Ik hoop zelf dat NAC kampioen wordt doei oke.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vur welluke club bende gai?
Emmen of zo nu?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Niels Fleuren, cultgod niet meer bij VVV speelt?
Jammer, want De Koel dat kan echt niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVV zit best wat financieel te klooien dus ik denk niet dat dat op de korte termijn realistisch is.
Tweede divisie voetbal noemen gaat mij iets te verquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan Ziggo Sport alles opkopen.
Zou dat prima vinden, al het voetbal bij één zender.
deed jij ook bij wielren topic tijdens de tour!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Joezi gaat weer eens plaatjes posten die niets met voetbal te maken hebben, joepie.
Hij vroeg waar Fledderus wasquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Joezi gaat weer eens plaatjes posten die niets met voetbal te maken hebben, joepie.
dat kan dan op Ziggo Sport 18 ofzoquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tweede divisie voetbal noemen gaat mij iets te ver
Dat heb je goed gezien, maar dat is TDF en dit is VBL. Weg met je plaatjes, ksst.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
deed jij ook bij wielren topic tijdens de tour!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |