Zit hij bij Tele2?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)orts_op_zwart__.html
Met een beetje geluk kan GGMM komend seizoen niet naar de Eredivisie kijken.
Voor voetballiefhebbers met een tv-abonnement via KPN, Caiway, Delta en enkele kleine aanbieders breekt een onzekere week aan. De telecombedrijven is om een reactie gevraagd op de uitspraak van de rechter.quote:
Wie neemt er dan ook Tele2, KPN, Caiway, Delta of een kleine aanbiederquote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor voetballiefhebbers met een tv-abonnement via KPN, Caiway, Delta en enkele kleine aanbieders breekt een onzekere week aan. De telecombedrijven is om een reactie gevraagd op de uitspraak van de rechter.
Wij zweren bij Ziggo. We zaten ook bij de voorganger, ben even de naam kwijt.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Wie neemt er dan ook Tele2, KPN, Caiway, Delta of een kleine aanbieder
Oh ja, Stijn ik wilde je nog iets vragen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij zweren bij Ziggo. We zaten ook bij de voorganger, ben even de naam kwijt.
Vraag maar raak.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja, Stijn ik wilde je nog iets vragen.
Sorry, maar ik heb meer te doen. En als je dit soort vragen blijft stellen word ik daar eerlijk gezegd een beetje moe van.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:16 schreef DonRaja het volgende:
Ik stel op Aliexpress een vraag aan een verkoper en doe dat netjes in een bericht met aanhef, uitleg en groet.
Zijn antwoord: No.
Daarop reageer ik opnieuw met een bericht met wat meer toelichting, opnieuw netjes met aanhef, uitleg en groet.
Zijn antwoord: Ok.
Ik vraag of dit dan betekent dat hij kan leveren wat ik vraag, uiteraard volledig volgens de geldende etiquette.
Zijn antwoord: Ak.
Ik geef het op.
Uk.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:16 schreef DonRaja het volgende:
Ik stel op Aliexpress een vraag aan een verkoper en doe dat netjes in een bericht met aanhef, uitleg en groet.
Zijn antwoord: No.
Daarop reageer ik opnieuw met een bericht met wat meer toelichting, opnieuw netjes met aanhef, uitleg en groet.
Zijn antwoord: Ok.
Ik vraag of dit dan betekent dat hij kan leveren wat ik vraag, uiteraard volledig volgens de geldende etiquette.
Zijn antwoord: Ak.
Ik geef het op.
Zihan Su Chen, ben jij het?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb meer te doen. En als je dit soort vragen blijft stellen word ik daar eerlijk gezegd een beetje moe van.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welke heb je liever?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welke heb je liever?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Projectors.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:25 schreef Saind het volgende:
[..]
wat probeer je kopen dan dat je zoveel moet weten
Tja, dat risico loop je weleens bij die lui iddquote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De fuck, ik dacht dat het een kerel was.
Nee, het gaat om onderdelen van projectors. Alles bij elkaar 60 - 70 euro.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:26 schreef Saind het volgende:
[..]
risky
nooit iets kopen van meer dan een tientje daar zou ik zeggen
Besteed dit toch uit aan HMF. Die regelt waarschijnlijk een veel betere complete projector voor je voor dit bedrag.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, het gaat om onderdelen van projectors. Alles bij elkaar 60 - 70 euro.
En mij een ban aansmerenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe jij maar, voor je het weet heb ik weer een ban te pakken.
Ik weet dat niet het beste moment is maar heb je een goede reactiegif voor me voor na een zieke burn?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En mij een ban aansmeren
Mooie vriend ben jij.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik weet dat niet het beste moment is maar heb je een goede reactiegif voor me voor na een zieke burn?
Qua kleur de tweede, maar het design van de eerste.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welke heb je liever?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij staat er wat beter op gozer dan mij.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En mij een ban aansmeren
Mooie vriend ben jij.
Wel quoten hé Saind. Je mag niet van iedere forum gebruiker verwachten dat ze zo gevat zijn zoals wij hier in de VBL-SC.quote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij staat er wat beter op gozer dan mij.
Donequote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel quoten hé Saind. Je mag niet van iedere forum gebruiker verwachten dat ze zo gevat zijn zoals wij hier in de VBL-SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |