Dit spreekt elkaar heel erg tegen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:48 schreef Tagliano het volgende:
Tijd om een genotspastaatje in elkaar te flanzen
Ik wil Eredivisie Live ook terug.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2013 belde net, ze wilden Eredivisie Live terug.
Heeft Midtjylland. toevallig ook nog een aankoop gedaan, de afgelopen dagen?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de mensen die onwetend zijn: Celta heeft reeds Sisto opgepikt bij Midtjylland.
Ik mis Gary Lineker ook.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik wil Eredivisie Live ook terug.
Nog negen dagen tot de grote show.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik mis Gary Lineker ook.
Geen idee, maar ze doen niets meer op data. Net als bij Brentford is dat team de deur uitgedaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heeft Midtjylland. toevallig ook nog een aankoop gedaan, de afgelopen dagen?
Ik doelde natuurlijk op VDVquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze doen niets meer op data. Net als bij Brentford is dat team de deur uitgedaan.
Een lekker gevuld weekend zonder vermaakquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan FOX
Mario Beengodquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd wie er nu de analyses mag doen bij Voetbal Op Vrijdag genot.
Weet ie niet dat uitgoals dubbel tellen?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
Pepperstreet kent de uitgoal-regel niet
Niet meer Daniel de Ridder?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd wie er nu de analyses mag doen bij Voetbal Op Vrijdag genot.
Sinds wanneer zit De Ridder bij FOX?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet meer Daniel de Ridder?
Je moet wat als je stagiairs in dienst neemt omdat je verlies draaitquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:59 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een walgelijk plaatje is dit.
Dit zie ik bij elke tramhalte, echt eng.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:59 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
OOOOOHHHHHHquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit De Ridder bij FOX?
De Eretribune aids blijft ook nogquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een lekker gevuld weekend zonder vermaak
Dat kan u krijgen bij FOX Sports!!
Oh ik dacht dat je het over wat NOS heeft op vrijdagavond of zoquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit De Ridder bij FOX?
GEZELLIGquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:59 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Nopequote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet ie niet dat uitgoals dubbel tellen?
NOSquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niet meer Daniel de Ridder?
Wij kijken op de vrijdagavond naar FOX voor een schakelkanaal met de Jupiler League en Eredivisie-wedstrijden. Wekelijks feestje.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je het over wat NOS heeft op vrijdagavond of zo
Gek hé dat ze alleen maar verlies lijden zodat alle sporten 1 voor 1 verdwijnen daarquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Eretribune aids blijft ook nog
Daar ga ik maar een internetabbo voor afsluitenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ziggo Sport zit volgens mij keihard te lachen op het kantoor. Die gaan dik scoren.
Jong FC Utrecht-genot dit seizoenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij kijken op de vrijdagavond naar FOX voor een schakelkanaal met de Jupiler League en Eredivisie-wedstrijden. Wekelijks feestje.
Nu ik geblesseerd ben kan ik dat vaker gaan kijken, ben benieuwdquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij kijken op de vrijdagavond naar FOX voor een schakelkanaal met de Jupiler League en Eredivisie-wedstrijden. Wekelijks feestje.
Bundesliga rechten zullen ze ook wel kwijtraken.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gek hé dat ze alleen maar verlies lijden zodat alle sporten 1 voor 1 verdwijnen daar
NAC heeft naast wat normale aankopen een rits spelers van Man City gekregen, joepie.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:01 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jong FC Utrecht-genot dit seizoen
FOX mag wekelijks een duel uitzenden.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is er ook een zender die de Tweede Divisie uitzendt?
Genieten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOX mag wekelijks een duel uitzenden.
Moest wel lachen om LvG, Advocaat en Hiddinkquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:59 schreef Pascalus het volgende:
[ afbeelding ]
Oh JIPPIE!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOX mag wekelijks een duel uitzenden.
Die hebben ze nog tot 2021 , maar voor die tijd zijn ze al van de buis verdwenen denk ikquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bundesliga rechten zullen ze ook wel kwijtraken.
Hebben ze alleen nog Eredivisie, Jupiter Liek en B-sporten
Ik zal er geen traan om laten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die hebben ze nog tot 2021 , maar voor die tijd zijn ze al van de buis verdwenen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |