deed jij ook bij wielren topic tijdens de tour!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Joezi gaat weer eens plaatjes posten die niets met voetbal te maken hebben, joepie.
Hij vroeg waar Fledderus wasquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Joezi gaat weer eens plaatjes posten die niets met voetbal te maken hebben, joepie.
dat kan dan op Ziggo Sport 18 ofzoquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tweede divisie voetbal noemen gaat mij iets te ver
Dat heb je goed gezien, maar dat is TDF en dit is VBL. Weg met je plaatjes, ksst.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
deed jij ook bij wielren topic tijdens de tour!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je bent gewoon jaloers op mijn rebusquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien, maar dat is TDF en dit is VBL. Weg met je plaatjes, ksst.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn rebus
Nee, ik denk aan de mensheid die ook in dit topic post. Die zitten hier niet echt op te wachten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn rebus
Hopelijk smerig in de allerlaatste minuut.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
toch heb ik het gevoel dat heracles gaat winnen
Dit soort teksten kan echt niet?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:16 schreef Tagliano het volgende:
Waarom lezen mensen de posts van Joezi vraag ik me af
Sinds wanneer ben jij de moderator? Kap eens met je verongelijkte gedrag als je ergens op wordt aangesproken.quote:
Ajax heeft het geluk van Nederlandse clubs al opgemaakt gisteren ben ik bang.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie Heracles nog genoeg kans maken. Alleen durf ik dat niet te zeggen met JR in de buurt.
Zonder commentaar met 1 cameraquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat kan dan op Ziggo Sport 18 ofzo
Ik probeer soms wel eens posts te lezen zonder eerst te kijken wie het post.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:16 schreef Tagliano het volgende:
Waarom lezen mensen de posts van Joezi vraag ik me af
Bij de posts van Joezi heeft dat niet echt zinquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik probeer soms wel eens posts te lezen zonder eerst te kijken wie het post.
Voor een objectieve blik.
Wijs manquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:18 schreef Pascalus het volgende:
[..]
[..]
Op aanraden van Tagliano heb ik deze posts niet gelezen.
Gewoon iemand uit de kantine plukken en commentaar laten geven.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zonder commentaar met 1 camera
Je merkt het vaak wel al aan zijn poststijl ja.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij de posts van Joezi heeft dat niet echt zin
Braccali is wel goed.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Arouca haalt opnieuw het niveau van de plaatselijke.
Wat zegt dat over Heracles...quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
die aanval van heracles kan zo meedoen in de 5e klasse zondagquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |