Wil je alsjeblieft beloven dat je nooit iets in usability/UX/voorlichting gaat doen?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:45 schreef b2py het volgende:
[..]
Is dat omdat ze het niet nuttig vinden of omdat ze het niet weten? En welke gemiddelde forens kijkt in de app? Die kent de tijden wel..
Wireframes/user interfaces.quote:
Omdat de door jou aangedragen oplossingen voor deze problemen alleen werken voor wiskundigen en kenners en niet voor eindgebruikers.quote:
daar heb je toch ook niks aan? Die staan op Amstel in ieder geval aan voorkant van perron. Er zijn geen bordjes waar trein dan eindigt als je achterin wil instappen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 21:13 schreef Prins_Pils het volgende:
Misschien dat je mensen bakbordjes kunt leren lezen door op de app in plaats van 'lengte vier delen' een plaatje te doen: 'lengte: <4>'? (plaatje van bakbordje dus)
Ligt er aan welke tekeningen je gebruikt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:02 schreef Peterselieman het volgende:
en op officiële tekeningen staan de bakborden dan weer niet. Die worden namelijk in overleg met de vervoerder geplaatst
Mijn ervaring is dat er doorgaans toch netjes bij de juiste bakborden wordt gestopt.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar in de praktijk maakt het allemaal niet uit en is het "Kijk maar waar de trein stopt".
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Zolang de materieelsamenstelling is zoals gebruikelijk, gaat het over het algemeen prima inderdaad
even een vraagje nav een "incidentje" van gisteren. heeft de treindienstleider actuele info over hoelang een trein is? of alleen hoe lang die gepland is?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 08:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ligt er aan welke tekeningen je gebruikt.
Datquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:44 schreef _serial_ het volgende:
Het is maar goed dat niet elke random forens weet wat die bakbordjes betekenen, en hoe lang de aankomende trein is, zolang ik het maar weet, en de rest als kudde rondom de trappen blijft hangen, heb ik ruim op tijd een zitplaats
Wel raar dan he, dat NS zoveel moeite steekt in het oplossen van een probleem dat kennelijk helemaal niet bestaatquote:Op donderdag 4 augustus 2016 10:01 schreef b2py het volgende:
[..]![]()
De machinist weet vrijwel altijd wat hij mee heeft en zal daar dan ook stoppen
Kern van 'probleem' is dat de informatie voor de machinist altijd bekend is, die kan gewoon naar achter kijken of in de railpocket kijken. De reiziger was aangewezen op een gok op eerdere ervaringen maar kan het nu dus in de app zien. Extra feature is dus nu dat je ook kan zien of de trein korter dan normaal is doordat je je kan voorbereiden op extra drukte.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel raar dan he, dat NS zoveel moeite steekt in het oplossen van een probleem dat kennelijk helemaal niet bestaat
En wat doe je dan? Tas leegmaken, alvast je buik inhouden als de trein er aan komt?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:01 schreef b2py het volgende:
je je kan voorbereiden op extra drukte.
Niet aan de andere kant van het perron gaan staan zodat je als de veel te korte trein arriveert dat hele eind weer terug kan lopen om vervolgens helemaal achterin de rij aan te sluiten en daarbij het risico te lopen dat de overijverige conducteur alvast begonnen is met fluiten zodat hij/zij eerder verder kan met de sudoku.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat doe je dan? Tas leegmaken, alvast je buik inhouden als de trein er aan komt?
Volgende nemen oidquote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat doe je dan? Tas leegmaken, alvast je buik inhouden als de trein er aan komt?
kalmerende yoga oefeningen op perron ipv koffie halenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat doe je dan? Tas leegmaken, alvast je buik inhouden als de trein er aan komt?
Treintjes op Netflix!quote:Sakte TV (Langzame televisie) is gemaakt door de Noorse publieke omroep NRK. Het begon in 2009. Kijkers zagen een zeven uur durende treinrit van Bergen naar Oslo, van begin tot eind, zonder onderbrekingen. De 182 tunnels onderweg waren het spannendste onderdeel van de reis
Oh ja goed ideequote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:41 schreef computergirl het volgende:
[..]
kalmerende yoga oefeningen op perron ipv koffie halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |