abonnement Unibet Coolblue
pi_164109977
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 12:38 schreef Aventura het volgende:
Hoe is dat eigenlijk nu dan gegaan Hillzillah? Van wat ik van je las werd je vooral steeds weggestuurd en kreeg je geen hulp. Nu is het toch gelukt met iui. Hoe is dat dan zo gekomen?
Uiteindelijk in januari een HSG gehad, dat deed niets. Was ook niet verstopt, geen pijn gedaan ook. Na drie maanden mocht ik terug komen. Omdat ik toch wel had verwacht dat het niets zou doen heb ik heel voortvarend een afspraak gemaakt bij fertiliteitspolie, zodat ik na de drie wachtmaanden vrijwel direct een afspraak had. Ik kneep hem nog wel even omdat je volgens de nieuwe verzekeringsregels het de rest van dat jaar zelf moet proberen 🙄 Maar gelukkig waren ze het met me eens dat ik gewoon te oud ben om verder doelloos aan te kloten. 1e iui alleen met pregnyl. Niets. Na 12 dagen lek. Tweede IUI met pregnyl en op eigen initiatief utrogestan pillen. (Op eigen initiatief omdat arts de meerwaarde er niet van inzag 🙄 En ik meer ben van het 'baad het niet dan schaad het niet'. ) En toen was het raak. Of het nou door de pillen komt of omdat het 'gewoon' m'n tijd was, Idk.... Ik heb twee streepjes O+ O+
pi_164110017
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 13:58 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Niet volgens de artsen die opnieuw beginnen te tellen vanaf de laatste miskraam. :X Heel veel sterkte onder je steen, ik gun het je zó dat je weer positief test en dat het goed blijft gaan. :*

[..]

Mee eens, behalve als je continu stijf zou staan van de stress door de hele situatie. Dan denkt je lichaam dat er acuut gevaar is en wordt je lichaam geoptimaliseerd voor het wegrennen van een boze leeuw in plaats van het laten innestelen en groeien van een vruchtje.
Ik denk dat als je lichaam permanent zó gestresed is, dat het dan tijd is voor de psych...
  zaterdag 30 juli 2016 @ 15:05:20 #123
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_164110390
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 14:46 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Uiteindelijk in januari een HSG gehad, dat deed niets. Was ook niet verstopt, geen pijn gedaan ook. Na drie maanden mocht ik terug komen. Omdat ik toch wel had verwacht dat het niets zou doen heb ik heel voortvarend een afspraak gemaakt bij fertiliteitspolie, zodat ik na de drie wachtmaanden vrijwel direct een afspraak had. Ik kneep hem nog wel even omdat je volgens de nieuwe verzekeringsregels het de rest van dat jaar zelf moet proberen 🙄 Maar gelukkig waren ze het met me eens dat ik gewoon te oud ben om verder doelloos aan te kloten. 1e iui alleen met pregnyl. Niets. Na 12 dagen lek. Tweede IUI met pregnyl en op eigen initiatief utrogestan pillen. (Op eigen initiatief omdat arts de meerwaarde er niet van inzag 🙄 En ik meer ben van het 'baad het niet dan schaad het niet'. ) En toen was het raak. Of het nou door de pillen komt of omdat het 'gewoon' m'n tijd was, Idk.... Ik heb twee streepjes O+ O+
hoera!! Wat fantastisch voor jullie :)
Ook wij zijn nu een jaar na miskraam 1 bij de fertiliteitsarts geweest, die wel meteen zei dat we wellicht niet bij het juiste loket zitten omdat wij wel steeds zwanger worden. In de medische wereld ben je dan succesvol en goed vruchtbaar (terwijl dat voor mij pas zo is als ik een baby heb :D ). Maar goed, toch wil hij ons blijven zien. We moeten het blijven proberen. Nu wel met aspirine Erbij. Misschien ook eens beginnen over utrogestan. Ik heb het idee dat mijn baarmoederslijmvlies elke keer te vroeg loslaat. Vaak al vanaf 11 dagen na ei spotting en vanaf 12-13 dan een menstruatie.
pi_164111190
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 13:58 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Niet volgens de artsen die opnieuw beginnen te tellen vanaf de laatste miskraam. :X Heel veel sterkte onder je steen, ik gun het je zó dat je weer positief test en dat het goed blijft gaan. :*
Volgens mij zei ik nergens " volgens de medische wereld". In totaal straks 2 jaar actief bezig. Hoelang passief wil ik nog niet eens over nadenken, want dan stop ik nooit meer met huilen!

Jij wacht al veelste veel rondes al deadly_kiss. Ik denk dat we het daar wel over eens kunnen worden ;)
Ik las pas je update in het andere topic! Ben zo blij voor je dat de bloeding onder controle is! Gaat het nog steeds goed?

Hillzillah, wat goed dat je zelf zo aangedrongen hebt op de kutbollen ( :') ) en nu zo'n mooi resultaat!

Wat betreft er veel mee bezig zijn, merk ik dat het erg in fases gaat bij mij. Wel merk ik dat ik erg op mijzelf ben erin en daardoor bemoeit gelukkig nauwelijks iemand zich ermee. Mijn vriend weet inmiddels wel dat hij niet moet zeggen dat ik er te veel mee bezig ben. Het is echt een soort rouwproces bij mij.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 30 juli 2016 @ 16:07:25 #125
269689 crew  Viv
pi_164111426
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 15:54 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Volgens mij zei ik nergens " volgens de medische wereld". In totaal straks 2 jaar actief bezig. Hoelang passief wil ik nog niet eens over nadenken, want dan stop ik nooit meer met huilen!
Weet ik, maar ik vind het altijd zo zuur als mensen daardoor langer moeten wachten op medische hulp. Zoals Aventura zegt, succesvol en goed vruchtbaar volgens het boekje, maar je staat evengoed met lege handen. -O-
pi_164111533
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 16:07 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Weet ik, maar ik vind het altijd zo zuur als mensen daardoor langer moeten wachten op medische hulp. Zoals Aventura zegt, succesvol en goed vruchtbaar volgens het boekje, maar je staat evengoed met lege handen. -O-
Goed vruchtbaar vind ik mijn geval twijfelachtig worden hoor na bijna een jaar niks :+
Die lege handen komen zo hard aan en de angst dat het nooit lukt wordt met de dag groter :X
pi_164115700
Succesvol goed vruchtbaar in jouw situatie... Dat vind ik zo'n dode mus 🙄

En die kutbollen, ik kreeg ze niet van de dokter, ik hosselde ze bij Cygne :D dus als ik maandag ga bellen weet ik nog niet of ik zal zeggen dat ik die bollen gebruikt heb hahahaha
  zaterdag 30 juli 2016 @ 19:26:24 #128
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_164115771
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 19:22 schreef Hilzillah het volgende:
Succesvol goed vruchtbaar in jouw situatie... Dat vind ik zo'n dode mus 🙄

En die kutbollen, ik kreeg ze niet van de dokter, ik hosselde ze bij Cygne :D dus als ik maandag ga bellen weet ik nog niet of ik zal zeggen dat ik die bollen gebruikt heb hahahaha
waarom zou je, je missie is geslaagd ;) Mijn zus heeft nog dozen vol liggen, misschien probeer ik het wel! Van een lieve user hier kreeg ik eerder al de tip om progesteroncreme te gebruiken. Dat is wellicht ook iets.
  zaterdag 30 juli 2016 @ 19:30:01 #129
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_164115834
Ik heb me trouwens wel wat ingelezen over extra progesteron toedienen, volgens mij heeft recent wetenschappelijk onderzoek (promise) aangetoond dat het de kans op vroege miskramen niet vermindert. Toch hoor ik van velen dat ze het voorgeschreven krijgen.
pi_164116024
Het is bij mij denk ik nét dat laatste zetje geweest. Cyclus iets langer dan 23 dagen, dikker slijm om een wat beter eihuis te maken... En kwaad kan het niet. Voor de zekerheid gebruik ik ze nog steeds. Wel geminderd van 3x 2 naar 3x 1
  zaterdag 30 juli 2016 @ 19:44:01 #131
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_164116149
Hoorde van de week ook over een vriendin van mij, die na 5 jaar proberen nu van de vierde ivf en (voor het eerst) k*tballen zwanger is. Op d'r 41ste! Waarom het dan nu wel succesvol, ga ik dan toch denken.

Jouw cyclus was wel heel kort met 23 dagen. Hoe lang was dan gemiddeld je luteale fase? Zeiden ze daar nog wat over in het ziekenhuis?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 30 juli 2016 @ 19:44:14 #132
269689 crew  Viv
pi_164116153
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 19:22 schreef Hilzillah het volgende:
En die kutbollen, ik kreeg ze niet van de dokter, ik hosselde ze bij Cygne :D
:D
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 19:30 schreef Aventura het volgende:
Ik heb me trouwens wel wat ingelezen over extra progesteron toedienen, volgens mij heeft recent wetenschappelijk onderzoek (promise) aangetoond dat het de kans op vroege miskramen niet vermindert. Toch hoor ik van velen dat ze het voorgeschreven krijgen.
Tja, het zal voor veel mensen (patiënten, maar ook artsen) fijner voelen om *iets* te doen, of het nu bewezen effectief is of niet.
  zaterdag 30 juli 2016 @ 20:06:42 #133
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_164116659
Wat zijn dat voor bollen dan?

Ik denk niet dat we nu na twee jaar terug naar het ziekenhuis kunnen. De instructie in januari was duidelijk, nog een jaar zelf proberen want er is niets mis... Ik twijfel nog wel of ik en hsg aan zal vragen. Mijn man staat er niet echt achter. Die houdt zich liever aan het advies van de arts.
Ik hoop gewoon dat het nog een keer gaat lukken, omdat de medische wereld voor gevallen als ons niets mag betekenen, aangezien de spontane kans te groot zou zijn....
Warempel, een drempel.
  zaterdag 30 juli 2016 @ 20:29:32 #134
149959 SQ
snelle trees
pi_164117217
Maar rotonde, er was toch wel degelijk een afwijking gevonden in het zaad van jouw man? Dat staat me in elk geval bij. Dat het te plakkerig was ofzo?
disclaimer
  zaterdag 30 juli 2016 @ 20:55:33 #135
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_164117922
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
Maar rotonde, er was toch wel degelijk een afwijking gevonden in het zaad van jouw man? Dat staat me in elk geval bij. Dat het te plakkerig was ofzo?
Dat zei de huisarts, de fertiliteitsdeskundige en de gynaecoloog vonden het zaad wel prima in orde, geen aanleiding voor verder onderzoek, veel goede zwemmers enzo.... Denk dat zij er betere kijk op hebben, of daar vertrouw ik in elk geval op....
Warempel, een drempel.
pi_164134819
Even een algemene :* voor iedereen die al een tijd moet wachten. Valt me ook op dat er vooral langwachtenden zijn hier. Komt er nog nieuwe, verse aanwas? :)

Aventura, heb jou al een tijdjeniet gezien hier toch? Hoe gaat het?
  zondag 31 juli 2016 @ 18:28:05 #137
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_164135813
Rotonde, we hebben het over utrogestan, dat is progestron. De ietwat lompe benaming komt door de manier van toedienen ;)

Peacefull, ik heb niet zoveel te melden. Zit weer op de wachtbank en moet woensdag ongesteld worden. En dat word ik ook wel, want ik voel me volkomen normaal en we hebben ook niet erg ons best gedaan zeg maar :D

Hoe staat het er met jou voor?
pi_164137141
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 18:28 schreef Aventura het volgende:
Rotonde, we hebben het over utrogestan, dat is progestron. De ietwat lompe benaming komt door de manier van toedienen ;)

Peacefull, ik heb niet zoveel te melden. Zit weer op de wachtbank en moet woensdag ongesteld worden. En dat word ik ook wel, want ik voel me volkomen normaal en we hebben ook niet erg ons best gedaan zeg maar :D

Hoe staat het er met jou voor?
Wie weet hebben jullie toch raak geschoten! Ik gun jullie een mooie plakker :) Ik heb mijn NOD dinsdag. Maar ik voel al een zware menstruatie aan komen :( Ik merk dat ik best veel tekenen heb van een PMS. De ene maand wel heftiger dan de andere. Ik hoop niet dat dat de mogelijkheid van een zwangerschap in de weg staat of zo.
  zondag 31 juli 2016 @ 20:45:12 #139
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_164140116
Ik wil jullie allemaal bij mij in April hebben :'( Dat is zo gezellig!!
  zondag 31 juli 2016 @ 20:57:10 #140
455240 Tweedledee
Contrariwise
pi_164140488
Dat zou mij misschien nog net lukken Hilzilla, nod over twee weken :s)
Ik riep vorig jaar dat ik een aprilbaby wilde, was alleen vergeten om er ook een jaartal bij te vragen aan het universum |:( Vervolgens 4 bekenden die toen bevallen zijn :') Anyway: ik ga dus nog steeds voor april ;)

Wat vervelend Peacefulll die pms!
pi_164141700
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 20:45 schreef Hilzillah het volgende:
Ik wil jullie allemaal bij mij in April hebben :'( Dat is zo gezellig!!
Jaaa! De maanden ervoor in z&g is erg karig qua aantal zwangeren... Laten wij er dan maar een april-babyboom van maken! ;)

Wat is jouw UD Hilz?
pi_164141873
Ik wilde eigenlijk deze ronde overslaan, zou nu precies uitkomen tussen de 2 verjaardagen van de kinderen. Manlief zei nee, geen kans onbenut :P Nog 1 week wachten, dan is het dag 35.....voel me niet anders dan anders, maar we will see :P
  zondag 31 juli 2016 @ 21:50:19 #143
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_164142013
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 21:39 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Jaaa! De maanden ervoor in z&g is erg karig qua aantal zwangeren... Laten wij er dan maar een april-babyboom van maken! ;)

Wat is jouw UD Hilz?
6 april... Maar dat werkt bij IUI een beetje anders geloof ik... Dus op de gok :D
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 31 juli 2016 @ 22:47:02 #144
269689 crew  Viv
pi_164143526
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 21:39 schreef Peacefulll het volgende:
De maanden ervoor in z&g is erg karig qua aantal zwangeren...
Ja :( Kunnen jullie niet alsnog een januari/februari/maart kindje gaan uitbroeden? Zo van "Oh, ik ben al veel verder dan we dachten :o "

Thanks!
pi_164144496
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 22:47 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ja :( Kunnen jullie niet alsnog een januari/februari/maart kindje gaan uitbroeden? Zo van "Oh, ik ben al veel verder dan we dachten :o "

Thanks!
O dat wil ik wel doen dan :7

Ik zou er serieus niet van opkijken met die mega lichte menstruaties van mij! Dus daarom gooi ik er soms nog maar eens een testje tegenaan of het niet per ongeluk een doorbraakbloeding was :')

Ik weet niet of ik een april baby nog zou redden, cyclus van 26 dagen nu weer :{w Dus over 22 dagen dan alweer NOD.
  maandag 1 augustus 2016 @ 09:08:09 #146
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_164147879
Ja, doe mij maar zo'n 'maar mevrouw, u bent al 12 weken zwanger!'
But no, die hysteroscopie van twee weken geleden sluit eea wel uit ;)
pi_164149070
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 09:08 schreef Aventura het volgende:
Ja, doe mij maar zo'n 'maar mevrouw, u bent al 12 weken zwanger!'
Ik was laatst bij de huisarts en toen zei hij 'ik wil toch even een test doen om zwangerschap uit te sluiten'. Het waren vijf hoopvolle minuten :') (ik had een dag daarvoor thuis getest)

Hmpf. Twee maanden na het stoppen met de pil (en teruggaan naar één borstvoeding per dag) leek ik weer een cyclus te gaan krijgen *O* Anderhalve week geleden twee positieve ovulatietesten dus daar hebben we goed gebruik van gemaakt :Y). Afgelopen vrijdag had ik al heel hoopvol weer vroege testen besteld (zelfs bij een tweede leer ik het gewoon niet :{), zaterdag een beetje bloed (waaah een innestelingsbloeding! Ik ben zwanger!!) maar gisteren was het toch wel erg veel bloed en spoelde al mijn hoop weg :'( Vrij irritant ook want we waren niet thuis, had geen tampons bij me (ik zat immers te wachten tot ik mocht gaan testen :D ) en dus liep ik als een brugklasser die voor het eerst ongesteld is met een prop wc-papier in mijn broek. En toen ik thuiskwam lag er een pakketje op de mat (nog van zaterdag) met die testen. Ik heb ze nu maar achterin de kast gelegd en zie ze over drie maanden wel :') Zeven dagen na mijn eisprong ongesteld, grr.

(Even een disclaimer voor iedereen die nu gaat zeggen dat je niet moet wanhopen/zeuren als je niet in één keer zwanger bent: I know. Ik had er aanvankelijk ook niet echt op gerekend maar die ovulatietesten waren te mooi om niet te benutten. En ik vind het ook wel suf om dit verhaal te typen terwijl zovelen van jullie hier al zo lang wachten. Maar ik wilde even mijn naïeve optimistische oh nee toch niet-verhaal kwijt. Ik heb ongeveer één keer per 90 dagen een eisprong dus als hij niet benut is dan duurt het bij mij wat langer totdat ik weer een kans heb.)
pi_164150322
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 21:32 schreef Hilzillah het volgende:
Kat mag geleend worden hoor O+ ze bleef trouwens lief liggen. Wilde nog een foto met die haarbalkat maken. Maar die haat stickers. Die schoot compleet in een vouw :')

Ooh maaaai gaaaawd!! Iets met nog niet geloven. 660 dagen na mk :'(
Gefeliciteerd! En wanneer heb je die gemaakt joh, tijdens het Pokémon vangen? :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_164150590
Je mag sowieso balen, toch Minerosa?! Zo werkt dat nou eenmaal. En naïef, nou ja, het had toch gekund? En wat een monstercyclus zeg. Dan valt 6 weken nog mee! Ben benieuwd hoe dat hier straks gaat, ik ben naïef en hoop dat een zwangerschap de boel lekker gereset heeft. (Uhhuh. Vast.)
pi_164150999
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:38 schreef McLaura het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! En wanneer heb je die gemaakt joh, tijdens het Pokémon vangen? :D
Ik ga er een boek over schrijven! Pokebeesten vangen in het Maasstad! O+



[ Bericht 1% gewijzigd door Hilzillah op 01-08-2016 12:15:58 ]
pi_164151015
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 11:52 schreef Sara82 het volgende:
Je mag sowieso balen, toch Minerosa?! Zo werkt dat nou eenmaal. En naïef, nou ja, het had toch gekund? En wat een monstercyclus zeg. Dan valt 6 weken nog mee! Ben benieuwd hoe dat hier straks gaat, ik ben naïef en hoop dat een zwangerschap de boel lekker gereset heeft. (Uhhuh. Vast.)
Ja je hebt gelijk. Ik voel terughoudendheid om hier te gaan posten met weer allerlei begindingen terwijl velen al zo lang wachten. Voelt ongepast.

On the bright side: ik heb weer een cyclus! En ik hoop ook op post-zwangerschapsreset. Gewoon weer een tienerjarencyclus van 28 dagen, van voor de pil O+ Had jij ook van die lange rondes? (Ik ben nog niet ingelezen..)
pi_164151289
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:11 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk. Ik voel terughoudendheid om hier te gaan posten met weer allerlei begindingen terwijl velen al zo lang wachten. Voelt ongepast.

On the bright side: ik heb weer een cyclus! En ik hoop ook op post-zwangerschapsreset. Gewoon weer een tienerjarencyclus van 28 dagen, van voor de pil O+ Had jij ook van die lange rondes? (Ik ben nog niet ingelezen..)
Wees welkom hier! Ik denk dat iedereen het gevoel en de teleurstelling snapt bij een mislukte ronde, of het nu de eerste of de 38e ronde is. Mislukt is gewoon klote.

En ik was zo dom om een test te doen vanochtend. Ik heb me (op de eerste 3 rondes na) heel goed in kunnen houden en niet getest voor NOD. Helaas helemaal wit. Ik had vanochtend echt even een baalmoment en ik merk dat het nu echt iets deed met mijn gevoel. Verdorie :(
pi_164156289
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2016 12:11 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk. Ik voel terughoudendheid om hier te gaan posten met weer allerlei begindingen terwijl velen al zo lang wachten. Voelt ongepast.

On the bright side: ik heb weer een cyclus! En ik hoop ook op post-zwangerschapsreset. Gewoon weer een tienerjarencyclus van 28 dagen, van voor de pil O+ Had jij ook van die lange rondes? (Ik ben nog niet ingelezen..)
Valt nog niet zoveel in te lezen hoor, schuif ook weer net aan. Volgende menstruatie gaan we er weer voor.
Ja, ook lange. Niet zo extreem hoor, meestal 6 a 7 weken, maar ook een uitschieter naar 12. Uiteindelijk nog net binnen een jaar zwanger, dus ik was niet kapot. *)
pi_164157720
Hilz! Wat doe je nu tijdens mijn vakantie! Eindelijk O+ gefeliciteerd! *O* Ik hoop dat IUI bij mij ook zo goed werkt _O_
  Moderator maandag 1 augustus 2016 @ 23:43:32 #155
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_164167818
Ik vind het best confronterend om nu meiden terug te zien waarmee ik 2 jaar geleden postte en die inmiddels weer voor de volgende gaan :@

Desalniettemin snap ik de teleurstelling ook goed, een witte test is gewoon altijd kut :(

En niemand moet zich bezwaard voelen om hier te posten, we wachten allemaal op een tweede streep :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_164170045
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 23:43 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het best confronterend om nu meiden terug te zien waarmee ik 2 jaar geleden postte en die inmiddels weer voor de volgende gaan :@

Desalniettemin snap ik de teleurstelling ook goed, een witte test is gewoon altijd kut :(

En niemand moet zich bezwaard voelen om hier te posten, we wachten allemaal op een tweede streep :)
:* Ik kan me voorstellen dat het enorm rot en zwaar is, jullie lange aanloop en nu het traject.

Ik ben weer weg, tot over drie maanden oid...
pi_164170720
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 09:05 schreef Minarosa het volgende:

[..]

:* Ik kan me voorstellen dat het enorm rot en zwaar is, jullie lange aanloop en nu het traject.

Ik ben weer weg, tot over drie maanden oid...
Bedoel je nu dat je hier wegblijft omdat je je bezwaard voelt om mee te posten? Dat lijkt me niet de bedoeling en onnodig! Er zijn niet voor niets twee topics; dit topic is juist bedoeld voor mensen zoals jij, die relatief kort zijn gestopt met de anticonceptie en daar hun hart over willen luchten. En als de langer postenden daar moeite mee hebben, dan is het misschien tijd dat ze verhuizen naar het volgende topic.
MaJo zegt ook expliciet dat niemand zich bezwaard hoeft te voelen :*
pi_164171699
Minarosa, come back here. Don't leave me alone :'( Nee, gekheid. Als jij het niet prettig vindt, dan zien we je over 3 maanden weer. Maar wat Bobby zegt sluit ik me bij aan. Juist dit topic is voor de meiden die net gestart zijn en net zo veel hoop koesteren op een tweede streepje als de meiden die al veel langer wachten. Elke wens, elk sprankeltje hoop mag er zijn :). Ik vind het wel fijn als er wat meer meiden bij komen die nog 'gewoon' wachten en proberen.
Anyway, Bobby kan het beter verwoorden :p

Hier zijn de sluizen open. 28 dagen, heel netjes.. Volgende ronde misschien meer geluk. Ik heb wel een kuthumeur vandaag, arme man.
Ik ga me wel focussen op het installeren van onze trapkast. Gisteren mijn hormonen al los gelaten op de lampen die nog opgehangen moesten worden. Bobbie de Kluster ben ik in huis, hahah ;)
pi_164171813
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2016 09:54 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]


MaJo zegt ook expliciet dat niemand zich bezwaard hoeft te voelen :*
Hoewel ik het helemaal met je eens ben (zie post hierboven), snap ik dat de eerste zin van Majo haar post een hogere drempel op kan werpen voor de 'nieuwelingen' om hier te posten. Het gaat hier toch best vaak over de langwachtenden, terwijl daar ook een apart topic voor is. Tevens heb ik ook begrip voor Majo haar gevoel dat het confronterend kan zijn. Maar.... Helaas is het niet voor iedereen even gemakkelijk en werkt het helaas niet zoals 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt'. Je hebt altijd nog de keuze om hier niet mee te lezen.

Waarmee ik niet wil zeggen dat er een strikte scheiding moet zijn, absoluut niet. Ik leef met iedereen mee. Maar ik snap Minarosa (en alle andere verborgen 'tweede-streepjes-wachtenden') wel.

Nu hoop ik wel dat ik niemand voor de kop geschopt heb... blijft Internet hè?
pi_164172197
Majo ik denk ook dat jouw worsteling met je gevoelens meer past in het andere topic en je daar ook meer herkenning en steun zult vinden.

Mensen die nog niet lang wachten op een tweede streepje kunnen juist hier nog lekker onbevangen zwijmelen van de romantiek en de spanning van het er samen voor gaan. Zo ben jij ook ooit begonnen en dat was waarschijnlijk een heerlijke tijd, toen het zwanger worden nog iets van jou en je man samen was en geen medisch project.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')