Nieuw dak erop en gaan!quote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:09 schreef Blistering het volgende:
Denk wel een write-off als ik het vliegtuig zo zie.
Of gewoon 777 cabrioquote:Op woensdag 3 augustus 2016 19:14 schreef OEM het volgende:
[..]
Nieuw dak erop en gaan!
[ afbeelding ]
Ze bewaren 'm voor de "open" dagenquote:
Dat gebeurd wel vaker dat deze na een testvlucht pas wordt gespoten.;)quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:52 schreef firecow het volgende:
Iemand enig idee waarom de PH-BHH nog een wit jasje heeft tijdens de testvluchten?? Krijgen we weer een special die in Nederland gespoten gaat worden of zijn de spuit hangars daar gewoon overvol nu?
Vergeet niet het effect van shock en verbazing op je gedrag en denken.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 20:32 schreef Viezze het volgende:
Net op NOS journaal beelden vanuit het brandende vliegtuig op Dubai. Veel mensen die nog proberen om hun bagage uit de overhead lockers te pakken, man man dan ben je me toch een partij egoïstisch en dom en...nouja goed dat is wel duidelijk lijkt me
twitter:DubaiAirports twitterde op donderdag 04-08-2016 om 17:39:07 Dubai Airports CEO Paul Griffiths confirms at a press briefing that DXB's 2nd runway reopened at 17.45 local time https://t.co/rn7pPtQG4N reageer retweet
Je ziet het inderdaad bij alle panieksituaties gebeuren helaas, en de mensen kunnen er zelf ook niks aan doen. Nadenken gaat dan niet meer.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:30 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Vergeet niet het effect van shock en verbazing op je gedrag en denken.
Eind vorig jaar is hier een auto tegen een boom geknald, waarbij de bestuurder weinig lichamelijk letsel had.
Na verdwaasd uitgestapt te zijn, probeerde hij weer in te stappen omdat hij naar huis moest omdat hij nog naar een verjaardag moest.
Hij was echt van plan om met die auto maar huis te rijden, terwijl deze toch wel redelijk om de boom heen gevouwen lag en vloeistoffen lekte alsof het een vergiet was.
De beste man kon het gewoon niet bevatten.
twitter:MediasetTgcom24 twitterde op vrijdag 05-08-2016 om 07:07:52 Bergamo, aereo cargo esce di pista: chiuso aeroporto Orio al Serio #orio https://t.co/LkTWeoz9u5 https://t.co/DJtQGBi1zX reageer retweet
Is de A6-EOP ingevuld met meer stoelen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 11:39 schreef Iemand91 het volgende:
De crash van de Emirates 777 heeft ook gevolgen gehad voor de Emirates vluchten van/naar Nederland.
EK149 van woensdagmiddag (gepland vertrek om 14:55 uur) en aankomst om 20:00 uur in Amsterdam vertrok pas om 03:38 uur donderdagochtend en kwam dus ook pas gisterochtend 08:13 uur aan in Amsterdam; een vertraging van 12:13 uur. Deze vertrok weer om 09:50 uur naar Dubai.
Dezelfde vlucht gisteren is ook met vertraging vanuit Dubai vertrokken (zo'n 4 uur) en kwam pas om 23:34 uur op Schiphol. Is afgelopen nacht om 01:40 weer vertrokken naar Dubai.
De middagvlucht (EK147/EK148) van gisteren is wel normaal verlopen; maar deze werd wel uitgevoerd door de 615 stoelen tellende A6-EOP. (overigens niet de eerste keer dat Emirates deze configuratie ingezet heeft op Schiphol)
quote:
twitter:airlivenet twitterde op vrijdag 05-08-2016 om 12:24:43 UPDATE #KL661 is returning to Amsterdam due to problem with engine 1 (possible bird strike) https://t.co/Ujl9thvCIj https://t.co/a8VXeahp0y reageer retweet
A6-EOP heeft maar twee klasses (business en economy) ipv de gebruikelijke drie (First, business en economy) op de A380 van Emirates. Ze vliegen onder andere naar Copenhagen en andere bestemmingen die minder first class nodig hebben, gaat om een verschil van ongeveer 150 economy seats die er extra in zitten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:16 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Is de A6-EOP ingevuld met meer stoelen?
Dan vind ik dat ze nog best ver doorvliegen na een birdstrike.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 12:41 schreef boriq het volgende:
[..]twitter:airlivenet twitterde op vrijdag 05-08-2016 om 12:24:43 UPDATE #KL661 is returning to Amsterdam due to problem with engine 1 (possible bird strike) https://t.co/Ujl9thvCIj https://t.co/a8VXeahp0y reageer retweet
Dat aankomst 2 soms gesloten wordt is correct, dat gebeurt om capaciteits problemen bij de KMAR. Zo kunnen de andere filters toch nog een soort van normaal functioneren.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 19:07 schreef G-Pier het volgende:
Vandaag weer eens een werkdagje, dit zijn de bijzondere dingen die ik heb meegemaakt.
- Gisteren en vandaag was Aankomst 2 op last van KMAR afgesloten voor bepaalde tijd, reden is niet gegeven.
- Het regende alleenreizende kinderen vandaag.
Valt wel mee toch? Procedures afwerken, conference calls, fueldump, etc.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 13:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dan vind ik dat ze nog best ver doorvliegen na een birdstrike.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |