abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164117226
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 19:57 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Sorry, maar heb nog nooit het alle moslims zijn engeltjes gehoord hier om eerlijk te zijn. Wel dat dat anderen wordt verweten, niet dat dat ook gedaan wordt.
Meer dat als je hier zegt dat niet alle moslims potientele terroristen zijn, je geen maatregelen tegen de gehele islam, maar wel tegen de extremistische kant daarvan wil je je beschuldigd wordt van moslim knuffelen. De middenweg is er juist wel, alleen wordt die door tegenstanders neergezet als "wegkijken", "policor", "linksgezeik" en ga zo maar door.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_164117348
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 19:57 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Nee, dat is niet waar.

De éne zegt dat alle moslims terroristen, zijn en de andere zegt dat moslims engeltjes zijn die onbevlekt uit de hemel zijn gedaald.

Er is ook nog een middenweg.
Leer eerst even quoten...
pi_164117669
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 20:29 schreef erodome het volgende:

[..]

Sorry, maar heb nog nooit het alle moslims zijn engeltjes gehoord hier om eerlijk te zijn. Wel dat dat anderen wordt verweten, niet dat dat ook gedaan wordt.
Meer dat als je hier zegt dat niet alle moslims potientele terroristen zijn, je geen maatregelen tegen de gehele islam, maar wel tegen de extremistische kant daarvan wil je je beschuldigd wordt van moslim knuffelen. De middenweg is er juist wel, alleen wordt die door tegenstanders neergezet als "wegkijken", "policor", "linksgezeik" en ga zo maar door.
Ik vermoed dat dat komt omdat de hele Islam als geweldadig wordt weg gezet. Tenminste dat probeert men dan toch.

Ik ben zelf Rooms-Katholiek opgevoed, en als je het Oude Testament letterlijk zou nemen, dan heb je ook een groot probleem.

Religies worden gebruikt om de zucht naar macht en geld te verdoezelen, denk ik.

Maar dat weet ik niet zeker, he?

Want eigenlijk staat in de bijbel "Gij zult niet doden, en Heb U naaste lief zoals Uzelve"

Maar jah, dat doet niemand :N
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_164117880
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 20:34 schreef FANN het volgende:

[..]

Leer eerst even quoten...
Ik had inderdaad verkeerd gequote, ja.
pi_164117902
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 20:54 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik had inderdaad verkeerd gequote, ja.
geeft niet maar was verwarrend :+

ik zag eerst niet eens dat er iets bij stond :D
pi_164117953
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 20:46 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik vermoed dat dat komt omdat de hele Islam als geweldadig wordt weg gezet. Tenminste dat probeert men dan toch.

Ik ben zelf Rooms-Katholiek opgevoed, en als je het Oude Testament letterlijk zou nemen, dan heb je ook een groot probleem.

Religies worden gebruikt om de zucht naar macht en geld te verdoezelen, denk ik.

Maar dat weet ik niet zeker, he?

Want eigenlijk staat in de bijbel "Gij zult niet doden, en Heb U naaste lief zoals Uzelve"

Maar jah, dat doet niemand :N
ow... en ja ben ik wel met je eens trouwens, in die bijbel staan ook héle vreemde dingen....
pi_164118082
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 20:56 schreef FANN het volgende:

[..]

ow... en ja ben ik wel met je eens trouwens, in die bijbel staan ook héle vreemde dingen....
Ja, net zo goed.

In beide gevallen worden de slechte dingen juist benadrukt. Islam en het Christendom.

Ik heb zelf eens een moskee bezocht, en daar met iemand gesproken en die kreeg tranen in zijn ogen toen hij het over die terroristen had, die die aanslagen deden uit naam van God.

Maar dat zien de meeste mensen niet.
  zondag 31 juli 2016 @ 12:18:19 #58
78918 SeLang
Black swans matter
pi_164127423
quote:
Normandy attack: Muslim leaders refuse to bury priest killer Adel Kermiche

Adel Kermiche one of the terrorists who murdered an 85- year-old priest during morning mass in Normandy last Tuesday has been denied a Muslim burial by local religious leaders.

Kermiche, 19, and his accomplice Abdelmalik Petitjean, were shot dead by police after slitting the throat of Father Jacques Hamel and wounding one of the hostages when they stormed the church at Saint-Etienne-du-Rouvray.

One religious leader said granting Kermiche a Muslim burial would “taint Islam”.

Mohammed Karabila, Imam and president of the local Muslim cultural association,told Le Parisien that the local community would not aid Kermiche’s burial, irrespective of the wishes of the killer’s family.

"We won't participate in preparing the body or the burial", he said.

http://www.telegraph.co.u(...)-priest-killer-adel/
Sja, dan maar even langs bij de plaatselijke pig-farm >:)

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 31 juli 2016 @ 17:58:11 #59
28033 Pek
je moet wat
pi_164135030
quote:
Moslims hebben in Frankrijk en Italië in kerken en kathedralen missen bijgewoond, als teken van solidariteit na de moord op de Franse pastoor Jacques Hamel. In de kathedraal van Rouen waren vanochtend tussen de 100 en 200 moslims. Rouen ligt op een paar kilometer afstand van Saint-Etienne-du-Rouvray, waar de pastoor dinsdag door twee tieners de keel werd doorgesneden.
Bron

Mooi ^O^
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_164135075
quote:
14s.gif Op zondag 31 juli 2016 17:58 schreef Pek het volgende:

[..]

Bron

Mooi ^O^
Nog meer verweer van uit de moslimgemeenschap:

quote:

Franse moslimgemeenschap weigert begrafenis terrorist Kermiche

De moslimgemeenschap in het Franse Saint-Etienne-du-Rouvray weigert de begrafenis voor te bereiden van een van de daders van de aanslag in de kerk. Adel Kermiche (19) vermoordde er dinsdag een hoogbejaarde priester en verwondde een kerkbezoeker.

"Wij willen de islam niet bezoedelen met deze persoon", zegt Mohammed Karabila, voorzitter van de lokale moslimorganisatie, in de krant Le Parisien. "We zullen niet meewerken bij het voorbereiden van het lichaam of bij de begrafenis."

Andere moslims steunen hun leiders. "Wat hij heeft gedaan is verschrikkelijk, hij maakt niet langer deel uit van de gemeenschap", zegt Khalid El Amrani, een 25-jarige moslim uit de buurt, in de Franse krant.

Of Kermiche alsnog wordt begraven in het dorp is nu aan de burgemeester. Voor de terreurdaad had hij trouw gezworen aan IS. Tot twee keer toe had hij geprobeerd om zich aan te sluiten bij de strijd in Syrië.
  zondag 31 juli 2016 @ 18:10:34 #61
28033 Pek
je moet wat
pi_164135352
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 18:00 schreef Physsic het volgende:
Tot twee keer toe had hij geprobeerd om zich aan te sluiten bij de strijd in Syrië.
Dit snap ik dan weer niet, de kans dat hij daar een bom kopt is groot, laat toch lekker gaan joh! :|W
pi_164135824
quote:
15s.gif Op zondag 31 juli 2016 18:10 schreef Pek het volgende:

[..]

Dit snap ik dan weer niet, de kans dat hij daar een bom kopt is groot, laat toch lekker gaan joh! :|W
Ja dan komen ze weer aangezet met onzin als dat die terrorist nu in Europa is, dus is hij een Europees probleem en je kunt hem niet zomaar laten vertrekken om hem zo andermans probleem te laten worden, want hij is van plan daar mensen te vermoorden. :') Veel beter om zo'n moordlustige lul een klein jaartje op te sluiten voor de voorbereidingen en hem dan lekker rond te laten lopen hier.
pi_164137571
quote:
ja toch ^O^
pi_164137724
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:22 schreef computergirl het volgende:

[..]

ja toch ^O^
Heel netjes! :Y

En ook fijn dat er meer en meer geaccepteerd wordt dat je het niet zomaar af kunt wimpelen van dat het niks met de islam te maken zou hebben. Door je ogen er voor open te doen (in tegenstelling tot wat velen hier in dit soort topics doen), kun je de boel tenminste echt aanpakken.
Niet goedpraten, niet wegkijken, geen excuses verzinnen van wat er aan de hand geweest kan zijn: erken het probleem en maak duidelijk dat die hufters echt verkeerd bezig zijn.
pi_164137858
quote:
Wauw... dat is écht een mooi gebaar....

kunnen we een voorbeeld aan nemen als er een Moskee de hens in gaat :Y

Ga ik hun schoenen poetsen :D
pi_164137898
quote:
17s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:30 schreef FANN het volgende:

[..]

Wauw... dat is écht een mooi gebaar....

kunnen we een voorbeeld aan nemen als er een Moskee de hens in gaat :Y

Ga ik hun schoenen poetsen :D
:D :P ^O^
pi_164137916
quote:
2s.gif Op zondag 31 juli 2016 19:31 schreef ToT het volgende:

[..]

:D :P ^O^
écht hoor! :D
  zondag 31 juli 2016 @ 20:24:03 #69
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_164139531
Ik vind het helemaal geen mooi gebaar maar ongepast om je als 'familie'/entourage van de dader zo op te dringen bij de slachtoffers.
  zondag 31 juli 2016 @ 20:41:05 #70
28033 Pek
je moet wat
pi_164139987
Glas half leeg kamp, duidelijk :P
  maandag 1 augustus 2016 @ 03:57:40 #72
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_164146907
Alleen al dat uiterlijk van die dader :')
Dat ie maar mag wegrotten
  maandag 1 augustus 2016 @ 05:12:48 #73
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_164147030
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 20:24 schreef frietenstamp het volgende:
Ik vind het helemaal geen mooi gebaar maar ongepast om je als 'familie'/entourage van de dader zo op te dringen bij de slachtoffers.
En dit is dus het bewijs dat Moslims het nooit goed kunnen doen. Hun acties zullen altijd verkeerd worden uitgelegd. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 1 augustus 2016 @ 06:53:00 #74
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_164147178
quote:
15s.gif Op maandag 1 augustus 2016 05:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En dit is dus het bewijs dat Moslims het nooit goed kunnen doen. Hun acties zullen altijd verkeerd worden uitgelegd. :{

:{²
Omdat frietenstamp iets vindt?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 1 augustus 2016 @ 06:59:09 #75
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_164147189
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 20:24 schreef frietenstamp het volgende:
Eens. Niet alleen dat opdringen aan de slachtoffers, maar ook als ongelovige binnendringen bij een heilige mis, waar mensen erg kwetsbaar zijn.
Was lekker buiten gebleven om die mensen (al is het maar symbolisch) te verdedigen.
Begrijpen blijkbaar niet dat een christelijk kerkgebouw geen moskee is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')