24601?quote:
Ik ben erg visueel ingesteld, dus ik zie meteen iemand met een tennisarm in een mitella.quote:
Een wattes? Waarom een tennisarm in een mitella?quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben erg visueel ingesteld, dus ik zie meteen iemand met een tennisarm in een mitella.
Vanwege een jongen die iedereen probeert te bevredigen in de orgiequote:Op woensdag 27 juli 2016 13:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Een wattes? Waarom een tennisarm in een mitella?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze daar ook notenrijst?quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:46 schreef praisethebooty het volgende:
Ik ga voortaan naar de Emté ipv de Albert Heijn. Het is goedkoper en het personeel is cute
quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:44 schreef praisethebooty het volgende:
Ik mag geen hondjesfilter selfies meer makenDan maar handsome selfies!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
In eindhoven? Mijn vriend walgt van de Emté. Ik zei dat hij een sukkel was, omdat het om de hoek zit en best fijn spul heeft.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:46 schreef praisethebooty het volgende:
Ik ga voortaan naar de Emté ipv de Albert Heijn. Het is goedkoper en het personeel is cute
En het vlees is lekkerderquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
In eindhoven? Mijn vriend walgt van de Emté. Ik zei dat hij een sukkel was, omdat het om de hoek zit en best fijn spul heeft.
Ja, nieuwe vestiging in het oude gebouw van Philips Lighting.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
In eindhoven? Mijn vriend walgt van de Emté. Ik zei dat hij een sukkel was, omdat het om de hoek zit en best fijn spul heeft.
Mijn vriend woont in de lichttorenquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:57 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ja, nieuwe vestiging in het oude gebouw van Philips Lighting.
Ik ben blij dat er een alternatief is wat minder "SUPER SNEL ZIT IN DE BINNENSTAD" voelt. Ik wilde altijd door die AH heen racen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:59 schreef praisethebooty het volgende:
Ik was de AH helemaal zat, eerlijk gezegd.
Een vriendin van mij ookquote:Op woensdag 27 juli 2016 14:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Mijn vriend woont in de lichttoren
Hoe heet ze? Ik ken een vrouw in de lichttoren, als zij het is ga ik blij zijn.quote:
Die AH in de binnenstad is verschrikkelijk.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er een alternatief is wat minder "SUPER SNEL ZIT IN DE BINNENSTAD" voelt. Ik wilde altijd door die AH heen racen.
Ooh... Wat dichtbij.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Vind je dat die (fucking lekkere) Argentijn een oostblokhoofd heeft dan?quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet af leren te zeggen "Gadver wat een oostblok kop", want ik heb binnenkort een date met een Pool
quote:
Ja.quote:Op woensdag 27 juli 2016 14:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vind je dat die (fucking lekkere) Argentijn een oostblokhoofd heeft dan?
En dichterbijquote:Op woensdag 27 juli 2016 13:46 schreef praisethebooty het volgende:
Ik zwaai altijd trouwquote:Op woensdag 27 juli 2016 14:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
JA!!!!!!!!!quote:
Ik kijk ook altijd trouwquote:
Ik vind het fijn dat hun vers afdeling ook echt vers aan voelt. Hun koeken zijn bijvoorbeeld ook gemaakt met Rietsuiker en ze hebben vers artikelen die minder massa productie (lijken).quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:34 schreef praisethebooty het volgende:
Ik vind het Emté uniform ook wel schattig, met die petjes.
Maandag (rond 18:30), woensdag (idem) en zaterdag (rond 11:00 of 13:00). SUPER TROUW!quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:28 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd trouwHeb je nog nooit gezien. Of je sport er niet en doet alsof óf je gaat nooit in het weekend
Petjes? In het verre oosten geen petjesquote:Op woensdag 27 juli 2016 15:34 schreef praisethebooty het volgende:
Ja ietwat wel denk ik.quote:
NOU DAN HOU 'M MAAR!quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan is 'ie dus voor mij. Moet het hem alleen nog even vertellen.
Awwquote:Op woensdag 27 juli 2016 15:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NOU DAN HOU 'M MAAR!
*stampvoet weg*
Edit: O nee kut, zere knie, kan niet stampvoeten.
Sorry meneertje. Maar ik heb je nog NOOIT zaterdag gezienquote:Op woensdag 27 juli 2016 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maandag (rond 18:30), woensdag (idem) en zaterdag (rond 11:00 of 13:00). SUPER TROUW!
Ik eis dat jullie een foto maken van hem.quote:
Ik ga al zeker 2 jaar iedere zaterdag, tenzij op vakantie.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Sorry meneertje. Maar ik heb je nog NOOIT zaterdag gezienHoe laat ga je aankomende zaterdag?
Weet je wel hoe hij eruitziet dan?quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Sorry meneertje. Maar ik heb je nog NOOIT zaterdag gezienHoe laat ga je aankomende zaterdag?
Ja, van Grindrquote:
Ook van je hoofd?quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, van Grindr
En, unlike other people, ik heb een fotoboek met ook echt foto's er in.
Zelfs datquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:46 schreef Kaas- het volgende:
Deze is leuk
http://www.dumpert.nl/mediabase/6826231/28f5f41e
Die ene aan de bovenkant, anders had ik wel kopje gezegdquote:
Dat is een Emté 3.0 toch? Met zo'n centrale keuken en zo?quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:34 schreef praisethebooty het volgende:
Allemaal dialect enzo. Ik zie een hoofd ook als kopje. Als hij maar schattig is.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die ene aan de bovenkant, anders had ik wel kopje gezegd
Heel andere betekenis voor kopjes geven dan ineensquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:14 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Allemaal dialect enzo. Ik zie een hoofd ook als kopje. Als hij maar schattig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |