Ik heb geen geld om een elektrische auto te kopen en aan de pomp zie ik geen alternatieven. Althans niet bij de benzinestations waar ik kom.quote:Op woensdag 27 juli 2016 04:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je beseft dat die mogelijkheden allang bestaan?
quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd, in die kringen bemoeien ouders zich standaard zelden met de opvoeding van hun kroost, dat weet iedereen.
Ben blij dat je er niet meer zo volkomen van uit gaat dat de amateuristische politie uit pure overweldigende emotie hen standrechtelijk geëxecuteerd heeft.quote:Op woensdag 27 juli 2016 02:40 schreef Vallon het volgende:
Update, wat ik mij sinds vanochtend al afvroeg.... de volgorde & het waarom van handelen.door de politie.
Vrij vertaald: Omstreeks 9u25 gijzelden 2 mannen, 6 mensen. Eén gijzelaar wist te ontsnappen en waarschuwde het franse AT team. Die probeerden te onderhandelen, deden een interventie wat mislukte. Kort daarna, kwamen 3 gijzelaars naar buiten, achtervolgd door de twee gijzelnemers al "Allah Akbar" roepend en één een pistool had. De twee werden gedood door het AT team.
[..]
Dat verklaart mij iig waarom ze niet de hond er op afstuurden. Het risico dat die de weglopende gijzelaars zou aanvallen is niet denkbeeldig. De BRI schoot idd om te doden omdat gijzelaars (direct) werden belaagd en één van de daders een mes pistool had. De noodlottig verlopen operatie speelde zich in nog geen 3 kwartier af. Consternatie alom dus.
Interessant (wordt voor mij iig) waarom de interventie van de (hoogwaardig getrainde) BRI mislukte en waar die kids het pistool vandaan hadden.....'t'll next time.
Je verhaal barst van de aannames man. Je wilt toch dat ik je serieus neem?quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:19 schreef Tjongejongezeg het volgende:
Leg mij eens uit hoe het in godsnaam mogelijk is om NIET te weten dat zoonlief niet helemaal lekker in de bovenkamer is en zéér nauwlettend in de gaten gehouden moet worden. Doe je best!
quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je verhaal barst van de aannames man. Je wilt toch dat ik je serieus neem?
Of ken je de ouders persoonlijk?²
Immigratiestop uit islamitische landen- afschaffing dubbele nationaliteit door het bij wet te verbieden in Nederland- aanpassing van de wet op godsdienstvrijheid door de islam niet meer als een religie maar als een totalitaire ideologie te bestempelen- verbod op buitenlandse financiering voor de bouw van moskeeën in Nederland- het verbieden van haatzaaiende passages uit de Koran- het afnemen van de Nederlandse nationaliteit bij meerdere overtredingen van de wet- remigratiemodellen activeren- verbod op halalslacht en verkoop- preventieve opsluiting radicalen die hun gedachtegoed proberen te verspreiden- internetverbod op radicale islamitische sites in Nederland. (die gaan op zwart)quote:
Ja, dat begrijp ik. Je weet alleen niet wat de ouders al wel gedaan hebben. Je baseert je louter op aannames. Misschien geeft je dat een zijdezacht gevoel om en nabij de lever en wat andere organen, maar eerlijk is het niet.quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:54 schreef Tjongejongezeg het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Zeg hoe voelt dat nou? Jezelf in zulke bochten wringen dat het niet normaal meer is? Alleen maar om (zonder succes trouwens) te proberen recht te lullen wat zo overduidelijk hartstikke krom is?
Dus de definitie van een woord veranderen (ideologie rondom een god is nu eenmaal een religie), wat verbanningen en verder heel erg veel censuur.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:07 schreef Elzies het volgende:
[..]
Immigratiestop uit islamitische landen- afschaffing dubbele nationaliteit door het bij wet te verbieden in Nederland- aanpassing van de wet op godsdienstvrijheid door de islam niet meer als een religie maar als een totalitaire ideologie te bestempelen- verbod op buitenlandse financiering voor de bouw van moskeeën in Nederland- het verbieden van haatzaaiende passages uit de Koran- het afnemen van de Nederlandse nationaliteit bij meerdere overtredingen van de wet- remigratiemodellen activeren- verbod op halalslacht en verkoop- preventieve opsluiting radicalen die hun gedachtegoed proberen te verspreiden- internetverbod op radicale islamitische sites in Nederland. (die gaan op zwart)
Elk geloof is gebaseerd op de grootste aanname uit de geschiedenis. Namelijk dat er een god bestaat.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Je weet alleen niet wat de ouders al wel gedaan hebben. Je baseert je louter op aannames. Misschien geeft je dat een zijdezacht gevoel om en nabij de lever en wat andere organen, maar eerlijk is het niet.²
Hier:quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Je weet alleen niet wat de ouders al wel gedaan hebben. Je baseert je louter op aannames. Misschien geeft je dat een zijdezacht gevoel om en nabij de lever en wat andere organen, maar eerlijk is het niet.²
Dan mag Henk verhuizen naar een land naar keuze waar dat wel is toegestaan.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dus de definitie van een woord veranderen (ideologie rondom een god is nu eenmaal een religie), wat verbanningen en verder heel erg veel censuur.
En stel dat Henk dan nog steeds gelooft dat Allah de enige god is en Mohammed zijn profeet was?
Ook nog gedachtepolitie. Gezellig.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:22 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dan mag Henk verhuizen naar een land naar keuze waar dat wel is toegestaan.
/advocaat van de duivel.
Met alle wil van de wereld lees ik hier absoluut niet dat de ouders hier niets aan hebben gedaan. Tenzij je andere bronnen kunt aanleveren die anders doen blijken blijft dit toch écht een aanname. Ik ben volwassen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:21 schreef Tjongejongezeg het volgende:
WELKE AANNAMES? Met je grote bek! DAT is pas oneerlijk. JIJ komt met allerlei aannames aanzetten. Die klootzak zat bij z'n ouders met een enkelband om z'n poot en dan zouden die ouders nog van niets weten? Nog steeds geen verantwoordelijkheid hebben?![]()
Ze hebben hem niet thuisgehouden. Ze hebben hem niet genoeg in de gaten gehouden. Ze zijn niet continue bij hem gebleven. Ze hebben hem daarentegen gewoon alle vrijheid gegeven. De enige beperking die hij had, kwam van de overheid, NIET van de ouders/familie.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met alle wil van de wereld lees ik hier absoluut niet dat de ouders hier niets aan hebben gedaan. Tenzij je andere bronnen kunt aanleveren die anders doen blijken blijft dit toch écht een aanname. Ik ben volwassen.²
Ze zijn op z'n minst nalatig en onverantwoordelijk geweest. Sws hebben ze de opvoeding van hun zoon ernstig verkloot (en daar zijn ze bepaald niet de enige in).quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:26 schreef Hathor het volgende:
Pak die ouders ook maar op, die deugen ook voor geen meter.
Weer een aanname. Je blijft wel bezig zeg.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:30 schreef Tjongejongezeg het volgende:
[..]
Ze hebben hem niet thuisgehouden. Ze hebben hem niet genoeg in de gaten gehouden. Ze zijn niet continue bij hem gebleven. [b]Ze hebben hem daarentegen gewoon alle vrijheid gegeven.[/b] De enige beperking die hij had, kwam van de overheid, NIET van de ouders/familie.
Alleen maar omdat jij dit vindt. Ik schets even een scenario:quote:Ik beweer niet dat de ouders niets hebben gedaan, dat weet ik niet. Maar het feit is: ze hebben niet GENOEG gedaan. En in dit geval telt alleen het resultaat. Intenties boeien niet.
Mede mogelijk gemaakt door allerlei dubieuze buitenlandse organisaties die hier bij bepaalde bevolkingsgroepen een dikke vinger in de pap hebben.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sowieso nogal opmerkelijk dat men in Nederland gaat demonstreren over een wet die in Frankrijk wordt aangenomen. Maar goed, het is nogal simpel volk, dat is intussen wel duidelijk.
God jij bent echt zo stom als het achtereind van een varken hé. Dit probleem begon natuurlijk al veel eerder.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Alleen maar omdat jij dit vindt. Ik schets even een scenario:
Dader geeft geen blijk van zijn intenties. Dader wordt vroeg wakker, ouders slapen nog. Dader pakt zijn roestige mountainbike met kunstleren zadel en zoekt een kerkje op.
Wat konden de ouders hieraan doen?
quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dus de definitie van een woord veranderen (ideologie rondom een god is nu eenmaal een religie), wat verbanningen en verder heel erg veel censuur.
En stel dat Henk dan nog steeds gelooft dat Allah de enige god is en Mohammed zijn profeet was?
Ik zie de islam niet als een religie maar als een totalitaire ideologie vermomd als religie. De islam betekent onderwerping wat aanzet tot het onderwerpen van andersdenkenden door middel van sociale en maatschappelijke intimidatie, terreur en zelfs dodelijk geweld. De Koran kent 23 specifieke verwijzingen wat hiertoe oproept.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een bekeerde autochtone Fransoos?quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:38 schreef ElsTeyr het volgende:
De tweede dader is geïdentificeerd, een bekeerling. Adelkrime Petitjean
Hij is 19! Ik vraag me af of ouders überhaupt nog iets met een zoon kunnen als deze al zo is doorgedraaid.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:30 schreef Tjongejongezeg het volgende:
[..]
Ze hebben hem niet thuisgehouden. Ze hebben hem niet genoeg in de gaten gehouden. Ze zijn niet continue bij hem gebleven. Ze hebben hem daarentegen gewoon alle vrijheid gegeven. De enige beperking die hij had, kwam van de overheid, NIET van de ouders/familie.
Ik beweer niet dat de ouders niets hebben gedaan, dat weet ik niet. Maar het feit is: ze hebben niet GENOEG gedaan. En in dit geval telt alleen het resultaat. Intenties boeien niet.
Een bejaarde priester is dood en jij maakt je alleen maar druk over die arme ouders.....right.
Ja................. Il répondrait au nom d’Abdelkrime Petitjean. Un individu récemment converti, qui ne serait pas originaire de Normandie, mais a priori de Savoie, rapporte la télévision régionale.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |