Mwah, ik kon er niet heel erg warm van worden. Ik pokerde toen veel en dat was allemaal fantastisch geregeld, máár ik was ook nog erg ongemakkelijk om met honderden of duizenden dollars in het echt te spelen in plaats van achter een scherm. Cash plays daar (dus niet alleen chips), dus ik herinner me nog een local die gewoon een megastapel groen papier uit zijn broekzak trok en ik zat daar echt van wtf.quote:
Nou dit is echt niet waar hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:12 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Naja dat is nu dus wel anders. Serveersters lopen echt niet zo veelvuldig rond en het is nogal onduidelijk of je dus moet betalen voor een drankje of dit echt gratis is. Een dollar tippen zullen ze je simpelweg in je gezicht uitlachen daar..
Hoe lang ben je in Vegas en wat wil je vooral wel/niet ondernemen met zo'n kleintje?quote:Op maandag 25 november 2024 23:38 schreef Halcon het volgende:
Wat zouden jullie het meest geschikte hotel vinden om naar toe te gaan met een 3-jarige?
Ben er een week. Wil naar wat shows die leuk zijn voor kinderen, beetje over de Strip wandelen, musea die leuk zijn voor kinderen, die haaientoestand in Mandalay, misschien keertje Grand Canyon, helicoptervlucht... dat soort dingetjes. Vooral op en rond de Strip dus.quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hoe lang ben je in Vegas en wat wil je vooral wel/niet ondernemen met zo'n kleintje?
Dus ook geen Circus Circus?quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ben er een week. Wil naar wat shows die leuk zijn voor kinderen, beetje over de Strip wandelen, musea die leuk zijn voor kinderen, die haaientoestand in Mandalay, misschien keertje Grand Canyon, helicoptervlucht... dat soort dingetjes. Vooral op en rond de Strip dus.
Zit dus ook het liefst op de Strip. Mandalay zou een optie zijn, maar vind de ligging niet gunstig. Idem dito voor Fontaine Bleau en Resorts World.
Haha, nog steeds? Als het maar centen oplevert voor NV.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:55 schreef tjoptjop het volgende:
Park MGM is als enige geheel rookvrij.
Mwa, viel me reuze mee afgelopen jaar. Kamers zijn prima.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:55 schreef tjoptjop het volgende:
Flamingo schijnt tegenwoordig echt een dump te zijn.
Nee. Hoewel daar voor kinderen wel aardige dingen zijn, vind ik de locatie niks en vind ik het pauper. Linq heb ik gezeten. Qua kamers vind ik dat meer weg hebben van een vliegveldhotel, dus dat wordt 'm ook niet. Geheel rookvrij hoeft het van mij ook niet te zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2024 13:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dus ook geen Circus Circus?![]()
![]()
Paar overwegingen, kamers in Linq zijn klein, Flamingo schijnt tegenwoordig echt een dump te zijn. Park MGM is als enige geheel rookvrij. Zou gewoon kijken wat goed geprijsd is die periode, dat kan nog wel aardig verschillen per periode/hotel, en houd rekening met nog eens ~$40-50 resort fee per kamer per nacht.
Er zijn musea voor kinderen, de haaien in Mandalay, er is een dierentuin met leeuwen, shows voor kinderen (Popovich Pet Theater bijvoorbeeld), Bellagio fonteinen en de botanische tuin, bootje varen in The Venetian...quote:Op donderdag 28 november 2024 00:25 schreef RipCity het volgende:
Circus circus is echt de grootste trash die er is idd. 3-jarige meenemen naar vegas sowieso maar een no-no imo. Dan ben je wel ZO beperkt qua opties. Er is echt weinig te doen voor kinderen. Die paar games bij circus circus ben je na uurtje ook wel op uitgekeken en 't stinkt wel zo erg daar dat ik 't vaak niet eens zo lang uithoud daar. Onthoud ook dat je je kind niet mee mag nemen op gaming floors behalve als je onderweg bent naar je kamer/restaurant. Maar stil staan met kind is niet toegestaan.
Als m'n kind niet minimaal 10+ is zou ik ze sowieso niet meenemen. Maar dat ben ik
Op zich zou het wel aardig zijn voor kinderen als er ander volk zou komen, als het netter zou zijn en als het een betere locatie zou hebbenquote:Op donderdag 28 november 2024 11:40 schreef tjoptjop het volgende:
Jongens, circus circus was natuurlijk niet serieus bedoeld
Circus Circus. Ik bedoel het nog serieus ookquote:Op maandag 25 november 2024 23:38 schreef Halcon het volgende:
Wat zouden jullie het meest geschikte hotel vinden om naar toe te gaan met een 3-jarige?
Met 3 jaar heb je nog geen tetanus vaccinatie toch?quote:Op maandag 6 januari 2025 13:00 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Circus Circus. Ik bedoel het nog serieus ook.
Hopelijk gaat die ¤-koers nog wat omhoog.quote:Op maandag 6 januari 2025 09:51 schreef Halcon het volgende:
Ik ga in februari. Cosmopolitan geboekt.
Ik boek tegenwoordig gewoon 2 aanbiedingen tegelijkertijd. Dus Cosmo op comps en dan een ander ernaast. VInd dat Eataly altijd wel lekker in Parkmgm voor de toetjes en pizza dus puur ff inchecken en kamer 1x bezoeken om ervoor te zorgen dat credits voor eten en ff wat spelen weer gebruikt kunnen worden.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:32 schreef asco het volgende:
Dit jaar weer 3 tripjes gepland.![]()
![]()
![]()
En wederom de Penthouse Suite met Fountain View in de Vdara gratis met $375 freeplay en $400 f&b.![]()
Tegenwoordig lekker snel lopen naar de Cosmo en Bellagio.
Geen beter genot dan Vegas Genot.
Meestal gaan we ff naar binnen als we naar de Peppermill zijn geweest maar nee, er zit niet echt "leven" in dat Resort. Krijgen meestal wat freeplay en korting op de kamer. Bij Fontainebleau wel al gratis kamers gescoord maar ik word daar ook niet echt warm van.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 22:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik boek tegenwoordig gewoon 2 aanbiedingen tegelijkertijd. Dus Cosmo op comps en dan een ander ernaast. VInd dat Eataly altijd wel lekker in Parkmgm voor de toetjes en pizza dus puur ff inchecken en kamer 1x bezoeken om ervoor te zorgen dat credits voor eten en ff wat spelen weer gebruikt kunnen worden.
[ link | afbeelding ]
Toch weer 350$ qua eten
Ben je al bij Resorts world geweest daar? Weten echt totaal niet hoe ze het moeten neerzetten in de markt. Bijna altijd uitgestorven. Dat food court is ook al niks meer en de chinezen (de doelgroep) blijven ook al weg. Zal toch een keer weg moeten gaan zou je denken.. Ook totaal geen comps e.a. om iig maar wat mensen te trekken. Snappen het totaal niet.
Fountainebleau vorig jaar even binnen gelopen omdat we hapje gingen eten bij Papi Steak. Wat een uitgestorven tent was dat zeg.quote:Op zaterdag 11 januari 2025 10:58 schreef asco het volgende:
[..]
Meestal gaan we ff naar binnen als we naar de Peppermill zijn geweest maar nee, er zit niet echt "leven" in dat Resort. Krijgen meestal wat freeplay en korting op de kamer. Bij Fontainebleau wel al gratis kamers gescoord maar ik word daar ook niet echt warm van.
Neuh, dan vind ik Circus Circus nog leuker om te gokken maar dat is nu eenmaal een persoonlijke smaak die afwijkt.![]()
Dat je nu qua comps Cosmo kunt combineren met alle andere MGM Resorts is fijn maar dat zal wel niet voor altijd zijn lijkt me. In mei zitten we ook weer 2 x 4 nachten in de Cosmo want natuurlijk meteen geboekt toen het kon.
Tsja, als je een budgetvakantie wilt, dan kun je Las Vegas natuurlijk het beste links laten liggen.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 21:07 schreef asco het volgende:
[..]
Hopelijk gaat die ¤-koers nog wat omhoog.
1000 dollar kost je nu 1000+ euro als je pint.![]()
Das alweer ff geleden.
Voelt als geld volledig door de plee.
Net als die achterlijke vluchtprijzen. "Vroeger" vloog je voor 300/350 euro maar nu is 500/550 wel het minimum.
Allemaal weggegooid geld waar je geen klote voor terugkrijgt.
Achja.
Al is het het laatste wat ik doe, Vegas zal en moet bezocht worden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |