abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164111533
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 16:07 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Weet ik, maar ik vind het altijd zo zuur als mensen daardoor langer moeten wachten op medische hulp. Zoals Aventura zegt, succesvol en goed vruchtbaar volgens het boekje, maar je staat evengoed met lege handen. -O-
Goed vruchtbaar vind ik mijn geval twijfelachtig worden hoor na bijna een jaar niks :+
Die lege handen komen zo hard aan en de angst dat het nooit lukt wordt met de dag groter :X
pi_164115700
Succesvol goed vruchtbaar in jouw situatie... Dat vind ik zo'n dode mus 🙄

En die kutbollen, ik kreeg ze niet van de dokter, ik hosselde ze bij Cygne :D dus als ik maandag ga bellen weet ik nog niet of ik zal zeggen dat ik die bollen gebruikt heb hahahaha
  zaterdag 30 juli 2016 @ 19:26:24 #128
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_164115771
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 19:22 schreef Hilzillah het volgende:
Succesvol goed vruchtbaar in jouw situatie... Dat vind ik zo'n dode mus 🙄

En die kutbollen, ik kreeg ze niet van de dokter, ik hosselde ze bij Cygne :D dus als ik maandag ga bellen weet ik nog niet of ik zal zeggen dat ik die bollen gebruikt heb hahahaha
waarom zou je, je missie is geslaagd ;) Mijn zus heeft nog dozen vol liggen, misschien probeer ik het wel! Van een lieve user hier kreeg ik eerder al de tip om progesteroncreme te gebruiken. Dat is wellicht ook iets.
  zaterdag 30 juli 2016 @ 19:30:01 #129
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_164115834
Ik heb me trouwens wel wat ingelezen over extra progesteron toedienen, volgens mij heeft recent wetenschappelijk onderzoek (promise) aangetoond dat het de kans op vroege miskramen niet vermindert. Toch hoor ik van velen dat ze het voorgeschreven krijgen.
pi_164116024
Het is bij mij denk ik nét dat laatste zetje geweest. Cyclus iets langer dan 23 dagen, dikker slijm om een wat beter eihuis te maken... En kwaad kan het niet. Voor de zekerheid gebruik ik ze nog steeds. Wel geminderd van 3x 2 naar 3x 1
  zaterdag 30 juli 2016 @ 19:44:01 #131
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_164116149
Hoorde van de week ook over een vriendin van mij, die na 5 jaar proberen nu van de vierde ivf en (voor het eerst) k*tballen zwanger is. Op d'r 41ste! Waarom het dan nu wel succesvol, ga ik dan toch denken.

Jouw cyclus was wel heel kort met 23 dagen. Hoe lang was dan gemiddeld je luteale fase? Zeiden ze daar nog wat over in het ziekenhuis?
  Manager PR/Moderator zaterdag 30 juli 2016 @ 19:44:14 #132
269689 crew  Viv
pi_164116153
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 19:22 schreef Hilzillah het volgende:
En die kutbollen, ik kreeg ze niet van de dokter, ik hosselde ze bij Cygne :D
:D
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 19:30 schreef Aventura het volgende:
Ik heb me trouwens wel wat ingelezen over extra progesteron toedienen, volgens mij heeft recent wetenschappelijk onderzoek (promise) aangetoond dat het de kans op vroege miskramen niet vermindert. Toch hoor ik van velen dat ze het voorgeschreven krijgen.
Tja, het zal voor veel mensen (patiënten, maar ook artsen) fijner voelen om *iets* te doen, of het nu bewezen effectief is of niet.
  zaterdag 30 juli 2016 @ 20:06:42 #133
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_164116659
Wat zijn dat voor bollen dan?

Ik denk niet dat we nu na twee jaar terug naar het ziekenhuis kunnen. De instructie in januari was duidelijk, nog een jaar zelf proberen want er is niets mis... Ik twijfel nog wel of ik en hsg aan zal vragen. Mijn man staat er niet echt achter. Die houdt zich liever aan het advies van de arts.
Ik hoop gewoon dat het nog een keer gaat lukken, omdat de medische wereld voor gevallen als ons niets mag betekenen, aangezien de spontane kans te groot zou zijn....
Warempel, een drempel.
  zaterdag 30 juli 2016 @ 20:29:32 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_164117217
Maar rotonde, er was toch wel degelijk een afwijking gevonden in het zaad van jouw man? Dat staat me in elk geval bij. Dat het te plakkerig was ofzo?
disclaimer
  zaterdag 30 juli 2016 @ 20:55:33 #135
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_164117922
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
Maar rotonde, er was toch wel degelijk een afwijking gevonden in het zaad van jouw man? Dat staat me in elk geval bij. Dat het te plakkerig was ofzo?
Dat zei de huisarts, de fertiliteitsdeskundige en de gynaecoloog vonden het zaad wel prima in orde, geen aanleiding voor verder onderzoek, veel goede zwemmers enzo.... Denk dat zij er betere kijk op hebben, of daar vertrouw ik in elk geval op....
Warempel, een drempel.
pi_164134819
Even een algemene :* voor iedereen die al een tijd moet wachten. Valt me ook op dat er vooral langwachtenden zijn hier. Komt er nog nieuwe, verse aanwas? :)

Aventura, heb jou al een tijdjeniet gezien hier toch? Hoe gaat het?
  zondag 31 juli 2016 @ 18:28:05 #137
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_164135813
Rotonde, we hebben het over utrogestan, dat is progestron. De ietwat lompe benaming komt door de manier van toedienen ;)

Peacefull, ik heb niet zoveel te melden. Zit weer op de wachtbank en moet woensdag ongesteld worden. En dat word ik ook wel, want ik voel me volkomen normaal en we hebben ook niet erg ons best gedaan zeg maar :D

Hoe staat het er met jou voor?
pi_164137141
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 18:28 schreef Aventura het volgende:
Rotonde, we hebben het over utrogestan, dat is progestron. De ietwat lompe benaming komt door de manier van toedienen ;)

Peacefull, ik heb niet zoveel te melden. Zit weer op de wachtbank en moet woensdag ongesteld worden. En dat word ik ook wel, want ik voel me volkomen normaal en we hebben ook niet erg ons best gedaan zeg maar :D

Hoe staat het er met jou voor?
Wie weet hebben jullie toch raak geschoten! Ik gun jullie een mooie plakker :) Ik heb mijn NOD dinsdag. Maar ik voel al een zware menstruatie aan komen :( Ik merk dat ik best veel tekenen heb van een PMS. De ene maand wel heftiger dan de andere. Ik hoop niet dat dat de mogelijkheid van een zwangerschap in de weg staat of zo.
  zondag 31 juli 2016 @ 20:45:12 #139
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_164140116
Ik wil jullie allemaal bij mij in April hebben :'( Dat is zo gezellig!!
  zondag 31 juli 2016 @ 20:57:10 #140
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_164140488
Dat zou mij misschien nog net lukken Hilzilla, nod over twee weken :s)
Ik riep vorig jaar dat ik een aprilbaby wilde, was alleen vergeten om er ook een jaartal bij te vragen aan het universum |:( Vervolgens 4 bekenden die toen bevallen zijn :') Anyway: ik ga dus nog steeds voor april ;)

Wat vervelend Peacefulll die pms!
pi_164141700
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 20:45 schreef Hilzillah het volgende:
Ik wil jullie allemaal bij mij in April hebben :'( Dat is zo gezellig!!
Jaaa! De maanden ervoor in z&g is erg karig qua aantal zwangeren... Laten wij er dan maar een april-babyboom van maken! ;)

Wat is jouw UD Hilz?
pi_164141873
Ik wilde eigenlijk deze ronde overslaan, zou nu precies uitkomen tussen de 2 verjaardagen van de kinderen. Manlief zei nee, geen kans onbenut :P Nog 1 week wachten, dan is het dag 35.....voel me niet anders dan anders, maar we will see :P
  zondag 31 juli 2016 @ 21:50:19 #143
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_164142013
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 21:39 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Jaaa! De maanden ervoor in z&g is erg karig qua aantal zwangeren... Laten wij er dan maar een april-babyboom van maken! ;)

Wat is jouw UD Hilz?
6 april... Maar dat werkt bij IUI een beetje anders geloof ik... Dus op de gok :D
  Manager PR/Moderator zondag 31 juli 2016 @ 22:47:02 #144
269689 crew  Viv
pi_164143526
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 21:39 schreef Peacefulll het volgende:
De maanden ervoor in z&g is erg karig qua aantal zwangeren...
Ja :( Kunnen jullie niet alsnog een januari/februari/maart kindje gaan uitbroeden? Zo van "Oh, ik ben al veel verder dan we dachten :o "

Thanks!
pi_164144496
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 22:47 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ja :( Kunnen jullie niet alsnog een januari/februari/maart kindje gaan uitbroeden? Zo van "Oh, ik ben al veel verder dan we dachten :o "

Thanks!
O dat wil ik wel doen dan :7

Ik zou er serieus niet van opkijken met die mega lichte menstruaties van mij! Dus daarom gooi ik er soms nog maar eens een testje tegenaan of het niet per ongeluk een doorbraakbloeding was :')

Ik weet niet of ik een april baby nog zou redden, cyclus van 26 dagen nu weer :{w Dus over 22 dagen dan alweer NOD.
  maandag 1 augustus 2016 @ 09:08:09 #146
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_164147879
Ja, doe mij maar zo'n 'maar mevrouw, u bent al 12 weken zwanger!'
But no, die hysteroscopie van twee weken geleden sluit eea wel uit ;)
pi_164149070
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:08 schreef Aventura het volgende:
Ja, doe mij maar zo'n 'maar mevrouw, u bent al 12 weken zwanger!'
Ik was laatst bij de huisarts en toen zei hij 'ik wil toch even een test doen om zwangerschap uit te sluiten'. Het waren vijf hoopvolle minuten :') (ik had een dag daarvoor thuis getest)

Hmpf. Twee maanden na het stoppen met de pil (en teruggaan naar één borstvoeding per dag) leek ik weer een cyclus te gaan krijgen *O* Anderhalve week geleden twee positieve ovulatietesten dus daar hebben we goed gebruik van gemaakt :Y). Afgelopen vrijdag had ik al heel hoopvol weer vroege testen besteld (zelfs bij een tweede leer ik het gewoon niet :{), zaterdag een beetje bloed (waaah een innestelingsbloeding! Ik ben zwanger!!) maar gisteren was het toch wel erg veel bloed en spoelde al mijn hoop weg :'( Vrij irritant ook want we waren niet thuis, had geen tampons bij me (ik zat immers te wachten tot ik mocht gaan testen :D ) en dus liep ik als een brugklasser die voor het eerst ongesteld is met een prop wc-papier in mijn broek. En toen ik thuiskwam lag er een pakketje op de mat (nog van zaterdag) met die testen. Ik heb ze nu maar achterin de kast gelegd en zie ze over drie maanden wel :') Zeven dagen na mijn eisprong ongesteld, grr.

(Even een disclaimer voor iedereen die nu gaat zeggen dat je niet moet wanhopen/zeuren als je niet in één keer zwanger bent: I know. Ik had er aanvankelijk ook niet echt op gerekend maar die ovulatietesten waren te mooi om niet te benutten. En ik vind het ook wel suf om dit verhaal te typen terwijl zovelen van jullie hier al zo lang wachten. Maar ik wilde even mijn naïeve optimistische oh nee toch niet-verhaal kwijt. Ik heb ongeveer één keer per 90 dagen een eisprong dus als hij niet benut is dan duurt het bij mij wat langer totdat ik weer een kans heb.)
pi_164150322
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 21:32 schreef Hilzillah het volgende:
Kat mag geleend worden hoor O+ ze bleef trouwens lief liggen. Wilde nog een foto met die haarbalkat maken. Maar die haat stickers. Die schoot compleet in een vouw :')

Ooh maaaai gaaaawd!! Iets met nog niet geloven. 660 dagen na mk :'(
Gefeliciteerd! En wanneer heb je die gemaakt joh, tijdens het Pokémon vangen? :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_164150590
Je mag sowieso balen, toch Minerosa?! Zo werkt dat nou eenmaal. En naïef, nou ja, het had toch gekund? En wat een monstercyclus zeg. Dan valt 6 weken nog mee! Ben benieuwd hoe dat hier straks gaat, ik ben naïef en hoop dat een zwangerschap de boel lekker gereset heeft. (Uhhuh. Vast.)
pi_164150999
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:38 schreef McLaura het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! En wanneer heb je die gemaakt joh, tijdens het Pokémon vangen? :D
Ik ga er een boek over schrijven! Pokebeesten vangen in het Maasstad! O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Hilzillah op 01-08-2016 12:15:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')