Die vond ik dan weer minder. Ook veel over gehoord maar ik kwam er niet echt lekker in. Ben na een aflevering of 6 gestopt..quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:48 schreef Vox_Populi het volgende:
Mr. Robot![]()
Actueel, mindfuck, fantastische cast, maatschappijkritisch, vrij realistisch wat betreft ICT-mogelijkheden/ontwikkelingen etc.
Jij bent oudquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik vond Centennial wel een erg goede serie.
Het is wel een typisch gevalletje hate it or love it, dus ik kan me er wel wat bij voorstellenquote:Op woensdag 27 juli 2016 19:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Die vond ik dan weer minder. Ook veel over gehoord maar ik kwam er niet echt lekker in. Ben na een aflevering of 6 gestopt..
's Avonds hequote:Op woensdag 27 juli 2016 19:57 schreef Forbry het volgende:
Overigens, series kijken tijdens een vakantie... daar snap ik nou echt helemaal niks van
En Gomorraquote:
Ik weet dat er veel meer mensen zijn die dat doen hoor, dus op zich is het (blijkbaar) niet raar ofzo.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
's Avonds heWe zitten in een huisje en zijn overdag gewoon lekker (onder)weg. 's Avonds vinden we het wel fijn om een filmpje of serie te kijken.
Tsjah, dat kanquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:09 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik weet dat er veel meer mensen zijn die dat doen hoor, dus op zich is het (blijkbaar) niet raar ofzo.
Maar ik ben op zich echt een enorme serieliefhebber, maar ik heb zelf dan altijd al zo enorm veel andere dingen te doen (ook 's avonds), dat ik dat tijdens vakanties echt enorm zonde van de tijd vind.
Maakt ook niet uit.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tsjah, dat kanIk kijk sowieso al in bed altijd nog kort wat voordat ik ga slapen. Verder is het maar de vraag hoeveel we werkelijk kijken, maar ik zou het vooral kloten vinden als we slecht weer hebben en er is geen kloten te doen
Fargo nog niet, wel veel over gehoord idd! Breaking bad was oke, maar lang niet zo leuk als de meesten het vinden imo.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:13 schreef Forbry het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit.Voor tips, zie mijn eerste post. Zijn serieus goede series (vind ik). Verder: Breaking Bad al gezien? Fargo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |