Ik ook! Ik heb vier accounts of zo schijnbaar. De laatste was de goedequote:Op zondag 31 juli 2016 14:14 schreef Ang3l het volgende:
Zo, even een hartverzakking gehad.
Na de update van de app begon mijn Pokemon Go overniew. Als in avatar selection, start pokemon selection en een compleet lege lijstPANIEK!!!!!!!!!!!!!
Hij logde steeds automatisch in en kon m'n account niet kiezen. Bleef leeg. Dus ik app verwijderen en in de NL store opnieuw installeren (had eerder de AU store, vanwege vroegerv starten dan dat ie uit was).
Bleek dat ie ineens automatisch een ander google account gebruikte, nl die van m'n vriend die ene keer (in December) op z'n gmail heeft ingelogd op mijn tablet. Mens, voordat ik daar achter was had ik al een stilstaand hartZag t ineens rechtsboven klein, ik denk "Huh? Maar dat is helemaal niet mijn account?"
Jij bent toch 27 zei je laatst? Hij dus 21/22 en je hebt al 14 jaar? Dus jullie waren 13 en 7 toen jullie kregen?quote:
Je kan er maar beter te vroeg bij zijnquote:Op zondag 31 juli 2016 14:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij bent toch 27 zei je laatst? Hij dus 21/22 en je hebt al 14 jaar? Dus jullie waren 13 en 7 toen jullie kregen?
Wat?
Jup. Maar nu heb ik dus wel op zijn account een nieuwe aangemaaktquote:Op zondag 31 juli 2016 14:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
oeps...
Maar gelukkig kun je gewoon verder
27? Nee man.quote:Op zondag 31 juli 2016 14:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij bent toch 27 zei je laatst? Hij dus 21/22 en je hebt al 14 jaar? Dus jullie waren 13 en 7 toen jullie kregen?
Wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben 59.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog steeds word ik naar mijn ID gevraagd in de supermarkt!Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 14:53 schreef Rezania het volgende:
lol had niet verwacht dat hij zo'n twink bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog steeds word ik naar mijn ID gevraagd in de supermarkt!
Ligt helemaal aan de filter en zo.quote:Op zondag 31 juli 2016 15:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lol had niet verwacht dat hij zo'n twink bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ja hallo, nu ben ik ook wel benieuwd hoor.quote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 15:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja hallo, nu ben ik ook wel benieuwd hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al wel een jaar oud. ff snel een linkedinfoto gepakt. Waar had ik een kilo of 5 meer.. kinda. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op zondag 31 juli 2016 14:51 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
27? Nee man.Maar reageer eens serieus dan, want ik vind het hele verhaal niet zo logisch klinken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben 59.![]()
quote:Op zondag 31 juli 2016 15:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de filter en zo.lol schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 juli 2016 15:04 schreef Renesite het volgende:
[..]Hoe komen ze aan 19 daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al wel een jaar oud. ff snel een linkedinfoto gepakt. Waar had ik een kilo of 5 meer.. kinda.
Hier ben ik ook 19, maar vind mezelf er ouder uitzien dan op die pic van 27.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Haha bewust?quote:Op zondag 31 juli 2016 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jup. Maar nu heb ik dus wel op zijn account een nieuwe aangemaakt
Sorry Sultaaaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |