SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FAQ
POK / Pokémon Go FAQ
Ik loop altijd al 30-40 km per week hardquote:
Doe je goedquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik loop altijd al 30-40 km per week hardHeb nu gewoon 2 verslavingen die ik kan combineren
En 61/62 in de pokedex. Dat dikke paarse blubberding rende gisteren weg. Beedrill deed dat 2 weken geleden ook maar die heb ik inmiddels
Combineren met hardlopen is natuurlijk perfectquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik loop altijd al 30-40 km per week hardHeb nu gewoon 2 verslavingen die ik kan combineren
En 61/62 in de pokedex. Dat dikke paarse blubberding rende gisteren weg. Beedrill deed dat 2 weken geleden ook maar die heb ik inmiddels
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:43 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga van de week gewoon een tijd bij een zooi vissers zitten langs het kanaal, even magikarps vangen. Ze zullen mij wel raar aankijken.
Denk het wel ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:46 schreef Zelfscanner het volgende:
Beste aankoop als je 150 muntjes hebt? Dat EI ding?
Dat is persoonlijk ik weet niet of je veel battled of veel vangt dan zijn upgrades wel nice. Of 2x lucky egg kopen is ook nice.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:46 schreef Zelfscanner het volgende:
1,50 voor 3 eitjes iets eerder laten uitkomenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:46 schreef Zelfscanner het volgende:
Ja vind ik wel. Niet als ik serieus voor iets wil trainen maar dat doe ik in de zomer toch niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Combineren met hardlopen is natuurlijk perfect.
Ik mag het graag op het fietsje doen, net als met ingress.
quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:43 schreef Rabieluh het volgende:
Ik post deze nog een keer want ik vind hem errug leuk.
Lekker samen pokémonraids organiserenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn, een combinatie van die 2 spellen
Hoe zit dat met die softbans? Collega van me Had het er ook al over. Ik heb het soms, dat ik die melding krijg. Maar niet meer een halve dag achter elkaar zoals eerstquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:05 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik krijg bij elke pokestop; Try again later. Vaak eeen signaal van een soft ban. Maar ik kan wel pokemon vangen.
Bij een softban krijg je geen items meer uit stops en rennen pokemons na de eerste pokeball weg, Je kan ze dan ook niet vangen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoe zit dat met die softbans? Collega van me Had het er ook al over. Ik heb het soms, dat ik die melding krijg. Maar niet meer een halve dag achter elkaar zoals eerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |