Wel als ie naar Almelo, Wierden en Wierden gaat...quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:27 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Er rijden al anderhalf jaar geen treinen 's na 20:30 op dat traject dus opzich niet vreemd om dat even om te roepen
het is handig omdat het een kwartiertje scheelt richting Schipholquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:20 schreef James1988 het volgende:
Fuck de Zuidtak, meest overgewaardeerde stuk grond van het land.
Als je 10 uur in een vliegtuig gaat zitten kan een kwartiertje langer in de trein er ook nog wel bij.quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is handig omdat het een kwartiertje scheelt richting Schiphol
Ze vinden de Alexanders, de Heemstedes en de Sloterdijken niet belangrijk; alleen echte IC's. Vraag me af wat er dan tussen Deventer en Hengelo gaat rijden? IC's zullen leeg zijn, sprinters zullen strak op de IC's moeten aansluiten en dat gaat je nooit lukken... En verbindingen als Zoetermeer-Utrecht gaat wel erg veel stops hebben in vergelijking met dan (nu met overstap op Gouda).quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:04 schreef boriq het volgende:
Ik kwam net dit op Reddit tegen![]()
![]()
Schrijver wil dat NS "echte intercities" laat rijden en heeft een nieuw lijnenplan ontwikkeld
[ afbeelding ]
via NS, geef ons échte intercity’s
Ah, die doorklieven je buikwand tenminste niet bij een aanrijding.quote:Op maandag 8 augustus 2016 06:59 schreef _serial_ het volgende:
Hmm ineens nieuwe tafeltjes in VIRM
[ afbeelding ]
Ik zat wel naar die kaart te kijken van "waar zou deze figuur wonen?"quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:38 schreef boriq het volgende:
Het allerbelangrijkste uit dat hele plan is wel een positief punt; Hoogeveen heeft nog steeds geen IC.
Waar staat dat alle IC's via Amsterdam CS moeten dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie in het plan wel erg weinig IC's over de Zuidtak
Het lijntje zou anders om Amsterdam heen hebben gelopenquote:Op maandag 8 augustus 2016 20:51 schreef ReisT het volgende:
[..]
Waar staat dat alle IC's via Amsterdam CS moeten dan?
Waarom, als je over de zuidtak rijdt stop je ook in Amsterdam.quote:Op maandag 8 augustus 2016 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het lijntje zou anders om Amsterdam heen hebben gelopen
Het idee is goed, timing (waarom nu wel, bij grotere werkzaamheden niet) en uitvoering niet.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 09:19 schreef b2py het volgende:
Ohnee, ik word proactief geīnformeerd, schande dat het is!
Je moet een keer beginnen met dit soort dingenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:29 schreef ReisT het volgende:
[..]
Het idee is goed, timing (waarom nu wel, bij grotere werkzaamheden niet) en uitvoering niet.
Niet meer dan terecht, al zou het mooier zijn als zoiets automatisch verrekend zou kunnen wordenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:07 schreef greavy het volgende:
Arriva op Twitter heeft zojuist mij laten weten dat ze op stations en in treinen posters gaan ophangen over de te hoog afgeschreven bedragen. Dat waren ze eerst niet van plan.
Ze begonnen er alleen niet net mee, dat doen al vrij lang Je kreeg die pinpasformaat-kaartjes tenminste al bij de ombouw van Enschede in 2013. Arnhem durf ik niet te zeggen...quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 11:33 schreef b2py het volgende:
[..]
Je moet een keer beginnen met dit soort dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |