Ik had ook al spotify aangezet als testquote:Op zondag 31 juli 2016 00:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha, dacht dat het aan mijn headset lag.

Selectie voor volgend seizoen is toch best aardig uiteindelijk.quote:

Eindelijk kampioen of?quote:Op zondag 31 juli 2016 00:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Selectie voor volgend seizoen is toch best aardig uiteindelijk.
Elia - Jørgensen - Berghuis
Vilhena - Kuyt - El Ahmadi
Woudenberg - Kongolo - Van Beek - Karsdorp
De Goey
En dan nog op de bank Toornstra, Tapia, Vejinovic en Gustafson. Vrij dik bezet middenveld.

Maar 3 redelijke versterkingen t.o.v een vrij middelmatige selectie, nee sorry, dit is niet vanwege de rivaliteit met Feyenoord ofzo maar ik denk niet dat ze het PSV of wij zelfs erg lastig zullen maken.quote:

Joh.quote:Op zondag 31 juli 2016 01:50 schreef Brammess het volgende:
maar ik denk niet dat ze het PSV of wij zelfs erg lastig zullen maken.

Gewaagd hier, straks halen ze de naam "Bryan Smeets" er nog bijquote:Op zondag 31 juli 2016 01:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh.
Waarom wordt er toch elk seizoen weer gesproken over het kampioenschap![]()
Die tijd is voorbij, wees gewoon heel blij met de 3e plaats en af en toe een troostprijs als de beker.

Wat een hoop middelmaat bij elkaar zeg.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
De Goey
En dan nog op de bank Toornstra, Tapia, Vejinovic en Gustafson. Vrij dik bezet middenveld.

Prima selectie voor de nummer 3 van Nederland.quote:Op zondag 31 juli 2016 00:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
De Goey

Lekker met Kuyt op 10 voortbordurenquote:Op zondag 31 juli 2016 08:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Prima selectie voor de nummer 3 van Nederland.

Die bank is toch niveautje ADO, Heracles?quote:Op zondag 31 juli 2016 00:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
De Goey

Niet negatief doen over Kuyt, want Cruijff heeft hem ooit een compliment gegeven.quote:Op zondag 31 juli 2016 09:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker met Kuyt op 10 voortborduren.

De 10-positie is gewoon een belangrijke positie en dan zet je er een ongelofelijke non-voetballer neer. Ik niet snappen.quote:Op zondag 31 juli 2016 09:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niet negatief doen over Kuyt, want Cruijff heeft hem ooit en compliment gegeven.
En hij werkt altijd zo lekker hard.

Dat is toch prima als je basiself niveautje Groningen is?quote:Op zondag 31 juli 2016 09:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die bank is toch niveautje ADO, Heracles?

Ach, Immers deed het daar ook prima volgens sommige statistiek kenners hier.quote:Op zondag 31 juli 2016 09:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De 10-positie is gewoon een belangrijke positie en dan zet je er een ongelofelijke non-voetballer neer. Ik niet snappen.

Oefenpotjes horen toch gewoon bij de zomerstopquote:Op zondag 31 juli 2016 09:34 schreef timmmmm het volgende:
Matchday
Ik ben blij dat die vermaledijde zomerstop weer voorbij is

Ik zou het geen oefenpotje noemen, ik zie het meer op het niveau van een reguliere competitiewedstrijd. Het gaat toch wel ergens om, al hecht ik er ongeveer evenveel waarde aan als die drie puntenquote:Op zondag 31 juli 2016 09:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Oefenpotjes horen toch gewoon bij de zomerstop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |