Zet mij maar op ovb. Zal ik eens kijken of 't me gaat lukken of niet
voor een meet?
• Post!
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
voor een meet?
• Post!![]()
Thanks. We zijn inmiddels met zn 2-en overgeblevenquote:
He shit, net te laat.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 08:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Thanks. We zijn inmiddels met zn 2-en overgeblevenDus mocht iemand nog lastminute beslissen om mee te gaan; het kan nog. 11.15 voor de Hermitage.
SPOILER: Tentoonstelling in AmsterdamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
SPOILER: Schaatsen in UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
[ Bericht 13% gewijzigd door Groepfunder op 25-02-2017 22:34:02 ]
Gezellig en buiten regenachtig. Elvi en ik hebben iets geleerd over de Romanovs en de Russisische geschiedenis/cultuur. Jammer dat er niet meer mensen mee konden/wilden. De tentoonstelling zelf bestaat voornamelijk uit foto's en schilderijen. Wat ik zelf erg bijzonder vond, is dat de audioguide weinig bevat over de stukken en dus beslist geen vervanger is voor de informatieve teksten op de muur.quote:
Voor wie twijfelt: volgens mij gaat het bij bowlen en poolen meer om de gezelligheid dan om de sportieve prestaties.quote:Op zaterdag 25 februari 2017 23:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan niet schaatsen of bowlendus ik sla de meets even over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |