En hoe vond je oma het?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lijkt me ook wel leuk
maar was met mn oma ook en die wilde naar moskou omdat ze vroeger daar was gewoond
wel leuk hequote:
Wow dat is wel een lange tijd. Lijkt me ergens echt bizar als je zo lang niet komt en je hebt er gewoond. Hoe lang heeft ze daar gewoond?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wel leuk he
maar veel veranderd natuurlijk als je er 40 jaar niet komt sinds je 21e
Denk 1,5-2 jaar ofzo totaal, niet zo lang.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wow dat is wel een lange tijd. Lijkt me ergens echt bizar als je zo lang niet komt en je hebt er gewoond. Hoe lang heeft ze daar gewoond?
Kon zijn dat ze de veranderingen niet leuk vond.
Nee. Staan 2 auto's voor de deur en ik verwacht eigenlijk niet veel te gaan auto rijden want ik heb er een hekel aan.quote:
je hebt nog nooit echt gereden johquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Staan 2 auto's voor de deur en ik verwacht eigenlijk niet veel te gaan auto rijden want ik heb er een hekel aan.
Dat is inderdaad niet lang. Wel bijzonder om daar studeren meegemaakt te hebben lijkt me.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk 1,5-2 jaar ofzo totaal, niet zo lang.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je hebt nog nooit echt gereden joh
Dat scheelt wel ja. Ik moest vooral wachten tot examen kon. Wachttijd van een maand of 2 maanden of zoquote:
Weinig keuze in de commietijd op iets anders (lol)quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:20 schreef Flippiee het volgende:
Dat is inderdaad niet lang. Wel bijzonder om daar studeren meegemaakt te hebben lijkt me.
wow zo langquote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:20 schreef Flippiee het volgende:
Dat scheelt wel ja. Ik moest vooral wachten tot examen kon. Wachttijd van een maand of 2 maanden of zo
Daar weet ik allemaal veel te weinig van. Kennis, met name over Noord en Oost Europa, is bij mij gewoon slecht.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weinig keuze in de commietijd op iets anders (lol)
Je kon nu eenmaal niet zo makkelijk naar andere landen buiten communistisch blok.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar weet ik allemaal veel te weinig van. Kennis, met name over Noord en Oost Europa, is bij mij gewoon slecht.
Ja kan me voorstellen dat het best relaxed kan zijn hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wow zo lang
Maar heerlijk hoor, rijden, vooral in een automaat.
Sigaretje erbij (mag ik niet van de verloofde helaas, dus heb eigen auto nodig)
beetje rijden, beetje nadenken
Maar ook studeren was dus beperkter? Als in diversiteit in steden etc.? Als in, het huidige Rusland was een 'goede' optie?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kon nu eenmaal niet zo makkelijk naar andere landen buiten communistisch blok.
Wat een godenideologie was het toch ook.
Thuisstudie voor master. Beetje erbij ingeschoten deze week. Dus dan maar vandaag. En moet nog werken.quote:
Was beste ja. Rusland. En als je Russisch kon had je ook oneindig meer kansen. Na de val van het communisme heeft mn oma het alleen pak hem beet 23 jaar niet meer gesproken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:35 schreef Flippiee het volgende:
Maar ook studeren was dus beperkter? Als in diversiteit in steden etc.? Als in, het huidige Rusland was een 'goede' optie?
Lekker hoor. Wanneer begint je nieuwe werk wat je had.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:35 schreef Flippiee het volgende:
Thuisstudie voor master. Beetje erbij ingeschoten deze week. Dus dan maar vandaag. En moet nog werken.
Verjaardag en begraafplaats zijn ook twee uiteenlopende dingen
Geef je oma groot gelijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was beste ja. Rusland. En als je Russisch kon had je ook oneindig meer kansen. Na de val van het communisme heeft mn oma het alleen pak hem beet 23 jaar niet meer gesproken.
Euhm over 2 weken als goed is. Zat nog met opzegtermijn etc. Dus nog iets van 2 weken te gaan.quote:[..]
Lekker hoor. Wanneer begint je nieuwe werk wat je had.
Ja zeker. Even naar de graf van mn peettante en daarna VERJAARDAG.
Sla m neer. Wat heb je besteld?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pakje bezorgd, is het niet compleet. En nu is de verzender 2 weken op vakantie.
Kutje
Doe OF een voorstelquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou grof geld betalen voor OF die een prank op braddie doet
Doet me denken aan een vriendin van mij.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 12:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee. Staan 2 auto's voor de deur en ik verwacht eigenlijk niet veel te gaan auto rijden want ik heb er een hekel aan.
hoezoquote:Op zaterdag 30 juli 2016 14:13 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Doet me denken aan een vriendin van mij.
Die heeft een half jaar terug haar rijbewijs gehaald, en ze heeft nu slechts 3 keer gereden (2 keer met mij er naast en 1 keer met d`r stiefpa)
Waarom?
Ze vind autorijden verschrikkelijk en ze "Kan het niet" En heeft het pasje puur gehaald omdat het wel handig is
Dat vind ik zonde..
Je geeft 1500-2000 euro uit aan je rijbewijs gemiddeld toch? Vervolgens ga je in het half jaar dat je het pasje hebt maar 3 keer autorijden en zeg je dat je het verschrikkelijk vind omdat je het niet kan, en dat je het puur hebt gehaald omdat het wel handig is.quote:
Omdat het handig is te kunnen rijden als het moet in noodgevallen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je geeft 1500-2000 euro uit aan je rijbewijs gemiddeld toch? Vervolgens ga je in het half jaar dat je het pasje hebt maar 3 keer autorijden en zeg je dat je het verschrikkelijk vind omdat je het niet kan, en dat je het puur hebt gehaald omdat het wel handig is.
Als je het rijden verschrikkelijk vind, waarom heb je het dan gehaald?
True true, maar toch... Je geeft een flinke klap geld uit, en vervolgens ga je sporadisch rijden, dat vind ik zonde..quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het handig is te kunnen rijden als het moet in noodgevallen.
Waarom moet je zoveel rijden? Voor je werk?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
True true, maar toch... Je geeft een flinke klap geld uit, en vervolgens ga je sporadisch rijden, dat vind ik zonde..
Maar goed, zeg ik.. Heb deze week 1000 kilometer gereden
Nee, voor m`n werk rij ik 10 kilometer per dagquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom moet je zoveel rijden? Voor je werk?
Ik heb geen auto nodig voor mijn werk, dus ik vind het zonde van mijn geld om een auto te hebben die ik zelden zou gebruiken.
Ik kom wel strippen voor je :$quote:
Moest hieraan denkenquote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan voer ik je wel chili.
En wat penis.
In de polder vind ik autorijden wel fijnquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, voor m`n werk rij ik 10 kilometer per dagIk ben een keyboardcollectie aan het opstarten en zoek hele goedkope/gratis keyboards, buitenkansjes, om deze vervolgens door het halve land op te halen.
Ben afgelopen week naar Slagharen geweest (Afgelopen Donderdag, gewoon een dagje weg met vrienden) En dat was al +- 530 kilometer. Als je dan vervolgens:
- Bodegraven.
- Bergen Op Zoom
- Badhoevedorp.
- Rotterdam.
- Hillegom.
Aan doet daarna, zit je zo over de 1000 kilometer in een week
Word nu wel minder, hou het bij een keer per week vanaf nu, en maximaal een afstand van 100 kilometer, anders kost het mij iets teveel, maar goed, ik vind autorijden heerlijk
Lekker.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan voer ik je wel chili.
En wat penis.
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 18:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lekker.
Hihi is dat niet een beetje te veel dan? :$
Omdat je voor veel banen een auto nodig hebt.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:25 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Je geeft 1500-2000 euro uit aan je rijbewijs gemiddeld toch? Vervolgens ga je in het half jaar dat je het pasje hebt maar 3 keer autorijden en zeg je dat je het verschrikkelijk vind omdat je het niet kan, en dat je het puur hebt gehaald omdat het wel handig is.
Als je het rijden verschrikkelijk vind, waarom heb je het dan gehaald?
Ben je alweer thuis?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |