Of kopjes thee.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel andere betekenis voor kopjes geven dan ineens
In combi met een thee zakje?quote:
Fuck, da's lang geleden... hoe zou het met hem zijn?quote:
Geen idee. Misschien moeten we t ff aan Roel vragen?quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Fuck, da's lang geleden... hoe zou het met hem zijn?
Stomquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien moeten we t ff aan Roel vragen?
A.k.a. Phalanx, Kugari Ken, en anderen. Bijna net zoveel klonen als Praisethebooty.
Die zie ik nog weleens langskomen op Facebook.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien moeten we t ff aan Roel vragen?
A.k.a. Phalanx, Kugari Ken, en anderen. Bijna net zoveel klonen als Praisethebooty.
Ik zie m bijna iedere week. In da flesh.quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die zie ik nog weleens langskomen op Facebook.
Jezus wat is dit?quote:
TIjdens het veel bewegen uurtje?quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zie m bijna iedere week. In da flesh.
Nee daarnaquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
TIjdens het veel bewegen uurtje?
Een oude "gate" in dit topic. Die hadden we destijds wel eens, van die Watergate, nipplegate achtige "schandalen".quote:
Penorgate?quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een oude "gate" in dit topic. Die hadden we destijds wel eens, van die Watergate, nipplegate achtige "schandalen".
Wel ooit een krommepenorgate, maar die heb ik net gemistquote:
Jammer dat ik die ook heb gemistquote:Op woensdag 27 juli 2016 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel ooit een krommepenorgate, maar die heb ik net gemist
Gate(n)kaas.quote:
Knakje!quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel ooit een krommepenorgate, maar die heb ik net gemist
quote:
Angel-gate heeft weing nut. Die poort staat zo ver open dat iedereen er meteen door kan. Weinig gate aan!quote:
Was te druk met naar het werk gaanquote:Op woensdag 27 juli 2016 08:33 schreef Twoflower het volgende:
Eigenlijk had Renesite 'm moeten openen...
Weemz?quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja! Alleen ik weet z'n user name niet meer.
Ja zou kunnen jaquote:
Alsof je een worst in een gang gooit.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Angel-gate heeft weing nut. Die poort staat zo ver open dat iedereen er meteen door kan. Weinig gate aan!
#ikdenkikzeghetzelfmaar
http://www.dumpert.nl/mediabase/6839009/b3a97fd1quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:52 schreef Ang3l het volgende:
Was weer druk in t park met pokemon jagersmannetje of 80.
Ja da's gewoon nagedaan van die in New Yorkquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/6839009/b3a97fd1
En toch vallen mensen ervoorquote:Op woensdag 27 juli 2016 23:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's gewoon nagedaan van die in New York
Bijna alleen maar jongens?quote:Op woensdag 27 juli 2016 23:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/6839009/b3a97fd1
We moeten wel het nerd stereotype bevestigen he.quote:
Ik vraag me af of vrouwen hier niet voor vallen, of dat ze het gewoon niet spelen. En indien dat laatste, waarom dan.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:17 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
We moeten wel het nerd stereotype bevestigen he.
Sure. Ik misschien ook wel. Gisteren was er ook zo'n scenario in t Stadswandelpark waar ik zat. Maar toen zag ik ook ECHT een Victreebell op m'n schermquote:
In t park zie ik ongeveer 70% man, 30% vrouw. Spelen dus wel.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vraag me af of vrouwen hier niet voor vallen, of dat ze het gewoon niet spelen. En indien dat laatste, waarom dan.
Vrouwen snappen het gewoon niet. Het is een spelletje, waarom zou ik rennen voor mijn leven.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vraag me af of vrouwen hier niet voor vallen, of dat ze het gewoon niet spelen. En indien dat laatste, waarom dan.
Yay! Nice.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sure. Ik misschien ook wel. Gisteren was er ook zo'n scenario in t Stadswandelpark waar ik zat. Maar toen zag ik ook ECHT een Victreebell op m'n scherm
Zodra ik vakantie heb.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:46 schreef Ang3l het volgende:
Hey Bram, wanneer gaan we hunten bij de Lichttoren?
Boeien! Het gaat om de zeldzaamheid.quote:
True, dus was toch wel blijquote:Op donderdag 28 juli 2016 12:46 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Boeien! Het gaat om de zeldzaamheid.
quote:
Want die broeden graag eitjes uit?quote:
Ja, als ik m'n provocerende ondoordachte oneliners ook nog moet beargumenteren dan zijn we wel heel ver van huis...quote:
Is dat Utrecht?quote:Op donderdag 28 juli 2016 14:33 schreef TwisterNederland het volgende:
Groetjes uit uutje city. Sommige gedeeltes ziet eruit als pitstop pokémon
Ik maak er tijdens t lopen tijd voorquote:Op donderdag 28 juli 2016 14:33 schreef praisethebooty het volgende:
Ik heb Pokemon Go even geprobeerd en toen besloten dat ik daar echt geen tijd voor heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |