quote:Op zondag 31 juli 2016 15:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kan je nu niet meer serieus nemen
Je zit nu in een kaste met pax en brammetje en drnick
Ja, met filters kan ik er ook jong uit zien.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 15:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar reageer eens serieus dan, want ik vind het hele verhaal niet zo logisch klinken.
Maar ik ben ook echt jong.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:54 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ja, met filters kan ik er ook jong uit zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Draai er niet eens zo omheen en licht toe hoe het met jou en je vriend zit.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:55 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik 27 ben
quote:Op zondag 31 juli 2016 15:59 schreef praisethebooty het volgende:
kom eens uit bed het is vier uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
35 en 40.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Draai er niet eens zo omheen en licht toe hoe het met jou en je vriend zit.
hee jij hebt ook nooit antwoord gegeven op m'n monogaam vraagquote:Op zondag 31 juli 2016 16:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Draai er niet eens zo omheen en licht toe hoe het met jou en je vriend zit.
Nu nog pics van jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Die zal ik wel gemist hebben.quote:Op zondag 31 juli 2016 16:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hee jij hebt ook nooit antwoord gegeven op m'n monogaam vraag
quote:Op zondag 31 juli 2016 16:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu nog pics van jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
M'n haar zit niet zo goed vandaag :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |