Die vrijheid heb ik niet meer, maar moet zeggen dat ik daar ook niet echt de ambitie meer voor heb.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar fijn hoor dat je het maar leuk hebt gehad. Ga je ook nog barman op een tropisch strandje spelen dit jaar of heb je die vrijheid niet meer?
Leuk gehad?quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:37 schreef Typisch het volgende:
Zo.
Alle was van de vakantie is ook weer gedaan.![]()
Hallo.
Hoe lang heb je nog vakantie dan?quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jazeker.
Beetje tapas eten met de lokale Spanjaarden is niet verkeerd.
Welkom terugquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jazeker.
Beetje tapas eten met de lokale Spanjaarden is niet verkeerd.
Ben 1x propper geweest toen ik 19 was, in Loret. Wast best leuk.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar fijn hoor dat je het maar leuk hebt gehad. Ga je ook nog barman op een tropisch strandje spelen dit jaar of heb je die vrijheid niet meer?
Ik ben zelfs nog nooit op een strand/puur uitgaanvakantie geweest laat staan barman zijn op Loret.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben 1x propper geweest toen ik 19 was, in Loret. Wast best leuk.
Je bent maar 1x jong.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben zelfs nog nooit op een strandvakantie geweest laat staan barman zijn op Loret.
Des te stommer om jezelf dan al te dwingen tot dingen waar je niks mee hebt en verder niks oplevertquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Des te stommer om jezelf dan al te dwingen tot dingen waar je niks mee hebt en verder niks oplevert
Uh oke?quote:
Ik zeg maar zoo dat is korter dan dierentuin.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zeg altijd maar zo.
Soms zit het mee, soms zit het tegen meestal zit het tegen. Kutleven.
[..]
Uh oke?
Overigens kan ik jequote:Op donderdag 28 juli 2016 20:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zeg maar zoo dat is korter dan dierentuin.
Dat had ik ook bij je opmerking.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens kan ik jeniet echt plaatsen maar oke.
Goed verhaalquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat had ik ook bij je opmerking.
Het is al begonnen.quote:
Ohquote:Op donderdag 28 juli 2016 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed verhaal
[..]
Het is al begonnen.
Kneuzen. Je voelt het op je klompen aankomen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heracles heeft het ook fantastisch gedaan.
Nederland doet niet meer meequote:Op donderdag 28 juli 2016 20:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kneuzen. Je voelt het op je klompen aankomen.
Enkel spijtig dat RTL7 enkel zijn nieuwe films uitzendt. Als ik naar een dikzak wil kijken dan kijk ik wel naar Haags zijn spiegelbeeld.quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
Nu botkrakende Steven Seagal aan het kijken.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 20:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Overigens kan ik jeniet echt plaatsen maar oke.
Mooi dat het seksleven tussen jou en je vriendin na een jaar weer terug op niveau is, kinky hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had het echt niet verwacht, maar pokemon zoeken is echt leuk!
[ afbeelding ]
Zondag al een voorproefje.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
Volgende week begint eindelijk de eredivisie weer.
Het interesseert me nog geen ene reet.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
Volgende week begint eindelijk de eredivisie weer.
'Ik zie wel ruimte voor een Bulbasaur, Charmander, Squirdel*', laat hij op Twitter weten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
http://www.ad.nl/den-haag(...)p-kijkduin~a43c8ded/
Doe echt normaal.
nicequote:Op donderdag 28 juli 2016 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
http://www.ad.nl/den-haag(...)p-kijkduin~a43c8ded/
Doe echt normaal.
100% dat jij het prijzenpakket binnenhengelt nu.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
'Ik zie wel ruimte voor een Bulbasaur, Charmander, Squirdel*', laat hij op Twitter weten.
wat een n00b
Zelfs een niet pokemon fan als ik weet dat het squirten is.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
'Ik zie wel ruimte voor een Bulbasaur, Charmander, Squirdel*', laat hij op Twitter weten.
wat een n00b
Ik heb de OP niet eens gelezen. Goed he?quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
100% dat jij het prijzenpakket binnenhengelt nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |