Oh katten met gigantische snorharenquote:Op dinsdag 11 oktober 2016 19:29 schreef Sorella het volgende:
Lol dat is hier normaal, we hangen bij wijze van spreken nog met onze derrière boven de bank of meneer ligt er al.
Henk is erg charmant![]()
Flynn mag wel iets van af maar het lijkt me een ontzettende knuffelkat (klopt dat ?)
Onze Doeraq was ook een ontzettende knuffel en is nu 8 maanden terug overleden maar soms mis ik hem nog.
Hij heeft een snor
neeeh. Hij loopt nooit daar langs, het is de vensterbank waar hij op ligtquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:04 schreef Sorella het volgende:
Ben je niet bang dat hij zijn eigen open kan halen aan die horens ?
De kat is gearriveerd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Om 11 uur stond de fokster voor de deur en daar komt een hyperactieve kater de bench uit rennen, meteen spelen en alles onderzoeken en vocaal is hij ook erg aanwezig
Doeraq smeerde hem richting keuken en zit nu in de ren want zo,n druktemaker das toch wel eng. Wordt vervolgd want op dit moment gebeurd er niets meer.
(nog steeds geen (roep)naam voor hem gevonden)
Heel snel gekeken met een slaprige kop.. Dacht dat je poes een of andere aandoening hadquote:Op maandag 17 oktober 2016 09:13 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
Poes, er zit wat op je koppie!
Geprogrammeerd op de chip van de katquote:
fontein denk ik, katten drinken graag van bewegend waterquote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:03 schreef k_man het volgende:
Aha. Geavanceerd. Maar niet zo zinvol voor iemand met maar één kat.![]()
En wat is dat ding in het midden? Met die bal? Is dat om te drinken?
Wauw verwend zijn zequote:Op dinsdag 18 oktober 2016 08:01 schreef Sorella het volgende:
[ afbeelding ] Eerste dag bij ons.
[ afbeelding ] tweede dag bij ons.
[ afbeelding ] derde dag bij ons (gisteren)
Gaat hartstikke goed hier er wordt (voorzichtig) wat gespeeld met zijn tweeënverstoppertje is heel populair bij de heren en vogeltjes kijken is ook leuk.
Zoiets ben ik al een tijdje naar op zoek. Dank voor het linkje!quote:Op dinsdag 18 oktober 2016 15:47 schreef Sorella het volgende:
Fontein klopt![]()
We hebben er ooit 1 van zooplus gehad man dat ding maakte een herrie (vond ik), deze komt uit duitsland http://www.keramik-im-hof.de/en/ en hoor ik niet.
Maar er komt een nieuwe want de schaal waar de bol instaat is niet de originele, de originele is te te zwaar voor mij geworden.
Wat een schatjequote:Op donderdag 20 oktober 2016 11:55 schreef Cue_ het volgende:
Even de kleine van mij spammen
Die eerste was mazzel, want enkel in bed is het een knuffelbeest![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
helpt de boel wat uitruimenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 12:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij komt uit de kast.
Idd jaquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:30 schreef Impect het volgende:
Wat een schatje,
Hier een foto van de mijne,
ze lijken erg op elkaar
afbeelding
Hoe kan een kat nou chinees aanvoelen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja![]()
Die van jou heeft wat meer vlekjes op de poten zo te zien. En die van mij voelt meer chinezer aan(kan aan de leeftijd liggen wellicht)
Maar nice!
maar hij is mooiquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:37 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Even eentje van een tijdje geleden. Kwam hem zojuist tegen. Erg veelzeggend. Dood, depressief en uitzichtloos liggen en staren. Soms even prikken of het nog leeft.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:01 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand ziet me...
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:01 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand ziet me...
Zo heerlijk om naar ze te kijken als ze helemaal relaxed liggen te slapen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:44 schreef Zaebos het volgende:
[ afbeelding ]
Een jaar geleden was ie nogal schichtig. Hij had het bij zijn vorige eigenaars wat bestond uit een gezin met 4 kinderen niet naar zijn zin en liep telkens weg.
Doet mij goed om hem nu op zijn ouwe dag uitermate chill en relaxed te zien. Heel aanhankelijk beest is het. Hij wil altijd bij me zijn; ik ben zijn grote vriend
Awwwquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:44 schreef Zaebos het volgende:
[ afbeelding ]
Een jaar geleden was ie nogal schichtig. Hij had het bij zijn vorige eigenaars wat bestond uit een gezin met 4 kinderen niet naar zijn zin en liep telkens weg.
Doet mij goed om hem nu op zijn ouwe dag uitermate chill en relaxed te zien. Heel aanhankelijk beest is het. Hij wil altijd bij me zijn; ik ben zijn grote vriend
Ach wat lief, zo helemaal relaxed en dus ook vol vertrouwen dat het goed is.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:44 schreef Zaebos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan er ook eeuwig naar kijkenquote:Op maandag 24 oktober 2016 02:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo heerlijk om naar ze te kijken als ze helemaal relaxed liggen te slapen.
Zo'n lawaai kat is hier ook. Maar voordat ik erachter was dat het een kat was, daar ging wel wat tijd overheenquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:47 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik kan er ook eeuwig naar kijken. Lekker in een bolletje gerold en dan die pootjes die wat krullen...
De onze begint dan ook nog eens te piepen door zijn neus
oh snoesjes,vooral streepquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:03 schreef lipjes het volgende:
Nieuwe pleegkittens
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hoe oud is hij?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat idd, of een beetje terugkaatsen
Zolang hij maar niet hoeft te rennen
Herkenbaarquote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:39 schreef sylvesterrr het volgende:
https://dl.dropboxusercon(...)zza_wil_aandacht.mp4
Vragen alle katten zo om aandacht? Hij wil dat ik z'n buik aai.
Die van mij doen niet zo.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:39 schreef sylvesterrr het volgende:
neh. Frasier wordt meestal een beetje pissig.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:39 schreef sylvesterrr het volgende:
1 van mijn katten doet dat ook.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:39 schreef sylvesterrr het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:31 schreef Amarantha het volgende:
Herfstpoes Kuroi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een leukerd zo heerlijk tussen de blaadjesquote:Op donderdag 27 oktober 2016 16:31 schreef Amarantha het volgende:
Herfstpoes Kuroi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gruwelijk mooie kitten is dat toch (al eerder wat foto's van gezien)!quote:Op dinsdag 1 november 2016 20:01 schreef Sorella het volgende:
[ afbeelding ]
lekker naast de baas op de bank
ooooooohhh ik wil ook zo lekker slapenquote:Op dinsdag 1 november 2016 20:01 schreef Sorella het volgende:
[ afbeelding ]
lekker naast de baas op de bank
Haha, die tweede fotoquote:Op zaterdag 5 november 2016 12:54 schreef Sorella het volgende:
Deze kon ik jullie echt niet onthouden
[ afbeelding ]
Motor racen kijken is vermoeiend.
[ afbeelding ]
Even een tukkie doen.
Wat een schatjes en beauties, AlwaysHappy!quote:Op maandag 7 november 2016 13:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wij zijn afgelopen weekend bij onze toekomstige katten gaan kijken. Zijn twee Noorse Boskatten. Momenteel drie weke nog. Over tien weken mogen we ze meenemen. God, wat een schatjes zeg. In het echt zijn ze ook nog echt veel kleiner dan je zou denken van sommige foto's. Toen we er dit weekend waren hadden m'n man en ik allebei een kitten op schoot. Ze waren elkaar echt aan het opzoeken, wilden heel graag bij elkaar zijn (hele lieve geluidjes erbij). Toen we ze allebei op m'n schoot neerzetten vielen ze ook meteen in slaap. Werd er helemaal relaxt van![]()
![]()
Wat foto's (geen hele duidelijke, maar snel gemaakt met mobiel, wouden meer genieten van de ervaring dan focussen op foto's):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn wat grijzer/witter dan ze lijken op de foto's. Echt een hele mooie vacht. Nog een foto van het hele nestje:
[ afbeelding ]
Ja, de tijd gaat vrij traag momenteelquote:Op maandag 7 november 2016 15:42 schreef Sorella het volgende:
Wat een schatjes alwayshappy en wat duurt het wachten dan lang.
Die ligt er heerlijk relaxed bij Molleman
quote:
Mooie poes!quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:00 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Hondenspeeltjes zijn niet alleen voor honden!!!
(Lotje met haar nieuwe eend van de action)
quote:Op maandag 7 november 2016 14:53 schreef Molleman het volgende:
En wat had ze het weer zwaar gisteren... Ik ook aangezien ik er onder lag.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:28 schreef snakelady het volgende:
Hier schooien ze samen om iets lekkers. (staat ook in het hondentopic)
[ afbeelding ]
Hondenquote:Op zaterdag 12 november 2016 12:28 schreef snakelady het volgende:
Altijd leuk, een nieuwe krabpaal!!
Hier schooien ze samen om iets lekkers. (staat ook in het hondentopic)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 november 2016 17:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ze zijn nu ongeveer vier weken:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 13 november 2016 17:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ze zijn nu ongeveer vier weken:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 13 november 2016 22:29 schreef Sorella het volgende:
Dat staartje van die onderste net een antenne
Oeh. Zo te zien lag ze er al een tijdje. Geen stramme benen gehad?quote:Op maandag 7 november 2016 14:53 schreef Molleman het volgende:
En wat had ze het weer zwaar gisteren... Ik ook aangezien ik er onder lag.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd wat hij dan voor gezicht trekt.quote:Op maandag 21 november 2016 18:20 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wij krijgen morgen deze forse kater in huis.
quote:Op maandag 21 november 2016 18:40 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat hij dan voor gezicht trekt.
Wat een baasquote:Op maandag 21 november 2016 18:20 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lief! Leuke blik ookquote:Op maandag 21 november 2016 18:20 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lijkt wel een halve hondquote:Op maandag 21 november 2016 18:20 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat een heerlijk beest, hoe kom je daaraan ?quote:Op maandag 21 november 2016 18:20 schreef ferrari_rood het volgende:
[ link | afbeelding ]
Via een fokker. Wij zochten een maatje voor onze 9jr oude kat die sinds juni alleen is overgebleven.quote:Op dinsdag 22 november 2016 10:50 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Wat een heerlijk beest, hoe kom je daaraan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |