Dat is een heel erg goed argument om dat hotel te boeken.quote:Op zondag 3 april 2022 12:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
MGM Park is overigens als een van de weinige geheel rookvrij,
Leg zo vroeg mogelijk een hotel vast met annuleer-optie. Prijzen vooral op de 31e zijn sky-high.quote:Op zondag 3 april 2022 10:38 schreef Predator40 het volgende:
wij zitten inmiddels te kijken voor kerst en oud en nieuw in Las Vegas, aangezien dat heel hoog op de bucket list van de vrouw staat.
Het zal geen 2 weken een hotel op de strip worden maar wel een paar dagen.
Ik liep daar in Februari naar binnen en ik maar asbakken zoeken.quote:Op donderdag 7 april 2022 18:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat is een heel erg goed argument om dat hotel te boeken.
is alles in kerstsfeer incl kerstshows ?!?!?!quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:12 schreef asco het volgende:
[..]
Leg zo vroeg mogelijk een hotel vast met annuleer-optie. Prijzen vooral op de 31e zijn sky-high.
En het is DRUK. Echt MEGA DRUK. Met Kerst is het dan weer heel rustig, zeker de dagen net vóór Kerst en dus ook goedkoop. Zelfs het goedkoopst van heel het jaar.![]()
Vliegtickets zijn meestal ook hoogseizoen prijzen maar ik heb ze wel eens gescoord voor <400 pp.
Je kunt op de strip gaan staan (veel vuurwerk) maar downtown (minder vuurwerk) is ook de moeite waard.
2018/2019 hadden we een hele mooie deal voor een all inclusive Ice Rink Party in de Cosmo. Prachtig!![]()
Oh, het vroor toen overigens gewoon 2 graden. Kan dus gewoon behoorlijk koud zijn in de winter (al kan het ook gewoon 10/15 graden zijn).
Sowieso een TOP plan, veel plezier!
Oh, absoluut!quote:Op vrijdag 8 april 2022 23:00 schreef Predator40 het volgende:
[..]
is alles in kerstsfeer incl kerstshows ?!?!?!
December 2019 mocht ik er nog overal roken.quote:Op zondag 3 april 2022 12:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
MGM Park is overigens als een van de weinige geheel rookvrij,
Is na de coronasluiting van 2020 ingegaanquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:34 schreef markmarkmark het volgende:
[..]
December 2019 mocht ik er nog overal roken.
Roken in deze tijdquote:Op dinsdag 19 april 2022 22:34 schreef markmarkmark het volgende:
[..]
December 2019 mocht ik er nog overal roken.
Je bent gewoon niet cool genoegquote:Op dinsdag 19 april 2022 23:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Roken in deze tijd
Tijd om te stoppen.
Hotel dat gewoon rookvrij is, is altijd een pluspunt.
Dat asociale tokkie gedoe moet gwn eens klaar zijn. We leven in 2022, niet in het jaar 1000.
Je kunt als normaal mens niet normaal op een terras zitten bij mooi weer.
Als ik op een terras zit en ik wil roken, loop ik altijd van het terras af. Deze tokkie vind het niet nodig om andere mensen te irriteren mijn zijn verslaving.quote:Op dinsdag 19 april 2022 23:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Roken in deze tijd
Tijd om te stoppen.
Hotel dat gewoon rookvrij is, is altijd een pluspunt.
Dat asociale tokkie gedoe moet gwn eens klaar zijn. We leven in 2022, niet in het jaar 1000.
Je kunt als normaal mens niet normaal op een terras zitten bij mooi weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk, veel plezier!quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:38 schreef Kreator het volgende:
Volgende week voor de vierde keer naar Vegas. (In een periode van 25 jaar).
Voor het eerst een hotel midden op de strip, Paris. Ben benieuwd.
We zijn er een week (ik en een vriend)
Thx. Vorige keer was in januari. Is goed te doen hoor, alleen jammer dat je niet kunt zwemmen.quote:Op zaterdag 25 november 2023 16:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Leuk, veel plezier!
Wel dikke truien meenemen.Het lijkt me wel bijzonder om er eens een keer te zijn dat je niet smelt zodra je buiten komt.
Het lijkt me zelfs fijner, je bent toch veel binnen. Alleen 's avonds wel erg fris...maar ik ben er nu een paar keer geweest dat het tegen de 40 graden is en vind ik het echt afzien buiten.quote:Op zaterdag 25 november 2023 18:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thx. Vorige keer was in januari. Is goed te doen hoor, alleen jammer dat je niet kunt zwemmen.
Mt charleston schijnt wel mooi te zijn in de winter. Verder echt the usual. Gokken, eten, grand canynon, hoover dam, pawn stars. In 'n out burger.quote:Op zaterdag 25 november 2023 20:55 schreef Mike het volgende:
[..]
Het lijkt me zelfs fijner, je bent toch veel binnen. Alleen 's avonds wel erg fris...maar ik ben er nu een paar keer geweest dat het tegen de 40 graden is en vind ik het echt afzien buiten.
Hebben jullie al plannen van iets dat je absoluut wil gaan doen?
Jup, afgelopen september ook ondervonden. Het is niet meer leuk gewoon. Zelfs de Amerikanen zelf klaagden over de absurde prijzen.quote:Op maandag 4 december 2023 13:19 schreef Kreator het volgende:
Het is wel echt poepduur geworden allemaal. Hier in het hotel is een croissant met koffie 22 dollar.
Denk dat het vanzelf een keer ploft, of er komen alternatieven.quote:Op maandag 4 december 2023 13:37 schreef Mike het volgende:
Het is inderdaad absurd, maar ja, de mensen blijven komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |