Of kopjes thee.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel andere betekenis voor kopjes geven dan ineens
In combi met een thee zakje?quote:
Fuck, da's lang geleden... hoe zou het met hem zijn?quote:
Geen idee. Misschien moeten we t ff aan Roel vragen?quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Fuck, da's lang geleden... hoe zou het met hem zijn?
Stomquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien moeten we t ff aan Roel vragen?
A.k.a. Phalanx, Kugari Ken, en anderen. Bijna net zoveel klonen als Praisethebooty.
Die zie ik nog weleens langskomen op Facebook.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien moeten we t ff aan Roel vragen?
A.k.a. Phalanx, Kugari Ken, en anderen. Bijna net zoveel klonen als Praisethebooty.
Ik zie m bijna iedere week. In da flesh.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die zie ik nog weleens langskomen op Facebook.
Jezus wat is dit?quote:
TIjdens het veel bewegen uurtje?quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie m bijna iedere week. In da flesh.
Nee daarnaquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
TIjdens het veel bewegen uurtje?
Een oude "gate" in dit topic. Die hadden we destijds wel eens, van die Watergate, nipplegate achtige "schandalen".quote:
Penorgate?quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een oude "gate" in dit topic. Die hadden we destijds wel eens, van die Watergate, nipplegate achtige "schandalen".
Wel ooit een krommepenorgate, maar die heb ik net gemistquote:
Jammer dat ik die ook heb gemistquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel ooit een krommepenorgate, maar die heb ik net gemist
Gate(n)kaas.quote:
Knakje!quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel ooit een krommepenorgate, maar die heb ik net gemist
quote:
Angel-gate heeft weing nut. Die poort staat zo ver open dat iedereen er meteen door kan. Weinig gate aan!quote:
Was te druk met naar het werk gaanquote:Op woensdag 27 juli 2016 08:33 schreef Twoflower het volgende:
Eigenlijk had Renesite 'm moeten openen...
Weemz?quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja! Alleen ik weet z'n user name niet meer.
Ja zou kunnen jaquote:
Alsof je een worst in een gang gooit.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Angel-gate heeft weing nut. Die poort staat zo ver open dat iedereen er meteen door kan. Weinig gate aan!
#ikdenkikzeghetzelfmaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |