Oh JIPPIE!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOX mag wekelijks een duel uitzenden.
Die hebben ze nog tot 2021 , maar voor die tijd zijn ze al van de buis verdwenen denk ikquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bundesliga rechten zullen ze ook wel kwijtraken.
Hebben ze alleen nog Eredivisie, Jupiter Liek en B-sporten
Ik zal er geen traan om laten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die hebben ze nog tot 2021 , maar voor die tijd zijn ze al van de buis verdwenen denk ik
quote:
Cambuur gaat t gewoon doen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVV wordt kampioen, dat je het weet. Alles heej.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur gaat t gewoon doen.Cambuur eindigt vierde, doei.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan Ziggo Sport alles opkopen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die hebben ze nog tot 2021 , maar voor die tijd zijn ze al van de buis verdwenen denk ik
Dit kan alleen als ze Rob Maas vandaag nog ontslaanquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur eindigt vierde, doei.
Daar hebben ze het geld niet voorquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Dit kan alleen als ze Rob Maas vandaag nog ontslaan
Zijn ze nou nog bezig met een nieuw stadion? Of blijven ze juichen in de Koelquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan worden ze onmogelijk vierde.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar hebben ze het geld niet voor
VVV zit best wat financieel te klooien dus ik denk niet dat dat op de korte termijn realistisch is.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn ze nou nog bezig met een nieuw stadion? Of blijven ze juichen in de Koel
Vur welluke club bende gai?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop zelf dat NAC kampioen wordt doei oke.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vur welluke club bende gai?
Emmen of zo nu?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Niels Fleuren, cultgod niet meer bij VVV speelt?
Jammer, want De Koel dat kan echt niet.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VVV zit best wat financieel te klooien dus ik denk niet dat dat op de korte termijn realistisch is.
Tweede divisie voetbal noemen gaat mij iets te verquote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan Ziggo Sport alles opkopen.
Zou dat prima vinden, al het voetbal bij één zender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |