Alleen heeft Clinton dikke schijt aan mensenlevens.quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou zonder meer voor Clinton kiezen. Ik wil Trump niet het Witte Huis in helpen. Ik haat zo'n beetje alles waar de Republikeinen voor staan.
Ja okee, als ik zou moeten kiezen tussen Drumpf en Clinton dan Clinton. Hands down.quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou zonder meer voor Clinton kiezen. Ik wil Trump niet het Witte Huis in helpen. Ik haat zo'n beetje alles waar de Republikeinen voor staan.
Dat dan ook weerquote:Op donderdag 28 juli 2016 01:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen heeft Clinton dikke schijt aan mensenlevens.
clinton: Elephant: Gevaarlijk als ze losgaatquote:Op donderdag 28 juli 2016 01:42 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had serieus moeite met te achterhalen welke nou Trump en welke Clinton zou moeten voorstellen!
quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
clinton: Elephant: Gevaarlijk als ze losgaat
Trump: Ass. Dumbass. Idiot. Nuff Said
Bijna goedquote:
GOEIE!!!!quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:51 schreef tailfox het volgende:
knokkels over 9 minuten loopt je slotje af.
In Word kun je toch plaatjes invoegen?quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:53 schreef tailfox het volgende:
even vraagje foto op je CV doen mensen dat?
Hehehehequote:Op donderdag 28 juli 2016 01:51 schreef tailfox het volgende:
Kan, hoeft niet..quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:53 schreef tailfox het volgende:
even vraagje foto op je CV doen mensen dat?
quote:Op donderdag 28 juli 2016 01:51 schreef tailfox het volgende:
heb een hoofd voor salesquote:Op donderdag 28 juli 2016 01:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Kan, hoeft niet..
Kan handig zijn voor een representatieve functie, alhoewel je dan weer afgerekend zou kunnen worden op je uiterlijk. Wat niet mag. Maar ja..
echt hequote:
Heel goedquote:Op donderdag 28 juli 2016 01:55 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
oww... ik mag nog niet stoppen?![]()
![]()
![]()
nou ja.. 5 luisteraars..... *skipt volgende nummer
cold calling, of zo'n vervelende deur tot deur idioot?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |