Almere City kan ookquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:35 schreef badschaap het volgende:
[..]
Hebben ze nog samenwerkingscontract met cape town? anders kan viergever daar mooi naartoe opkrassen
Ik bezit geen Arena hoor? Maar als je doelt op de Amsterdam Arena vind ik dat ook een lelijk stadion, maar nog wel mooier dan het Gelredome.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nahja wel mooier dan jouw Arena, maar dat is niet zo moeilijk.
Nope dan lieg je, jouw PSV krot is ook pauper, fitnesscentrum in de hoekquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik bezit geen Arena hoor? Maar als je doelt op de Amsterdam Arena vind ik dat ook een lelijk stadion, maar nog wel mooier dan het Gelredome.
Wow eerst had ik de Arena en nu het Philipsstadion?quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nope dan lieg je, jouw PSV krot is ook pauper, fitnesscentrum in de hoek
Wrong thread broquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn voorspelling:
1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord
4. sc Heerenveen
5. PEC Zwolle
6. AZ
7. Vitesse
8. FC Groningen
9. Sparta Rotterdam
10. ADO Den Haag
11. Heracles Almelo
12. FC Utrecht
13. Roda JC
14. Willem II
15. NEC
16. Go Ahead Eagles
17. FC Twente
18. Excelsior
Ja, het genot van SP AR TA gaat het linkerrijtje halen jongens.
Heb je dit dronken in zitten vullen?quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn voorspelling:
1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord
4. sc Heerenveen
5. PEC Zwolle
6. AZ
7. Vitesse
8. FC Groningen
9. Sparta Rotterdam
10. ADO Den Haag
11. Heracles Almelo
12. FC Utrecht
13. Roda JC
14. Willem II
15. NEC
16. Go Ahead Eagles
17. FC Twente
18. Excelsior
Er is nog geen voorspellingsthread.quote:
Heerenveen zo hoog ja? Hebben die bijzondere transfers gedaan dan?quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn voorspelling:
1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord
4. sc Heerenveen
5. PEC Zwolle
6. AZ
7. Vitesse
8. FC Groningen
9. Sparta Rotterdam
10. ADO Den Haag
11. Heracles Almelo
12. FC Utrecht
13. Roda JC
14. Willem II
15. NEC
16. Go Ahead Eagles
17. FC Twente
18. Excelsior
Nee. Wat vind je vreemd?quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je dit dronken in zitten vullen?
Gelredomers mogen pas weer praten als hun stadion 2 keer in het jaar uitverkocht is.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik bezit geen Arena hoor? Maar als je doelt op de Amsterdam Arena vind ik dat ook een lelijk stadion, maar nog wel mooier dan het Gelredome.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow eerst had ik de Arena en nu het Philipsstadion?
Even mijn bankrekening checken want volgens mij heb ik een memo gemist.
Heerenveen hoog, PEC hoger dan AZ.quote:
Heerenveen had Quincy op proef. Hij schijnt de boel daar geïnspireerd te hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerenveen zo hoog ja? Hebben die bijzondere transfers gedaan dan?
Maar je had Ajax alweer gefeliciteerd met het kampioenschap geloof ikquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn voorspelling:
1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord
4. sc Heerenveen
5. PEC Zwolle
6. AZ
7. Vitesse
8. FC Groningen
9. Sparta Rotterdam
10. ADO Den Haag
11. Heracles Almelo
12. FC Utrecht
13. Roda JC
14. Willem II
15. NEC
16. Go Ahead Eagles
17. FC Twente
18. Excelsior
Nou leuk, een uitverkocht stadion, als varkens op elkaar zitten dat is top. Ruimte is luxe slimpiequote:Op donderdag 28 juli 2016 21:40 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gelredomers mogen pas weer praten als hun stadion 2 keer in het jaar uitverkocht is.
Heerenveen heeft een uitmuntende selectie. PEC heeft ook wel spelers gehaald waarmee ze weer gaan trollen. AZ op de plaats van Heerenveen zou kunnen, maar ik leef graag op het randje.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen hoog, PEC hoger dan AZ.
AZ, Vitesse en FC Groningen schat ik beter in. FC Utrecht verdient veel hoger. Sparta staat veel te hoog.
Bij NEC zit die nu.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:41 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heerenveen had Quincy op proef. Hij schijnt de boel daar geïnspireerd te hebben.
Sow.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar je had Ajax alweer gefeliciteerd met het kampioenschap geloof ik
quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nou leuk, een uitverkocht stadion, als varkens op elkaar zitten dat is top. Ruimte is luxe slimpie
Voor zover ik weet heeft Heerenveen nou niet echt een middenveld wat in balans is, maar ik heb ze nou niet bepaald nauwlettend gevolgdquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerenveen heeft een uitmuntende selectie. PEC heeft ook wel spelers gehaald waarmee ze weer gaan trollen. AZ op de plaats van Heerenveen zou kunnen, maar ik leef graag op het randje.
Sparta gaat verrassen.
Wel?quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is nog geen voorspellingsthread.
Die van mij zou anders ook heel goed kunnen kloppenquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Voorspel hier de eindstand voor de Eredivisie 2016/17
Mijn eindstand is de juiste, check die.
Ja van mij mag er heel wat kutvolk wegblijven, gek hoor. 80% is aids in een stadion.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:42 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]Dus je pleit voor nog minder supporters in het Gelredome?
Ja die stond niet meer op de eerste pagina en niemand wist mij hem te linken. Dan wordt het lastigquote:
Ik vind dat ie naar Pisa moet.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:43 schreef Tagliano het volgende:
Wordt het niet tijd voor Mario om een clubje ergens in Kuala Lumpur te gaan doen?
Ik zie eigenlijk wel 8 clubs die zomaar kunnen degraderen: NEC, Sparta, ADO, Willem II, GAE, Excelsior, Twente, Roda....quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn voorspelling:
1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord
4. sc Heerenveen
5. PEC Zwolle
6. AZ
7. Vitesse
8. FC Groningen
9. Sparta Rotterdam
10. ADO Den Haag
11. Heracles Almelo
12. FC Utrecht
13. Roda JC
14. Willem II
15. NEC
16. Go Ahead Eagles
17. FC Twente
18. Excelsior
Komt ie dan wel aan?quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:43 schreef Tagliano het volgende:
Wordt het niet tijd voor Mario om een clubje ergens in Kuala Lumpur te gaan doen?
Lupa Roma bitte.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:43 schreef Tagliano het volgende:
Zelfs Heracles zou met een dramatische influx kunnen degraderen als er nog 2 of 3 spelers vertrekkenquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk wel 8 clubs die zomaar kunnen degraderen: NEC, Sparta, ADO, Willem II, GAE, Excelsior, Twente, Roda....
Ja en PEC of Heerenveen ook, maar die kans lijkt me wel klein.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs Heracles zou met een dramatische influx kunnen degraderen als er nog 2 of 3 spelers vertrekken
Zet het er lekker zelf neer.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
1. Ajax
2. PSV
3. Feyenoord
4. AZ
5. FC Utrecht
6. Vitesse
7. PEC Zwolle
8. SC Heerenveen
9. Heracles Almelo
10. FC Groningen
11. Willem II
12. Roda JC
13. FC Twente
14. ADO Den Haag
15. Sparta Rotterdam
16. NEC
17. Go Ahead Eagles
18. Excelsior
Zou je dat VBL / Voorspel hier de eindstand voor de Eredivisie 2016/17 hier kunnen zetten Stijn?
Jeetjequote:Op donderdag 28 juli 2016 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan plaats je het als nieuwe poging.
Ribbelchipsquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit is toch het Europa League topic?
Dat weten sommige users niet.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Oh ik dacht de koffie chat hahahaquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Die tegenstander van Gent is dan ook Constanta slecht Europees gezien.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
AA Gent op 4-0 tegen Vitorul Constanta overigens. Dikste voorsprong van de avond.
Wat dom.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:53 schreef Koffieplanter het volgende:
WHU op achterstand tegen het altijd gevaarlijke Domzale.
Leuk gifje is dit, Zipportal.quote:
Zandbakquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waar gaat Raffie spelen komend jaar?
Febo.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
VBL / Rafael van der Vaart #6 Waardevolquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ome Joops frikandellenbarquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
In de spits bij Ajaxquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nee hij richt zijn pijlen op een carriere als analist.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaat Raffie darten volgend jaar dan?
Mag ie bidden dat Maxim niet meer langskomt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hij richt zijn pijlen op een carriere als analist.
Hommelquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de zomer wil ik ook nog wel eens Ferfelle
Gewoon lekker kroketjes eten in Zuid-Spanje, daar is heel weinig mis mee.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mag ie bidden dat Maxim niet meer langskomt.
Handbalmevrouwquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon lekker kroketjes eten in Zuid-Spanje, daar is heel weinig mis mee.
Heeft nog een leuke vriendin ook volgens mij.
Eentje die wel kan ballenquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon lekker kroketjes eten in Zuid-Spanje, daar is heel weinig mis mee.
Heeft nog een leuke vriendin ook volgens mij.
Naar welke wedstrijd kijk jij?quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Grieken trekken een muur op.
Voor een leuke wedstrijd heb je twee ploegen nodig.
Raffie zal haar ook best kunnen ballen hoor, wat moet hij anders met haar.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ee
[..]
Eentje die wel kan ballen
Ajax - PAOK denk ikquote:
Dit zijn tekstenquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ heeft geluk dat ze gescoord hebben. Anders hadden ze nu niet op voorsprong gestaan.
Bedankt Johan!quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
AZ heeft geluk dat ze gescoord hebben. Anders hadden ze nu niet op voorsprong gestaan.
En Europees gescoorde uitdoelpunten tellen dubbel, dus als zij scoren staan ze voor.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan heb je de buitenspelregel nog niet eens geprobeerd uit te leggen waarschijnlijkquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En Europees gescoorde uitdoelpunten tellen dubbel, dus als zij scoren staan ze voor.
Zinnetjes waarmee je een avondje Europacup voetbal kijken met je vriendin kan laten ontaarden in complete verwarring.
Daar begin je toch helemaal niet aan johquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan heb je de buitenspelregel nog niet eens geprobeerd uit te leggen waarschijnlijk
Of tussen de linies voetballen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan heb je de buitenspelregel nog niet eens geprobeerd uit te leggen waarschijnlijk
Ik denk niet dat ik heel snel in die situatie kom neequote:Op donderdag 28 juli 2016 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar begin je toch helemaal niet aan joh
Daar neem ik de moeite niet meer voor, kansloze missie. Vroeger nog wel eens geprobeerd trouwens.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik heel snel in die situatie kom nee
Ach je moet maar zo denken, een maand terug keken we nog naar het EK.quote:
Ik krijg wel weer zin in de Jupiter Liek en de Eredivisie op de een of andere manierquote:
Je gaat toch niet naar de Jupiler League kijken manquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik krijg wel weer zin in de Jupiter Liek en de Eredivisie op de een of andere manier
Ze moeten wachten tot middernacht. Ze hebben geen ontheffing voor donderdagen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pleur Fred Friday er eens in voor die Weghorst
Van mij mag clubvoetbal wel weer beginnen jaquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik krijg wel weer zin in de Jupiter Liek en de Eredivisie op de een of andere manier
Zeker wel. Voetbal op Vrijdag, genotquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet naar de Jupiler League kijken man
quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Van mij mag clubvoetbal wel weer beginnen ja
Die glazen bol, wat zegt hij nog meer?quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pleur Fred Friday er eens in voor die Weghorst
Ik heb vaak al moeite met het niveau van de topclubs in Nederland.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zeker wel. Voetbal op Vrijdag, genot
Dan komen de echte kwaliteitsusers posten
Clubvoetbal is allang weer bezig. In Japan, Zuid-Korea, Zweden, Noorwegen, Finland, Denemarken, Oostenrijk, Zwitserland en zelfs in de VS.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Van mij mag clubvoetbal wel weer beginnen ja
Wat heeft die uitspraak met een glazen bol te maken?quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die glazen bol, wat zegt hij nog meer?
Ik kijk voetbal dan ook niet per se voor niveau. Sowieso vind ik niveau lang niet altijd een goede maatstaf voor kijkplezierquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb vaak al moeite met het niveau van de topclubs in Nederland.
Laat staan alles daaronder. En dan helemaal het niveau onder de Eredivisie
Ik ga geen OS voetbal kijken behalve Braziliequote:Op donderdag 28 juli 2016 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende week woensdag kunnen we genieten van Zimbabwaanse vrouwen die een poging doen te voetballen tegen Duitsland.
Dat wordt pas een flopshow.
als ze maar lekker zijnquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende week woensdag kunnen we genieten van Zimbabwaanse vrouwen die een poging doen te voetballen tegen Duitsland.
Dat wordt pas een flopshow.
Afrikaanse vrouwen in de sport zijn vrijwel nooit lekker.quote:
Een minimaal niveau is wel een vereiste wil ik een wedstrijd gaan kijken.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kijk voetbal dan ook niet per se voor niveau. Sowieso vind ik niveau lang niet altijd een goede maatstaf voor kijkplezier
OS voetbal is er alleen de eerste 2-3 dagen als voorproefje. Daarna kun je het beter skippen, behalve misschien de vrouwenfinale.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ga geen OS voetbal kijken behalve Brazilie
Die moffen misschien wel.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Afrikaanse vrouwen in de sport zijn vrijwel nooit lekker.
Winnaar is allang al bekend.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
OS voetbal is er alleen de eerste 2-3 dagen als voorproefje.
Beetje talentjes spotten, beetje spektakel. Ook zat ploegen die gewoon leuk spelen imoquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een minimaal niveau is wel een vereiste wil ik een wedstrijd gaan kijken.
Anders zit je echt naar niks te kijken.
Je moet gewoon atletiek kijken. Die vrouwen daar zijn vaak wel genot.quote:
Die van Zimbabwe are in a class of their ownquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
OS ga ik wel alle sporten kijken op wielrennen na. Want dat is gewoon pure aids aan je ogen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet gewoon atletiek kijken. Die vrouwen daar zijn vaak wel genot.
Argentinië v Mexico straks!quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:11 schreef Anoonumos het volgende:
MLS All Stars - Arsenal over een paar uurtjes jongons
Waarom zou je alleen naar Brazilië gaan kijken?quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ga geen OS voetbal kijken behalve Brazilie
Omdat de rest me niet boeitquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom zou je alleen naar Brazilië gaan kijken?
Die talenten zie ik wel spelen zodra ze in een betere ploeg zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje talentjes spotten, beetje spektakel. Ook zat ploegen die gewoon leuk spelen imo
Caterine wint goud.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet gewoon atletiek kijken. Die vrouwen daar zijn vaak wel genot.
Wat een luxe om Friday op de bank te hebben zittenquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:11 schreef Toefjes het volgende:
jahanbakhsh er uit, Garcia er in. Friday voor Weghorst. Zoals voorspeld in dit topic.
Die Patricia Mamona zouden wij wel allemaal doen. Maar die zie ik niet winnen van Ibarguen.quote:
Ik zie je regelmatig live naar Twente kijken hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk eigenlijk ook alleen maaar samenvattingen van buitenlands voetbal.
Dat is geen voetbal.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik zie je regelmatig live naar Twente kijken hoor.
Samenvattingen vertellen uiteindelijk maar een klein deel van het hele verhaal.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk eigenlijk ook alleen maaar samenvattingen van buitenlands voetbal.
OS wordt de wederopstanding van de Selecao. Dat alleen is het aangluren al waard.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
OS voetbal is er alleen de eerste 2-3 dagen als voorproefje. Daarna kun je het beter skippen, behalve misschien de vrouwenfinale.
Filosofisch.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Samenvattingen vertellen uiteindelijk maar een klein deel van het hele verhaal.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die Patricia Mamona zouden wij wel allemaal doen. Maar die zie ik niet winnen van Ibarguen.
Dit zijn nog eens teksten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Samenvattingen vertellen uiteindelijk maar een klein deel van het hele verhaal.
Van de Selecao U23 ja. Dat maakt nog niet de Selecao.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
OS wordt de wederopstanding van de Selecao. Dat alleen is het aangluren al waard.
Dan heb je de achterkant nog niet gezien. Daar zeggen wij 'koekoek' tegen.quote:
Driekwart van de ploeg behoort al tot de (voor)selectie van het eerste. Dan missen ze nog een hele rits aan goeie spelers omdat ze geen toestemming kregen van hun clubs. Ik noem een Fabinho of Fred.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van de Selecao U23 ja. Dat maakt nog niet de Selecao.
Hoewel er wel een paar spelertjes in de toekomst gaan shinen.
pics?quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb je de achterkant nog niet gezien. Daar zeggen wij 'koekoek' tegen.
Gelukkig bestaat Netflixquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Komend weekend op de JCS na niets te beleven, hoezee.
Zeker. Al vind ik haar niet zó bijzonder als sommige anderen haar vinden.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jongvlees doet ook mee met OSMex weet over wie ik het heb
Ik ook niet echt eigenlijk. Ken wel wat Nederlandse damesch maar van buitenlandse ben ik niet zo thuis. Als de tijden meevallen dan pik ik wat onderdelen meequote:Op donderdag 28 juli 2016 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker. Al vind ik haar niet zó bijzonder als sommige anderen haar vinden.
Laura de Witte doet ook mee
90+3 'Ramosquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou jongens, in welke minuut valt de late gelijkmaker?
Nietquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou jongens, in welke minuut valt de late gelijkmaker?
Dat is al twee jaar bekend. Die gast kan echt niets. Een parodie op verdedigen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:21 schreef Bolasie het volgende:
Die Luckassen of hoe die vent ook heten mag is een beetje debiel.
Ik heb vrij dus ik ga nachtwerk doen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ook niet echt eigenlijk. Ken wel wat Nederlandse damesch maar van buitenlandse ben ik niet zo thuis. Als de tijden meevallen dan pik ik wat onderdelen mee
Sorry Stijnquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is al twee jaar bekend. Die gast kan echt niets. Een parodie op verdedigen.
Niet geilen op Semenyaquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat lachend de 800 meter winnen.quote:
4 a 5 uur is mij wat te gortig, maar weet niet in hoeverre dat geldt voor andere sportenquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb vrij dus ik ga nachtwerk doen.
Alleen atletiek, zwemmen, beach, worstelen en boksen zullen echt nachtwerk zijn, misschien nog wat tennis, voetbal en hockey potjes erbijquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
4 a 5 uur is mij wat te gortig, maar weet niet in hoeverre dat geldt voor andere sporten
Goed punt, iemand die weet hoe het zit met voetbal tijdens de OS?quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
4 a 5 uur is mij wat te gortig, maar weet niet in hoeverre dat geldt voor andere sporten
is het zo laat allemaal? Mehquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In OS kun je een heel schema vinden, even zoeken.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Goed punt, iemand die weet hoe het zit met tijdens voor voetbal tijdens de OS?
Zwemmenquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen atletiek, zwemmen, beach, worstelen en boksen zullen echt nachtwerk zijn, misschien nog wat tennis, voetbal en hockey potjes erbij
Heb begrepen iets van 13.00 - 5.00.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
is het zo laat allemaal? Meh
dacht gewoon in de avond
de 1500 m ook?quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zwemmen![]()
Dat vind ik wel altijd genot om te kijken
Oh is nog wel te overzien dusquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb begrepen iets van 13.00 - 5.00.
1500 meter is saai, want geen tactiek en Lollerdeckyquote:
Volleybal en handbal en hockeypoules zijn wel overdag, alleen finales wordt wel enigszins nachtwerkquote:
Bij zwemmen is toch sowieso geen tactiekquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1500 meter is saai, want geen tactiek en Lollerdecky
Gelukkig alleen de 800 voor vrouwen op de OS
We doen niet mee hansquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:24 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Goed punt, iemand die weet hoe het zit met voetbal tijdens de OS?
Judo en wielrennen enzo valt ook wel mee. Alleen de Amerikaanse medailletoppers zijn diep in de nacht, NBCgodquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volleybal en handbal en hockeypoules zijn wel overdag, alleen finales wordt wel enigszins nachtwerk
Vind beachvolleybal meestal ook wel leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volleybal en handbal en hockeypoules zijn wel overdag, alleen finales wordt wel enigszins nachtwerk
Aan pyjamajasjes trekken genotquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Judo en wielrennen enzo valt ook wel mee. Alleen de Amerikaanse medailletoppers zijn diep in de nacht, NBCgod
Wielrennen finisht rond 21u15. Prima.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Judo en wielrennen enzo valt ook wel mee. Alleen de Amerikaanse medailletoppers zijn diep in de nacht, NBCgod
Ja, maar op kortere afstanden is geen tactiek niet zo erg, maar op langere afstandenquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij zwemmen is toch sowieso geen tactiekAlleen met open water misschien.
Wel met matéquote:
Judo is wel leuk en die dingen als BMX ook wel. Zwemmen op zich ook wel als het een beetje vlot door gaat.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind beachvolleybal meestal ook wel leuk om naar te kijken
Die heeft toch gewonnen vanwege z'n tentjequote:Op donderdag 28 juli 2016 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar op kortere afstanden is geen tactiek niet zo erg, maar op langere afstanden
Open water is een en al tactiek. Anders had Maartengod die race in 2008 nooit gewonnen
Tijdrit ook in de middag, genot.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wielrennen finisht rond 21u15. Prima.
Commercie bah, volgende paar OS is ook helemaal genot qua tijden voor onsquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe eens normaal gek, Nederland doet niet mee. Wat snap je daar niet aan? Gedraag je eens.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je voor een keer niet zo schijtirritant doen?
Ik hoop dat Lavillenie de lat gelijk op 5.90 legt en 3x faaltquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het enige échte kutonderdeel is synchroonzwemmen. Wat een walgelijke sport is dat.
Zelfs boogschieten vond ik wel leuk vorige OSquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Judo is wel leuk en die dingen als BMX ook wel. Zwemmen op zich ook wel als het een beetje vlot door gaat.
Alsof wij met onze reet naar de televisie zitten..quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Doe eens normaal gek, Nederland doet niet mee. Wat snap je daar niet aan? Gedraag je eens.
Oh dat kijk ik niet nee.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het enige échte kutonderdeel is synchroonzwemmen. Wat een walgelijke sport is dat.
Hoop gewoon vakantie te kunnen nemen in 2020. De volgende wordt 'm niet ben ik bangquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Commercie bah, volgende paar OS is ook helemaal genot qua tijden voor ons
BMX is toch mooi manquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat kijk ik niet nee.
En alle fietssporten zijn kut. Verder prima
Fascistische ochtendgymnastiek.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:31 schreef Bolasie het volgende:
Openingsceremonie ga ik lekker niet kijken.
Het is nooit leuk als een totaaldebiel los gaat.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik hoop dat Mekhissi shinet gewoon omdat iedereen zo mad wordt dan
Dat je wegwielrennen en de tijdrit saai vindt kan ik begrijpen, dat je baanwielrennen mwah vindt helemaal (dat vind ik zelf ook niet super), maar wat je tegen BMX kunt hebben snap ik echt nietquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR is vast ooit een keer aangereden door een fiets.
Wielrenners zijn wel pure aids op de weg ja.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JR is vast ooit een keer aangereden door een fiets.
Ik vind de werelduurrecordpogingen in een velodrome altijd aanstekelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat je wegwielrennen en de tijdrit saai vindt kan ik begrijpen, dat je baanwielrennen mwah vindt helemaal (dat vind ik zelf ook niet super), maar wat je tegen BMX kunt hebben snap ik echt niet
Poels gaat even 2x goed halenquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan misschien nog wel.
Maar mijn mening over die andere fietssport ken je al
Bijzonder, want hij rijdt maar 1 wedstrijd.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Poels gaat even 2x goed halen
Naomivasasdoetrokjeomlaag.gifquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:34 schreef Bolasie het volgende:
Hockey dames gaan we natuurlijk ook even kijken
Hockey damesquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:34 schreef Bolasie het volgende:
Hoe was de uitzending vandaag?quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die neger (want in De Slimste werd dit ook gebruikt) gaat scoren.
Gezelligquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:34 schreef Bolasie het volgende:
Ik heb m niet opgenomen, dus ben aangewezen op UITZENDING GEMIST.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Komen jullie straks ook de herhaling kijken van De Slimste Mens?
Paardrijden is geen sport.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het enige wat echt zwaar kut is dressuur. Ik kijk nog veel liever schieten.
Het liep weer uit de hand met die opa en zijn gelulquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Moest hij weer de goede saeck promoten?quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het liep weer uit de hand met die opa en zijn gelul
Oh, je hebt het ook niet gezien dus.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen NPO-App op je TV hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb m niet opgenomen, dus ben aangewezen op UITZENDING GEMIST.
Kijk m morgen ergens terug denk ik
Zoiets . Ik trok het gewoon niet meer na Heracles-Aroucaquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moest hij weer de goede saeck promoten?
Tijdrit + wegrit dacht ik?quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bijzonder, want hij rijdt maar 1 wedstrijd.
Jaquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Presenteert die Freriks nog steeds De Slimste Mens?
Waar ging het over?quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zoiets . Ik trok het gewoon niet meer na Heracles-Arouca
Nu nog hinderlijker dan ooitquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Presenteert die Freriks nog steeds De Slimste Mens?
Dumoulin en Bokkema toch?quote:
"ohmygawd wat kijk je naar mijn been?"quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is helaas niet de leuke versie.
Jasmijn revolutie . Maar het ging me meer om het steeds maar weer onderbreken van de show.quote:
Dat is niet mijn specialiteit. Ik ga me zo laten verrassen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jasmijn revolutie . Maar het ging me meer om het steeds maar weer onderbreken van de show.
Nou, nee.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
krijg de griep. Komt wel goed volgende week
Dat denk ik ook maar ik durf het niet te zeggen in dit cynische topic.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maarten werd trouwens wel jelly toen het over referenda gingquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Maarten houdt zijn act ook nog vol
Ze kunnen beter goed kijken naar de Belg
Referendahaatquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maarten werd trouwens wel jelly toen het over referenda ging
''Ja het volk kan een regering wegsmijten om de 2 jaar''quote:
Nee joh.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
9/10 win je gewoon heel simpel. Op basis van wat zal dat volgende week ineens heel anders zijn? Heracles speelde gewoon erg goed en ook al gaan ze eruit. In NL speel je gewoon weer mee om de play offs dus gaat weer een mooi seizoen worden.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maar ik durf het niet te zeggen in dit cynische topic.
Qua drukzetten en bal in de ploeg houden ging het prima. Afwerking was met name door Navratil verschrikkelijk.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
9/10 win je gewoon heel simpel. Op basis van wat zal dat volgende week ineens heel anders zijn? Heracles speelde gewoon erg goed en ook al gaan ze eruit. In NL speel je gewoon weer mee om de play offs dus gaat weer een mooi seizoen worden.
Die Nederlandse clubs zitten iets te vaak in die 1/10 sector, dus dat valt wel mee.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
9/10 win je gewoon heel simpel. Op basis van wat zal dat volgende week ineens heel anders zijn? Heracles speelde gewoon erg goed en ook al gaan ze eruit. In NL speel je gewoon weer mee om de play offs dus gaat weer een mooi seizoen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enige zwakke schakel vind ik dat.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Qua drukzetten en bal in de ploeg houden ging het prima. Afwerking was met name door Navratil verschrikkelijk.
Er is nog niks gespeeld johquote:Op donderdag 28 juli 2016 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Nederlandse clubs zitten iets te vaak in die 1/10 sector, dus dat valt wel mee.
Ze hadden gewoon die kansen moeten maken, nu zijn ze de lul.
Oostenrijk is een knotsgek land.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Admira - Slovan Liberec blijkbaar stilgelegd.
Luckassen is toch geen Gelderlander?quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:47 schreef Joezi het volgende:
Luckassen kopt AZ naar verdiende zege op Grieken
Kopt de Gelderlander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |