Voor wat het waard is; Krabby meldt nu ook op z'n Twitter dat 'het vertrouwen bij Feyenoord groeit dat de transfer van Berghuis gaat lukken..'quote:
Van VI.nlquote:Feyenoord optimistisch over komst Berghuis
Feyenoord lijkt een akkoord te naderen met Watford over de huur van Steven Berghuis. De gesprekken zijn in een stroomversnelling gekomen nu de aanvaller bij de Premier League-club niet langer mee voorkomt in de plannen voor komend seizoen.
Het ziet er naar uit dat Berghuis een deel van zijn salaris wil inleveren, want intern bij Feyenoord groeit het vertrouwen dat de deal snel kan worden afgerond. De Oranje-international geldt al weken als de belangrijkste kandidaat voor de vacature van rechterspits in het elftal van Giovanni van Bronckhorst.
In eerste instantie leek het een lastig verhaal te worden, maar nu de aanvaller wederom geen deel uitmaakte van de selectie van Watford lijkt Berghuis te gaan kiezen voor Feyenoord. Wanneer het toch nog afketst, komt Edison Flores in beeld.
Kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon allebei. Die panfluitspeler is een linksbuiten.
.quote:VI: Feyenoord optimistisch over komst Berghuis
Feyenoord versterkt zich op korte termijn met Edison Flores óf Steven Berghuis. Technisch directeur Martin van Geel zal en kan de spelers niet allebei tegelijk aantrekken. Volgens Voetbal International zijn ze in De Kuip optimistisch dat eerste optie Berghuis haalbaar is.
De komst van de Nederlands international werd lang bemoeilijkt door de financiële eisen van Watford, zijn Engelse werkgever. De Premier League-club wil in een huurconstructie geen enkele salariskosten meer dragen. VI meldt dat het vertrouwen in een deal intern groeit, omdat Berghuis salaris wil inleveren.
Als een transfer toch afketst, wordt Flores zeer waarschijnlijk aangetrokken. Een overgang van de linksbenige Peruviaan is qua formaliteiten geen probleem. Zowel de transfersom als het salaris is te betalen voor Feyenoord
Ik snap dat je enthousiast bent, maar dat bericht stond ook al 2 posts boven jou.quote:
Waarom niet allebei aantrekken? Nu versterk je de concurrent grote kans dat Flores naar een andere eredivisie club gaat.quote:
Mijn excuses.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik snap dat je enthousiast bent, maar dat bericht stond ook al 2 posts boven jou.
Maar krijg je toch gelijk dat Berghuis toch wel komt.
Geen idee, wellicht is dat inderdaad financieel niet haalbaar (al blijft het een Krabbybericht)quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:25 schreef Collide het volgende:
[..]
Waarom niet allebei aantrekken? Nu versterk je de concurrent grote kans dat Flores naar een andere eredivisie club gaat.
Wat precies? De UEFA cup bestaat al een tijdje niet meer.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:33 schreef Antaris het volgende:
Wanneer wordt het bekend betreft UEFA Cup?
Echt hequote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat precies? De UEFA cup bestaat al een tijdje niet meer.
Hey hallo!quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:33 schreef Antaris het volgende:
Wanneer wordt het bekend betreft UEFA Cup?
Prima transfer wederom. Geelgod.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 23:58 schreef Tomatenboer het volgende:
De Telegraaf meldt dat Berghuis alleen nog medisch gekeurd moet worden en het contract moet tekenen en dat hij dan na het weekend wordt gepresenteerd.
We weten allemaal hoe de contacten van de Telegraaf bij Feyenoord zijn de laatste jaren...
Kortom, het lijkt me rond.
Bron: De Telegraafquote:Berghuis op weg naar Feyenoord
7 min geleden
Feyenoord staat op het punt een grote slag te slaan met het aantrekken van een directe versterking. Oranje-international en rechtsbuiten Steven Berghuis is onderweg naar Nederland om gesprekken te voeren met Feyenoord over een directe overgang van Watford.
Een grote kentering heeft plaatsgevonden in de eerder vastgelopen besprekingen met Watford. Technisch directeur Martin van Geel oriënteerde zich al op een alternatief voor de rechtervleugel in Zuid-Amerika. Van Geel vloog donderdag naar Peru om international Edison Flores van Universitario aan het werk te zien.
De voormalige rechtsbuiten van Villarreal komt zondagmiddag in actie, maar Van Geel heeft Berghuis altijd bovenaan zijn lijst gehad en Feyenoord doet er alles aan om de overgang van de vroegere AZ-speler snel definitief te maken.
Er ligt een pricipe-akkoord voor een huurovereenkomst met de Premier League-club. Berghuis moet alleen nog medisch gekeurd worden en het contract ondertekenen. Na het weekeinde wordt hij gepresenteerd.
Ja, anders is het wel weer minder sterk moet ik zeggen. Al hadden we dat bij Pelle ook niet geloof ik.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:03 schreef Caland het volgende:
Hopelijk met een optie tot koop maar dat zal wel niet.
Ze hebben Berghuis voor rond de 4,6 miljoen pond gehaald. Wanneer ze inderdaad - als we de berichtgeving mogen geloven - weinig vertrouwen meer in 'm hebben, moet daar wel een leuk prijsje van te maken zijn. Zeker met de huidige koers.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:03 schreef Caland het volgende:
Hopelijk met een optie tot koop maar dat zal wel niet.
4.0-4.5 miljoen zou leuk zijn. Als hij een sterk seizoen draait is dat een prima bedrag.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:12 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ze hebben Berghuis voor rond de 4,6 miljoen pond gehaald. Wanneer ze inderdaad - als we de berichtgeving mogen geloven - weinig vertrouwen meer in 'm hebben, moet daar wel een leuk prijsje van te maken zijn. Zeker met de huidige koers.
Mijn linkeroor is je dankbaarquote:Op zondag 31 juli 2016 00:16 schreef Caland het volgende:
Lijkt me ook een verstandige jongen die ver gaat komen.
Ik had ook al spotify aangezet als testquote:Op zondag 31 juli 2016 00:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha, dacht dat het aan mijn headset lag.
Selectie voor volgend seizoen is toch best aardig uiteindelijk.quote:
Eindelijk kampioen of?quote:Op zondag 31 juli 2016 00:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Selectie voor volgend seizoen is toch best aardig uiteindelijk.
Elia - Jørgensen - Berghuis
Vilhena - Kuyt - El Ahmadi
Woudenberg - Kongolo - Van Beek - Karsdorp
De Goey
En dan nog op de bank Toornstra, Tapia, Vejinovic en Gustafson. Vrij dik bezet middenveld.
Maar 3 redelijke versterkingen t.o.v een vrij middelmatige selectie, nee sorry, dit is niet vanwege de rivaliteit met Feyenoord ofzo maar ik denk niet dat ze het PSV of wij zelfs erg lastig zullen maken.quote:
Joh.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:50 schreef Brammess het volgende:
maar ik denk niet dat ze het PSV of wij zelfs erg lastig zullen maken.
Gewaagd hier, straks halen ze de naam "Bryan Smeets" er nog bijquote:Op zondag 31 juli 2016 01:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh.
Waarom wordt er toch elk seizoen weer gesproken over het kampioenschap![]()
Die tijd is voorbij, wees gewoon heel blij met de 3e plaats en af en toe een troostprijs als de beker.
Wat een hoop middelmaat bij elkaar zeg.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
De Goey
En dan nog op de bank Toornstra, Tapia, Vejinovic en Gustafson. Vrij dik bezet middenveld.
Prima selectie voor de nummer 3 van Nederland.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
De Goey
Lekker met Kuyt op 10 voortbordurenquote:Op zondag 31 juli 2016 08:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Prima selectie voor de nummer 3 van Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |