Tja, dat risico loop je weleens bij die lui iddquote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De fuck, ik dacht dat het een kerel was.
Nee, het gaat om onderdelen van projectors. Alles bij elkaar 60 - 70 euro.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:26 schreef Saind het volgende:
[..]
risky
nooit iets kopen van meer dan een tientje daar zou ik zeggen
Besteed dit toch uit aan HMF. Die regelt waarschijnlijk een veel betere complete projector voor je voor dit bedrag.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, het gaat om onderdelen van projectors. Alles bij elkaar 60 - 70 euro.
En mij een ban aansmerenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe jij maar, voor je het weet heb ik weer een ban te pakken.
Ik weet dat niet het beste moment is maar heb je een goede reactiegif voor me voor na een zieke burn?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En mij een ban aansmeren
Mooie vriend ben jij.
quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik weet dat niet het beste moment is maar heb je een goede reactiegif voor me voor na een zieke burn?
Qua kleur de tweede, maar het design van de eerste.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Welke heb je liever?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Dankjequote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij staat er wat beter op gozer dan mij.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En mij een ban aansmeren
Mooie vriend ben jij.
Wel quoten hé Saind. Je mag niet van iedere forum gebruiker verwachten dat ze zo gevat zijn zoals wij hier in de VBL-SC.quote:
Geen idee.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij staat er wat beter op gozer dan mij.
Donequote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wel quoten hé Saind. Je mag niet van iedere forum gebruiker verwachten dat ze zo gevat zijn zoals wij hier in de VBL-SC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |