Idd jaquote:Op donderdag 20 oktober 2016 19:30 schreef Impect het volgende:
Wat een schatje,
Hier een foto van de mijne,
ze lijken erg op elkaar
afbeelding
Hoe kan een kat nou chinees aanvoelen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja![]()
Die van jou heeft wat meer vlekjes op de poten zo te zien. En die van mij voelt meer chinezer aan(kan aan de leeftijd liggen wellicht)
Maar nice!
maar hij is mooiquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:37 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Even eentje van een tijdje geleden. Kwam hem zojuist tegen. Erg veelzeggend. Dood, depressief en uitzichtloos liggen en staren. Soms even prikken of het nog leeft.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:01 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand ziet me...
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 23:01 schreef valentijn101 het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand ziet me...
Zo heerlijk om naar ze te kijken als ze helemaal relaxed liggen te slapen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:44 schreef Zaebos het volgende:
[ afbeelding ]
Een jaar geleden was ie nogal schichtig. Hij had het bij zijn vorige eigenaars wat bestond uit een gezin met 4 kinderen niet naar zijn zin en liep telkens weg.
Doet mij goed om hem nu op zijn ouwe dag uitermate chill en relaxed te zien. Heel aanhankelijk beest is het. Hij wil altijd bij me zijn; ik ben zijn grote vriend
Awwwquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:44 schreef Zaebos het volgende:
[ afbeelding ]
Een jaar geleden was ie nogal schichtig. Hij had het bij zijn vorige eigenaars wat bestond uit een gezin met 4 kinderen niet naar zijn zin en liep telkens weg.
Doet mij goed om hem nu op zijn ouwe dag uitermate chill en relaxed te zien. Heel aanhankelijk beest is het. Hij wil altijd bij me zijn; ik ben zijn grote vriend
Ach wat lief, zo helemaal relaxed en dus ook vol vertrouwen dat het goed is.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:44 schreef Zaebos het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan er ook eeuwig naar kijkenquote:Op maandag 24 oktober 2016 02:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo heerlijk om naar ze te kijken als ze helemaal relaxed liggen te slapen.
Zo'n lawaai kat is hier ook. Maar voordat ik erachter was dat het een kat was, daar ging wel wat tijd overheenquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:47 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik kan er ook eeuwig naar kijken. Lekker in een bolletje gerold en dan die pootjes die wat krullen...
De onze begint dan ook nog eens te piepen door zijn neus
oh snoesjes,vooral streepquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:03 schreef lipjes het volgende:
Nieuwe pleegkittens
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hoe oud is hij?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat idd, of een beetje terugkaatsen
Zolang hij maar niet hoeft te rennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |