SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Nee, 9 is max. Op maken dusquote:Op woensdag 27 juli 2016 17:53 schreef VerdachtParkietje het volgende:
Mijn laatste post van vorige topic: Volgens mij kun je geen nieuwe eieren erbij krijgen (bij pokestops) als je er al 9 hebt. Ik weet niet of je ook eieren kunt krijgen bij level up?
Toch niet tijdens het rijden he!?quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Net onderweg naar huis van m'n werk, was niet bezig met spelen, maar wilde wel n paar pokestops pakken omdat ik qeinig ballen had, dus ik zette m net voor die stop aan, zitten er n Squirtle en n Meowth![]()
![]()
Dus die ff gevangen
behalve dan als je er geen hebtquote:Op woensdag 27 juli 2016 17:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, 9 is max. Op maken dus![]()
Er is sowieso geen reden om ze buiten een incubator te laten.
Goedzoquote:Op woensdag 27 juli 2016 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik fiets en ik stop als ik wat ga vangen![]()
O, en n Tentacool uit n 5km ei
ik heb alleen maar 5 en 1 10 nu, heb maar 3 2km eieren gehad, misschien 4 en 3 10km eieren.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goedzo![]()
Ik heb ook heel wat stops gehad gister, nu weer 100 ballen. Ik krijg veel 2km eieren, dan vind ik het verleidelijker om die eerste te doen omdat ik dan sneller een Pokemon heb :d
Ik ben aan het wachten tot ik level 15 ben, nog 4000 XP dan ga ik denk ik de 10km ei in die "3 times incubator" doenquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb alleen maar 5 en 1 10 nu, heb maar 3 2km eieren gehad, misschien 4 en 3 10km eieren.
Alleen wil ik dat 10km ei komend weekend doen, dan red ik t in n dag.
Wat n stom stukje tekst zo
welk lvl ben jequote:Op woensdag 27 juli 2016 18:18 schreef Helsinki het volgende:
624 Slowbro gevangen onderweg naar werk.
Best bijzonderquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:21 schreef mrPanerai het volgende:
Lures leggen door enkele handelaars trekt meer volk dan verwacht in de Antwerpse Kammenstraat.![]()
![]()
![]()
Nice! Bij mij voor de deur vindt je helemaal niks, moet eerst een paar straten verderop en dan alleen maar de pidgey's en ratata's.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:26 schreef Loux het volgende:
Even PG opstarten en zomaar een Vulpix op je drempel vinden.Dat is al nummer twee in twee dagen en daarvoor in drie weken geen eentje.
Gelukkig had ik er al wel eentje uit een ei, dus heb ik nu al 29 candy!
Zo stond er vanochtend ook opeens een Rhyhorn voor de deur.
Hier ook op de radar.. begint t keihard te regenenquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:37 schreef firecow het volgende:
Zag vanmiddag een snorlax op mijn radar, niet gevonden
Relaxed!! Hier alleen pidgey, rattata en spearow.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:26 schreef Loux het volgende:
Even PG opstarten en zomaar een Vulpix op je drempel vinden.Dat is al nummer twee in twee dagen en daarvoor in drie weken geen eentje.
Gelukkig had ik er al wel eentje uit een ei, dus heb ik nu al 29 candy!
Zo stond er vanochtend ook opeens een Rhyhorn voor de deur.
Was het niet deze Snorlax die je een berichtje stuurde?quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hier ook op de radar.. begint t keihard te regenen
Net weer een Abra.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Relaxed!! Hier alleen pidgey, rattata en spearow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |