Almere City kan ookquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:35 schreef badschaap het volgende:
[..]
Hebben ze nog samenwerkingscontract met cape town? anders kan viergever daar mooi naartoe opkrassen
Ik bezit geen Arena hoor? Maar als je doelt op de Amsterdam Arena vind ik dat ook een lelijk stadion, maar nog wel mooier dan het Gelredome.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nahja wel mooier dan jouw Arena, maar dat is niet zo moeilijk.
Nope dan lieg je, jouw PSV krot is ook pauper, fitnesscentrum in de hoekquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik bezit geen Arena hoor? Maar als je doelt op de Amsterdam Arena vind ik dat ook een lelijk stadion, maar nog wel mooier dan het Gelredome.
Wow eerst had ik de Arena en nu het Philipsstadion?quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nope dan lieg je, jouw PSV krot is ook pauper, fitnesscentrum in de hoek
Wrong thread broquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn voorspelling:
1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord
4. sc Heerenveen
5. PEC Zwolle
6. AZ
7. Vitesse
8. FC Groningen
9. Sparta Rotterdam
10. ADO Den Haag
11. Heracles Almelo
12. FC Utrecht
13. Roda JC
14. Willem II
15. NEC
16. Go Ahead Eagles
17. FC Twente
18. Excelsior
Ja, het genot van SP AR TA gaat het linkerrijtje halen jongens.
Heb je dit dronken in zitten vullen?quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn voorspelling:
1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord
4. sc Heerenveen
5. PEC Zwolle
6. AZ
7. Vitesse
8. FC Groningen
9. Sparta Rotterdam
10. ADO Den Haag
11. Heracles Almelo
12. FC Utrecht
13. Roda JC
14. Willem II
15. NEC
16. Go Ahead Eagles
17. FC Twente
18. Excelsior
Er is nog geen voorspellingsthread.quote:
Heerenveen zo hoog ja? Hebben die bijzondere transfers gedaan dan?quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn voorspelling:
1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord
4. sc Heerenveen
5. PEC Zwolle
6. AZ
7. Vitesse
8. FC Groningen
9. Sparta Rotterdam
10. ADO Den Haag
11. Heracles Almelo
12. FC Utrecht
13. Roda JC
14. Willem II
15. NEC
16. Go Ahead Eagles
17. FC Twente
18. Excelsior
Nee. Wat vind je vreemd?quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je dit dronken in zitten vullen?
Gelredomers mogen pas weer praten als hun stadion 2 keer in het jaar uitverkocht is.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik bezit geen Arena hoor? Maar als je doelt op de Amsterdam Arena vind ik dat ook een lelijk stadion, maar nog wel mooier dan het Gelredome.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow eerst had ik de Arena en nu het Philipsstadion?
Even mijn bankrekening checken want volgens mij heb ik een memo gemist.
Heerenveen hoog, PEC hoger dan AZ.quote:
Heerenveen had Quincy op proef. Hij schijnt de boel daar geïnspireerd te hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerenveen zo hoog ja? Hebben die bijzondere transfers gedaan dan?
Maar je had Ajax alweer gefeliciteerd met het kampioenschap geloof ikquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn voorspelling:
1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord
4. sc Heerenveen
5. PEC Zwolle
6. AZ
7. Vitesse
8. FC Groningen
9. Sparta Rotterdam
10. ADO Den Haag
11. Heracles Almelo
12. FC Utrecht
13. Roda JC
14. Willem II
15. NEC
16. Go Ahead Eagles
17. FC Twente
18. Excelsior
Nou leuk, een uitverkocht stadion, als varkens op elkaar zitten dat is top. Ruimte is luxe slimpiequote:Op donderdag 28 juli 2016 21:40 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Gelredomers mogen pas weer praten als hun stadion 2 keer in het jaar uitverkocht is.
Heerenveen heeft een uitmuntende selectie. PEC heeft ook wel spelers gehaald waarmee ze weer gaan trollen. AZ op de plaats van Heerenveen zou kunnen, maar ik leef graag op het randje.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen hoog, PEC hoger dan AZ.
AZ, Vitesse en FC Groningen schat ik beter in. FC Utrecht verdient veel hoger. Sparta staat veel te hoog.
Bij NEC zit die nu.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:41 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Heerenveen had Quincy op proef. Hij schijnt de boel daar geïnspireerd te hebben.
Sow.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar je had Ajax alweer gefeliciteerd met het kampioenschap geloof ik
quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nou leuk, een uitverkocht stadion, als varkens op elkaar zitten dat is top. Ruimte is luxe slimpie
Voor zover ik weet heeft Heerenveen nou niet echt een middenveld wat in balans is, maar ik heb ze nou niet bepaald nauwlettend gevolgdquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerenveen heeft een uitmuntende selectie. PEC heeft ook wel spelers gehaald waarmee ze weer gaan trollen. AZ op de plaats van Heerenveen zou kunnen, maar ik leef graag op het randje.
Sparta gaat verrassen.
Wel?quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is nog geen voorspellingsthread.
Die van mij zou anders ook heel goed kunnen kloppenquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Voorspel hier de eindstand voor de Eredivisie 2016/17
Mijn eindstand is de juiste, check die.
Ja van mij mag er heel wat kutvolk wegblijven, gek hoor. 80% is aids in een stadion.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:42 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]Dus je pleit voor nog minder supporters in het Gelredome?
Ja die stond niet meer op de eerste pagina en niemand wist mij hem te linken. Dan wordt het lastigquote:
Ik vind dat ie naar Pisa moet.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:43 schreef Tagliano het volgende:
Wordt het niet tijd voor Mario om een clubje ergens in Kuala Lumpur te gaan doen?
Ik zie eigenlijk wel 8 clubs die zomaar kunnen degraderen: NEC, Sparta, ADO, Willem II, GAE, Excelsior, Twente, Roda....quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn voorspelling:
1. PSV
2. Ajax
3. Feyenoord
4. sc Heerenveen
5. PEC Zwolle
6. AZ
7. Vitesse
8. FC Groningen
9. Sparta Rotterdam
10. ADO Den Haag
11. Heracles Almelo
12. FC Utrecht
13. Roda JC
14. Willem II
15. NEC
16. Go Ahead Eagles
17. FC Twente
18. Excelsior
Komt ie dan wel aan?quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:43 schreef Tagliano het volgende:
Wordt het niet tijd voor Mario om een clubje ergens in Kuala Lumpur te gaan doen?
Lupa Roma bitte.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:43 schreef Tagliano het volgende:
Zelfs Heracles zou met een dramatische influx kunnen degraderen als er nog 2 of 3 spelers vertrekkenquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk wel 8 clubs die zomaar kunnen degraderen: NEC, Sparta, ADO, Willem II, GAE, Excelsior, Twente, Roda....
Ja en PEC of Heerenveen ook, maar die kans lijkt me wel klein.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs Heracles zou met een dramatische influx kunnen degraderen als er nog 2 of 3 spelers vertrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |