Het is een wat ondoordacht commentaar.quote:
Want?quote:
Zolang er geen concrete plannen zijn om aanslagen te plegen doen we er ook niks aan.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het is een wat ondoordacht commentaar.
Niet anders dan dat we dus ook maar niks zouden gaan doen aan een groepering rechts-extremisten, die maar groter en invloedrijker word.
Onder de noemer: ze voeren het toch niet uit?
Met de zeer voorspelbare uitkomst dat als ze dat ineens wel doen..... je ruim te laat bent om er zelf nog wat aan te doen.
Ow, en dan nog:quote:
Nee ze wonen niet in Europa nee. Al denk ik dat de meerderheid van de moslims gewoon vredelievende mensen zijn ja.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ow, en dan nog:
Het merendeel van moslims woont niet in europa. Wonen elders.
Dus de stelling:
Het merendeel van alle moslims is niet gematigd
Klopt dus?
Dat was niet de vraag.quote:
Ongeveer de helft vind dat er op overspel de doodstraf moet staan.quote:Al denk ik dat de meerderheid van de moslims gewoon vredelievende mensen zijn ja.
Van welke site heb je die diagram?quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat was niet de vraag.
Dus de stelling:
Het merendeel van alle moslims is niet gematigd
Klopt dus?
[..]
Ongeveer de helft vind dat er op overspel de doodstraf moet staan.
En jij denkt dat de meerderheid vredelievend is?
De meerderheid is niet vredelievend.
Omdat ik niet geloof dat de meerderheid als er het op aankomt het ook wilt. Dus daarom vraag ik waar je die diagram vandaan hebt.quote:
Maar dat valt niet te meten. Je kunt wel steekproefsgewijs vragen stellen en daar het e.e.a. uit destilleren.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik niet geloof dat de meerderheid als er het op aankomt het ook wilt.
Denk dat als je de diagram nader bestudeert, je je daar een idee over kunt vormen.quote:Dus daarom vraag ik waar je die diagram vandaan hebt.
Ik vraag ook er ook om....quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar dat valt niet te meten. Je kunt wel steekproefsgewijs vragen stellen en daar het e.e.a. uit destilleren.
[..]
Denk dat als je de diagram nader bestudeert, je je daar een idee over kunt vormen.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vraag ook er ook om....
Vreemd dat het niet te meten valt maar dat er wel een diagram over is gemaakt die dat aantoont...
Mag ik een link naar de diagram.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, wat jij zegt: of ze ook zo debiel zijn als het er op aankomt, dat valt niet te meten, de rest wel.
Kun je zelf opzoeken.quote:Op woensdag 27 juli 2016 20:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mag ik een link naar de diagram.
.......
Geweldig meidquote:Op woensdag 27 juli 2016 20:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Als ik met een stelling kom of een diagram en iemand vraagt mij naar de bron dan zet ik dat gewoon neer.
Ja je doet nu echt flauw. Ik sta open voor jouw argumenten. Vraag je er zelfs om zodat ik misschien wel tot een andere mening kan komen. Dat is geloof ik de bedoeling van een gezonde discussie. Elkaar op een normale manier proberen te overtuigen van zijn of haar standpunten.quote:
Daar staat daar toch gewoon een link die jij over kan tikken?quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je doet nu echt flauw. Ik sta open voor jouw argumenten. Vraag je er zelfs om zodat ik misschien wel tot een andere mening kan komen. Dat is geloof ik de bedoeling van een gezonde discussie. Elkaar op een normale manier proberen te overtuigen van zijn of haar standpunten.
Wat jij nu doet is gewoon echt kinderachtig.
Jij wilt iemand overtuigen... Maar prima. Ik blijf bij mijn meningquote:Op woensdag 27 juli 2016 21:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daar staat daar toch gewoon een link die jij over kan tikken?
Maar daar ben je te lui voor?
Ik ben je personal-google niet.
Natuurlijk. Maar je mening lijkt nergens op gebaseerd, en mijn mening is wel ergens op gebaseerd.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij wilt iemand overtuigen... Maar prima. Ik blijf bij mijn mening
Laten we het daar op houden ja.quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar je mening lijkt nergens op gebaseerd, en mijn mening is wel ergens op gebaseerd.
Jij praat dus uit je nek, en ik niet
Die link werkt niet dus kom maar met een wel werkendequote:Op woensdag 27 juli 2016 21:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Daar staat daar toch gewoon een link die jij over kan tikken?
Maar daar ben je te lui voor?
Ik ben je personal-google niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |