Bij een alsnog vertrek van Henriksen willen ze het ook opvangen met o.a Mats Seuntjens. Echt, AZ haalt veel spelers binnen maar het is wel erg wisselvallig. Wuytens, Vlaar, Jankabash en Janssen zijn bijvoorbeeld prima aankopen geweest, maar een Van der Linden, Van Eijden, Seuntjens, Muhren etc etc. IK SNAP HET NIET.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eens. Luckassen tegen PSV wordt weer genot.
Van Eijden vind ik wel oke. Muhren was een mislukte gok.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij een alsnog vertrek van Henriksen willen ze het ook opvangen met o.a Mats Seuntjens. Echt, AZ haalt veel spelers binnen maar het is wel erg wisselvallig. Wuytens, Vlaar, Jankabash en Janssen zijn bijvoorbeeld prima aankopen geweest, maar een Van der Linden, Van Eijden, Seuntjens, Muhren etc etc. IK SNAP HET NIET.
Voor jou welquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:39 schreef badschaap het volgende:
welke zender zend uit? RTL 7 toch?
Voor een subtopniveau van AZ vind ik Van Eijden te kort komen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Eijden vind ik wel oke. Muhren was een mislukte gok.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:39 schreef badschaap het volgende:
Ik kan trots melden dat ik nog nooit op Ajax Netwerk gekeken hebquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bosz out, VD Brom in zouden ze nu zeggen bij Ajax Netwerk
*zendtquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:39 schreef badschaap het volgende:
Ik wel, gisteren dankzij een link van Stijn. Hard gelachen en denk niet dat ik er nog ooit terugkomquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan trots melden dat ik nog nooit op Ajax Netwerk gekeken heb
Eredivisie Livequote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:39 schreef badschaap het volgende:
Je maakt je reputatie als verstandig user weer eens waarquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wel, gisteren dankzij een link van Stijn. Hard gelachen en denk niet dat ik er nog ooit terugkom
Als je er zo hard om moet lachen zou ik er nog eens heen gaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wel, gisteren dankzij een link van Stijn. Hard gelachen en denk niet dat ik er nog ooit terugkom
Veronicaquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:39 schreef badschaap het volgende:
Tegenover een Muhren staat natuurlijk Janssen, AZ doet prima zaken.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Eijden vind ik wel oke. Muhren was een mislukte gok.
Nee bedankt, ik laat dat maar over aan Syntix, Droppie, mokkiemok of zoquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je er zo hard om moet lachen zou ik er nog eens heen gaan.
The first rowquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Iemand Arouce - Heracles stream? Kan geen goede vinden
Waarom citeer je de rest niet ook even?quote:
Vanaf de vorige zomer vind ik het allemaal maar twijfelachtig. Van der Linden, Seuntjens, Weghorst , Van Eijden zijn geen AZ-niveau. Vlaar, Wuytens, Janssen, Jahanbakhsh zijn dan wel prima keuzes geweest, maar dat 'verdienstelijke' spelers halen van degradatiekandidaten of top Jupiler League vind ik niets. Jahanbakhsh was bijvoorbeeld gewoon duidelijk de rest ontgroeid.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tegenover een Muhren staat natuurlijk Janssen, AZ doet prima zaken.
Goed punt. De rest van je posts zijn ook niet grappig inderdaad.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom citeer je de rest niet ook even?
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed punt. De rest van je posts zijn ook niet grappig inderdaad.
Gelukkig waren de rest van mijn posts dan ook niet grappig bedoeld.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed punt. De rest van je posts zijn ook niet grappig inderdaad.
Dit spreekt elkaar heel erg tegen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:48 schreef Tagliano het volgende:
Tijd om een genotspastaatje in elkaar te flanzen
Ik wil Eredivisie Live ook terug.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2013 belde net, ze wilden Eredivisie Live terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |