Misschien niet de leukste meets om naartoe te gaan of verkeerde dagen van de week?quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:22 schreef Trashcanman het volgende:
Hmm die meets gaan qua aanmeldingen niet bijster hard.. is dat altijd zo?
Of geinteresseerden hebben het erg druk.. Was wel benieuwd naar hoeveel mensen er gewoonlijk op zo'n meet afkomenquote:Op zondag 16 oktober 2016 22:41 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Misschien niet de leukste meets om naartoe te gaan of verkeerde dagen van de week?
Weird is juist tof. Dat halloweenuitje naar Naturalis had me erg tof geleken, ik zit zelf alleen dus wel krap in de tijdquote:Op zondag 16 oktober 2016 22:42 schreef Elvi het volgende:
Jullie mogen zelf ook met een meet komen hoor, want Cherrylips en ik houden het toch bij de weirdere dingen
Je hebt jezelf vernoemd naar een personage van Stephen King dus ik denk dat je niet heel vies bent van zulke dingen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Of geinteresseerden hebben het erg druk.. Was wel benieuwd naar hoeveel mensen er gewoonlijk op zo'n meet afkomen
[..]
Weird is juist tof. Dat halloweenuitje naar Naturalis had me erg tof geleken, ik zit zelf alleen dus wel krap in de tijd
Same. De postbode schrok een keer toen ik make-up op had. Maar geod dat ik het pakketje nog kon vangenquote:
Te ver weg en te weinig tijd...quote:Op zondag 16 oktober 2016 22:22 schreef Trashcanman het volgende:
Hmm die meets gaan qua aanmeldingen niet bijster hard.. is dat altijd zo?
Leger museum?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:18 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Te ver weg en te weinig tijd...
Ik wil binnenkort nog naar het nationaal museum in Soesterberg.
Misschien is dat een idee voor een meet?
Schiet er maar een datum in. Zie de phunquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 15:42 schreef Bouke-p het volgende:
Klopt, is een erg mooi en interessant museum geworden!
Al ben ik misschien wat bevooroordeeld gezien mn vorige baan(en huidige bijbaan) :p
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 00:18 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Te ver weg en te weinig tijd...
Ik wil binnenkort nog naar het nationaal museum in Soesterberg.
Misschien is dat een idee voor een meet?
Groningen maar dat ligt voor iedereen afgelegenquote:Op maandag 24 oktober 2016 18:09 schreef Wolken het volgende:
Ik wil wel weer de sinterkerst meet organiseren maar misschien dan anderen een keertje ergens anders heen willen. En ik woon ook een beetje afgelegen.
Hahaha, jij bent altijd welkomquote:Op maandag 24 oktober 2016 18:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Groningen maar dat ligt voor iedereen afgelegen
En anders boek ik wel een b&b'tje in de buurt
quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Groningen maar dat ligt voor iedereen afgelegen
En anders boek ik wel een b&b'tje in de buurt
Zowel Groningen als het eilandje van Wolken is prima wat mij betreftquote:
Je was toch verhuisd?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:09 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik vind het ook allemaal prima, maar mijn huis is te klein
Strak plan, maar wie gaat er nu in het centrum parkeren? Gewoon met de trein komen, en anders zet je je scheurbak maar in een P+Rquote:Op maandag 24 oktober 2016 18:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Zowel Groningen als het eilandje van Wolken is prima wat mij betreft
Het kan ook bij mij in Utrecht, alleen dan zou het i.v.m. parkeren op een zondag moeten,
wat misschien niet voor iedereen goed uitkomt.
Zal ik de Stephen King meet die ik bijna 3 jaar geleden heb moeten annuleren een nieuw leven inblazen?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 20:37 schreef sylvesterrr het volgende:
Filmmeet verwijderd. Degenen die zich hadden aangemeld ontvangen zometeen voor de zekerheid nog een PM. Tot nader order geen meets voor/door mij. Helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kan ik me nog wel herinnerenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zal ik de Stephen King meet die ik bijna 3 jaar geleden heb moeten annuleren een nieuw leven inblazen?Volgens mij is de meet destijds al eens overgenomen door Blind_Guardian, maar toch.
Was het zó gezellig?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die kan ik me nog wel herinneren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |