Sorry, ik ben moe.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:05 schreef onlogisch het volgende:
Ik zag wel iemand met de staart tussen de benen het strijdtoneel verlaten. Wellicht kan iemand even kijken of dat 'm was?
Waarschijnlijk gevlucht toen ie er achter kwam dat Happel er ook woonde.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:05 schreef napoleonfour het volgende:
Rene woont niet meer in Amersfoort voor zover mijn bronnen goed ingelicht zijn.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gevlucht toen ie er achter kwam dat Happel er ook woonde.
Ik ben benieuwd of God werkelijk bestaat.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar zijn notes.
Louter positief.quote:
van Gaal zou zeggen: 'siempre negativo, nunca positivo!'quote:
Je leest ze elke dag weer om van je fouten te leren zeker?quote:
Ik 8 positieve.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:12 schreef napoleonfour het volgende:
Ik heb er 30, waarvan een paar van drizzt.
Nee.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
van Gaal zou zeggen: 'siempre negativo, nunca positivo!'
[..]
Je leest ze elke dag weer om van je fouten te leren zeker?
Zeker, voor iedere correcte TR krijg je een positieve. Ik heb er laatst nog 10 bij gekregen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is er nog een onderscheid tussen positieve en negatieve dan?
quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeker, voor iedere correcte TR krijg je een positieve. Ik heb er laatst nog 10 bij gekregen.
Wie spelen er zo?quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo lunchen en voetbal kijken, wat een middag.
Over Duitsers gesprokenquote:Op donderdag 28 juli 2016 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Merkel zegt zojuist dat Duitsland het gewoon gaat schaffen.
twitter:Namtrah09 twitterde op donderdag 28-07-2016 om 13:04:54Tom Trybull ondergaat vanmiddag medische keuring bij ADO. Heeft contract ingeleverd bij Greuther Fürth en tekent voor 1 jaar in Den Haag. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |