Boer?quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sylvie iets met oudste beroep ofzo.
oh wie weet lopen we elkaar dan tegen het lijfquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Augustus zit in Italië. Dat ligt in de buurt.
Even een biertje doen dan?quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hey, dan ben ik ook daar.
Vrijgezellenfeestje.
Die kans acht ik vrij groot.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
oh wie weet lopen we elkaar dan tegen het lijf
Ii kom met de ganse gang naar de mini-disco. Chiu chiu wa, chiu chiu wa, chiu chiu wa wa wa.quote:
Boef.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het verander 1 letter spel.
Strek je armen. Hoofd omhoog, schouders naar achteren.....quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ii kom met de ganse gang naar de mini-disco. Chiu chiu wa, chiu chiu wa, chiu chiu wa wa wa.
SCHOTEN AFGEVUURD.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jammer dat je het weer over je moeder moet hebben.
Zijn moeder blaft, geeft pootjes en poept/plas op gras?quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goeie!quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen op commando.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn moeder blaft, geeft pootjes en poept/plas op gras?
het is mes steek pijn.quote:Op donderdag 28 juli 2016 07:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben ook meteen uitgelogd.
Mes
Steek
Rug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |