SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbau's, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
Donald vs Hillary
Leuk filmpske
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-07-2016 22:38:39 ]
Hoewel Popa Chubby wel heerlijk speelt krijg ik er nog geen Rory Gallagher/Walter Trout gevoel bij. Van wat ik nu heb gezien is het toch iets meer rechttoe-rechtaanquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gelukkig heb je zijn naam wel al geselecteerd om dadelijk op te zoeken.
Stuurde gisteravond meteen 400 man op een paar moskeetjes af om de boel eens grondig te reinigen daar.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah. Wij stellen wereldwijd niet zoveel voor. Engeland, Duitsland en Frankrijk veel meer.
Maar een grootschalige aanslag als in Parijs zullen ze in Berlijn niet snel doen denk ik (zelfs als ze het zouden kunnen). Die Duitsers moet je niet te boos maken.
Valt me zowaar van je tegen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:57 schreef Littlerabbit het volgende: [..] Dat moet ook wel als Twentenaar. Zo'n koeienkut bevredig je niet zomaar.
Beste Jimi imitator die er is.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel Popa Chubby wel heerlijk speelt krijg ik er nog geen Rory Gallagher/Walter Trout gevoel bij. Van wat ik nu heb gezien is het toch iets meer rechttoe-rechtaan
In zijn verdediging; Ik zette hem wel lekker voor.quote:
Ik had een andere tt.quote:
Kunnen we die OP niet gewoon meteen helemaal overhoop gooien. Lang genoeg tegen die aids aangekeken nu.quote:
Cultuurbarbaar!quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kunnen we die OP niet gewoon meteen helemaal overhoop gooien. Lang genoeg tegen die aids aangekeken nu.
Hij lijkt hier heel erg dik.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin ook wel ietwat bij te draaien al. Dit einde is wel echt goed.
Doei.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga de kinderen op bed doen. Tot straks. Als ik niet zelf ook in slaap val.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga de kinderen op bed doen. Tot straks. Als ik niet zelf ook in slaap val.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |