abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164034187
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:29 schreef Nintex het volgende:
Andere oplossing zou een aangescherpte wapenwet zijn. Waarbij burgers boven een bepaald inkomen en opleidingsniveau wapens mogen dragen om zichzelf te verdedigen
Geweldige oplossingen heb je toch ook. Eerst niet-moslims tegen moslims opzetten, nu hoog tegen lageropgeleiden :)
SIMON
pi_164034197
Het is toch algemeen bekend dat ten tijde van oorlog militairen vaak vrouwen misbruiken? Denk niet dat we moeten onderschatten hoe dat IS tuig met vrouwen omgaat als ze de kans krijgen.
pi_164034210
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:31 schreef ToT het volgende:

[..]

Dat absoluut ja!
Dan kunnen wij het lekker downplayen van dat je niet kunt weten wat er aan vooraf gegaan is, en meer van dat soort bullshit. :')

Maar serieus, dan krijg je idd wel echt een burgeroorlog! :X
Pff leven in een oorlogssituatie in onze westerse samenleving. Wat een beangstigende gedachte
The secret of getting ahead is getting started
pi_164034223
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:31 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Klopt. Ik ben bang dat als het zo doorgaat er steeds meer haat zal zijn onderling. 'Gematigde' moslims moeten beseffen dat zij die strijd niet onaangepakt zullen doorkomen en moeten echt partij kiezen. Of 1. Erg uitgesproken zijn tegen terreur en de Westerse normen en waarden omarmen. Of 2. Zich op de vlakte houden en (indirect) meewerken aan deze polarisatie.
Dit dus, en ik zie ze zelden voor optie 1 kiezen. Wegwezen dus met die lui.
pi_164034242
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik las ergens iets over ..wat als straks een gestoorde autochtoon bv in Frankrijk willekeurig onschuldige moslims gaat vermoorden. Dan heb je de poppen aan het dansen.
Zal niet de eerste keer zijn dat een Europese niet-moslim moslims doodt. In Duitsland hebben de neo-nazi's moslims vermoord, laatst in Zweden ook.
SIMON
pi_164034251
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:33 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Pff leven in een oorlogssituatie in onze westerse samenleving. Wat een beangstigende gedachte
Ik vrees dat het op de lange duur (misschien tientallen jaren) sowieso wel er van gaat komen! :X
pi_164034267
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat doet Frankrijk daar dan?
Daar is het wel oorlog ja, hier in Europa voorlopig nog niet.
pi_164034275
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:31 schreef Nintex het volgende:

[..]

In Duitsland werd het toegejuicht toen de BMW bestuurder de politie hielp door de machete zwaaier omver te rijden, want de politie had het zelf niet onder controle.
Die BMW bestuurder was zeker geïnspireerd door de IS truckdriver in Nice :')
SIMON
pi_164034287
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:35 schreef noidey het volgende:

[..]

Daar is het wel oorlog ja, hier in Europa voorlopig nog niet.
Frankrijk hoort bij Europa :')
pi_164034289
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:34 schreef PXY225 het volgende:

[..]

Zal niet de eerste keer zijn dat een Europese niet-moslim moslims doodt. In Duitsland hebben de neo-nazi's moslims vermoord, laatst in Zweden ook.
:o Oh?
  dinsdag 26 juli 2016 @ 22:36:32 #86
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_164034298
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:31 schreef Nintex het volgende:

[..]

In Duitsland werd het toegejuicht toen de BMW bestuurder de politie hielp door de machete zwaaier omver te rijden, want de politie had het zelf niet onder controle.
Is die BMW inmiddels alweer terug bij de oorspronkelijke eigenaar?
U Wot M8
pi_164034314
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:36 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:

[..]

Is die BMW inmiddels alweer terug bij de oorspronkelijke eigenaar?
Was die in beslag genomen dan? :o
pi_164034320
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:35 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik vrees dat het op de lange duur (misschien tientallen jaren) sowieso wel er van gaat komen! :X
Daarom moet het beleid nu aangepast worden. Nu er nog een kans is om het beleid aan te passen. Overigens ben ik ook van mening dat wij ons als Europa militair moeten terugtrekken uit het Midden Oosten. Wij hebben daar niets te zoeken en zijn alleen maar het puin van de Amerikanen en Russen aan het opruimen.
  dinsdag 26 juli 2016 @ 22:39:12 #89
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_164034385
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:36 schreef ToT het volgende:

[..]

Was die in beslag genomen dan? :o
Nee, maar er reed toch een moslim in de BMW?
U Wot M8
pi_164034392
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:31 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Klopt. Ik ben bang dat als het zo doorgaat er steeds meer haat zal zijn onderling. 'Gematigde' moslims moeten beseffen dat zij die strijd niet onaangepakt zullen doorkomen en moeten echt partij kiezen. Of 1. Erg uitgesproken zijn tegen terreur en de Westerse normen en waarden omarmen. Of 2. Zich op de vlakte houden en (indirect) meewerken aan deze polarisatie.
Dat is precies wat de IS leider wil, hij heeft het ook zo verwoord over wat de toekomst in petto heeft voor moslims in het Westen.
SIMON
pi_164034398
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:36 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Frankrijk hoort bij Europa :')
Waar in frankrijk is het oorlog dan?
  dinsdag 26 juli 2016 @ 22:39:39 #92
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_164034404
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:34 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Dit dus, en ik zie ze zelden voor optie 1 kiezen. Wegwezen dus met die lui.
Persoonlijk denk ik dat er gewoon een keiharde grens moet worden getrokken: niet alleen het niet accepteren als mensen terreur steunen maar ook niet als ze onze Westerse waarden verafschuwen. Het is niet dat ik deze mensen veroordeel maar je kan je heil dan beter ergens anders zoeken ipv. jouw middeleeuwse denkbeelden hier opdringen. Ook onmiddelijk kappen met het gescheiden zwemmen, hoofddoeken bij openbare instellingen en islamitisch onderwijs.
  dinsdag 26 juli 2016 @ 22:40:28 #93
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_164034428
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:39 schreef PXY225 het volgende:

[..]

Dat is precies wat de IS leider wil, hij heeft het ook zo verwoord over wat de toekomst in petto heeft voor moslims in het Westen.
Klopt, precies. We zijn aardig hard bezig om ze hun zin te geven maar dan moet er ook iniatief vanuit de islamitische gemeenschap komen.
pi_164034431
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:39 schreef HeIsMagicYouKnow het volgende:

[..]

Nee, maar er reed toch een moslim in de BMW?
_O- Ouch! :')
pi_164034452
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:39 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat er gewoon een keiharde grens moet worden getrokken: niet alleen het niet accepteren als mensen terreur steunen maar ook niet als ze onze Westerse waarden verafschuwen. Het is niet dat ik deze mensen veroordeel maar je kan je heil dan beter ergens anders zoeken ipv. jouw middeleeuwse denkbeelden hier opdringen. Ook onmiddelijk kappen met het gescheiden zwemmen, hoofddoeken bij openbare instellingen en islamitisch onderwijs.
+1
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_164034460
quote:

[..]

100% mee eens, maar het is tegen de wet om mensen wegens hun persoonlijke voorkeuren er uit te knikkeren. :X
pi_164034467
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:37 schreef Nintex het volgende:

[..]

Daarom moet het beleid nu aangepast worden. Nu er nog een kans is om het beleid aan te passen. Overigens ben ik ook van mening dat wij ons als Europa militair moeten terugtrekken uit het Midden Oosten. Wij hebben daar niets te zoeken en zijn alleen maar het puin van de Amerikanen en Russen aan het opruimen.
Ik snap je punt en ik denk er ook zo over maar in discussie kwam ook ter sprake dat wanneer je stopt het kalifaat en de onderdrukking van de onschuldige inwoners in het Oosten daarzo groter en groter wordt.
Ze winnen terrein en zullen meer en meer barbaars worden.

:?
Ik weet het niet. Als het westen zich terugtrekt denk je dan dat we een vrijbriefje krijgen voor een aanslag-vrij Europa?
pi_164034469
quote:

[..]

100% met je eens, in Europa gelden Westerse regels en culturen dus dat soort dingen horen hier niet plaats te vinden, laat staan te ondersteunen. Weg ermee en zo snel mogelijk, en zijn ze het er niet mee eens, dan gaan ze toch weer naar de moskee in de zandbak. Ramadam ook zoiets, is ons probleem niet.
pi_164034475
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:32 schreef ToT het volgende:

[..]

Dus je hebt al vastgesteld dat dit leugens zijn?
Nee, ik had het niet specifiek over wat jij zei, maar ben meerdere leugens over IS tegengekomen in de afgelopen twee jaar. En dat is nergens voor nodig wat mij betreft, want de waarheid is al schokkend genoeg en IS filmt het zelf (behalve de sex-slaven dan).
SIMON
pi_164034543
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:41 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Ik snap je punt en ik denk er ook zo over maar in discussie kwam ook ter sprake dat wanneer je stopt het kalifaat en de onderdrukking van de onschuldige inwoners in het Oosten daarzo groter en groter wordt.
Ze winnen terrein en zullen meer en meer barbaars worden.

:?
Ik weet het niet. Als het westen zich terugtrekt denk je dan dat we een vrijbriefje krijgen voor een aanslag-vrij Europa?
Natuurlijk niet, taliban en al qaeda in Afghanistan zijn een goed voorbeeld.
We hadden Afghanistan na de oorlog met de russen moeten steunen en helpen met het opbouwen van hun land.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')