Goed vruchtbaar vind ik mijn geval twijfelachtig worden hoor na bijna een jaar niksquote:Op zaterdag 30 juli 2016 16:07 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik vind het altijd zo zuur als mensen daardoor langer moeten wachten op medische hulp. Zoals Aventura zegt, succesvol en goed vruchtbaar volgens het boekje, maar je staat evengoed met lege handen.
waarom zou je, je missie is geslaagdquote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:22 schreef Hilzillah het volgende:
Succesvol goed vruchtbaar in jouw situatie... Dat vind ik zo'n dode mus 🙄
En die kutbollen, ik kreeg ze niet van de dokter, ik hosselde ze bij Cygnedus als ik maandag ga bellen weet ik nog niet of ik zal zeggen dat ik die bollen gebruikt heb hahahaha
quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:22 schreef Hilzillah het volgende:
En die kutbollen, ik kreeg ze niet van de dokter, ik hosselde ze bij Cygne![]()
Tja, het zal voor veel mensen (patiënten, maar ook artsen) fijner voelen om *iets* te doen, of het nu bewezen effectief is of niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 19:30 schreef Aventura het volgende:
Ik heb me trouwens wel wat ingelezen over extra progesteron toedienen, volgens mij heeft recent wetenschappelijk onderzoek (promise) aangetoond dat het de kans op vroege miskramen niet vermindert. Toch hoor ik van velen dat ze het voorgeschreven krijgen.
Dat zei de huisarts, de fertiliteitsdeskundige en de gynaecoloog vonden het zaad wel prima in orde, geen aanleiding voor verder onderzoek, veel goede zwemmers enzo.... Denk dat zij er betere kijk op hebben, of daar vertrouw ik in elk geval op....quote:Op zaterdag 30 juli 2016 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
Maar rotonde, er was toch wel degelijk een afwijking gevonden in het zaad van jouw man? Dat staat me in elk geval bij. Dat het te plakkerig was ofzo?
Wie weet hebben jullie toch raak geschoten! Ik gun jullie een mooie plakkerquote:Op zondag 31 juli 2016 18:28 schreef Aventura het volgende:
Rotonde, we hebben het over utrogestan, dat is progestron. De ietwat lompe benaming komt door de manier van toedienen
Peacefull, ik heb niet zoveel te melden. Zit weer op de wachtbank en moet woensdag ongesteld worden. En dat word ik ook wel, want ik voel me volkomen normaal en we hebben ook niet erg ons best gedaan zeg maar
Hoe staat het er met jou voor?
Jaaa! De maanden ervoor in z&g is erg karig qua aantal zwangeren... Laten wij er dan maar een april-babyboom van maken!quote:Op zondag 31 juli 2016 20:45 schreef Hilzillah het volgende:
Ik wil jullie allemaal bij mij in April hebbenDat is zo gezellig!!
6 april... Maar dat werkt bij IUI een beetje anders geloof ik... Dus op de gokquote:Op zondag 31 juli 2016 21:39 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Jaaa! De maanden ervoor in z&g is erg karig qua aantal zwangeren... Laten wij er dan maar een april-babyboom van maken!
Wat is jouw UD Hilz?
Jaquote:Op zondag 31 juli 2016 21:39 schreef Peacefulll het volgende:
De maanden ervoor in z&g is erg karig qua aantal zwangeren...
O dat wil ik wel doen danquote:Op zondag 31 juli 2016 22:47 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
JaKunnen jullie niet alsnog een januari/februari/maart kindje gaan uitbroeden? Zo van "Oh, ik ben al veel verder dan we dachten
"
Thanks!
Ik was laatst bij de huisarts en toen zei hij 'ik wil toch even een test doen om zwangerschap uit te sluiten'. Het waren vijf hoopvolle minutenquote:Op maandag 1 augustus 2016 09:08 schreef Aventura het volgende:
Ja, doe mij maar zo'n 'maar mevrouw, u bent al 12 weken zwanger!'
Gefeliciteerd! En wanneer heb je die gemaakt joh, tijdens het Pokémon vangen?quote:Op woensdag 27 juli 2016 21:32 schreef Hilzillah het volgende:
Kat mag geleend worden hoorze bleef trouwens lief liggen. Wilde nog een foto met die haarbalkat maken. Maar die haat stickers. Die schoot compleet in een vouw
![]()
Ooh maaaai gaaaawd!! Iets met nog niet geloven. 660 dagen na mk
Ik ga er een boek over schrijven! Pokebeesten vangen in het Maasstad!quote:Op maandag 1 augustus 2016 11:38 schreef McLaura het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En wanneer heb je die gemaakt joh, tijdens het Pokémon vangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |