abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juli 2016 @ 11:44:51 #226
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_164041474
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:41 schreef aloa het volgende:

[..]

Hij is 19! Ik vraag me af of ouders überhaupt nog iets met een zoon kunnen als deze al zo is doorgedraaid.
Misschien op het laatst niet meer idd. Maar de eerste 16 jaar van zijn leven wel.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_164041491
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:37 schreef Elzies het volgende:

[..]

[..]

Ik zie de islam niet als een religie maar als een totalitaire ideologie vermomd als religie. De islam betekent onderwerping wat aanzet tot het onderwerpen van andersdenkenden door middel van sociale en maatschappelijke intimidatie, terreur en zelfs dodelijk geweld. De Koran kent 23 specifieke verwijzingen wat hiertoe oproept.

We kunnen ons niet meer verschuilen achter het incidenten-excuus omdat het onderliggende patroon wereldwijd aan de oppervlakte is gekomen.

Dan kun je doorgaan op de huidige weg en toekijken.

Accepteren dat via financieringen uit bedenkelijke moslimlanden hier moskeeën worden gebouwd en in ruil hiervoor ingevlogen radicale Imans daar gaan prediken en diens aanhangers opzet tegen onze Westerse democratisch verworven regels, normen en waarden.

Accepteren dat hier geboren en getogen Jihadgangers ongestoord onder Nederlands paspoort kunnen terug keren en een gevaar vormen voor onze veiligheid.

Accepteren dat terroristische moslimorganisaties zich ongestoord kunnen bedienen van het vrije internet, jongeren hersenspoelen en aanzetten tot dodelijk geweld.

Accepteren dat terroristische organisaties Schengen misbruiken om eigen strijders (via een vluchtelingenstroom) naar Europa laten reizen om hier vervolgens aanslagen te laten plegen.

Als je dat als politiek allemaal maar blijft accepteren, dan moet je vervolgens niet gaan klagen dat de aanslagen binnen Europa zullen blijven toenemen. Voor Jihadisten is Europa een naïeve speeltuin geworden waar je geen strobreed in de weg wordt gelegd. Israël heeft een rits aan intifada 's meegemaakt met Palestijnse zelfmoordenaars. Dat hield pas op toen er harde en drastische maatregelingen werden genomen. Die zijn inderdaad niet altijd even vriendelijk, maar de zelfmoordaanslagen in bussen en op terrassen hielden daarna wel op. Europa zal dezelfde weg op moeten, maar dat zal onder andere leiders moeten gebeuren. Die worden uiteindelijk wel in ruime meerderheid gekozen als de aanslagen voortduren.
Mwoah, het lijkt me zinniger en veel haalbaarder om actief in te zetten op atheïsering. Duurt een generatie, misschien twee of drie zelfs, maar het is voor de langere termijn doeltreffender, het scheelt een hoop ellende en we hoeven tenminste de mensenrechten niet af te schaffen.
  woensdag 27 juli 2016 @ 11:45:49 #228
117098 Hathor
Effe niet
pi_164041502
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:43 schreef ElsTeyr het volgende:

[..]

Ja................. Il répondrait au nom d’Abdelkrime Petitjean. Un individu récemment converti, qui ne serait pas originaire de Normandie, mais a priori de Savoie, rapporte la télévision régionale.

Hij noemt zich Abdelkrime Petitjean, een persoon onlangs bekeerd, niet uit Normandie maar uit de Savoie. Uit Lamanchelibre.fr
Dat zijn doorgaans de gevaarlijkste gekken, die bekeerlingen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_164041518
quote:
15s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Weer een aanname. Je blijft wel bezig zeg. :N

[..]

Alleen maar omdat jij dit vindt. Ik schets even een scenario:

Dader geeft geen blijk van zijn intenties. Dader wordt vroeg wakker, ouders slapen nog. Dader pakt zijn roestige mountainbike met kunstleren zadel en zoekt een kerkje op.

Wat konden de ouders hieraan doen? :?

:{
De twee jihadisten drongen de kerk in Saint-Etienne-du-Rouvray binnen tijdens de ochtendmis, rond 9.30 uur 's morgens.

Maar zelfs al ZOUDEN de ouders nog liggen te slapen, dan NOG is het ronduit bizar. Jij bent niet bekend met het fenomeen inbraakalarm (in dit geval dus ingezet als uitbraakalarm)? Een slot op de deur? Alle sleutels afpakken? Allerlei communicatiemiddelen afpakken (pc/tel/mob/etc), zodat ie ook geen hulp van buitenaf kan inroepen. Ook ik schets maar een scenario.....
  woensdag 27 juli 2016 @ 11:46:58 #230
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_164041527
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:45 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat zijn doorgaans de gevaarlijkste gekken, die bekeerlingen.
Nee, dat is het verhaal van de klok, de klepel en een dronken pastoor. Ik heb een paar prachtige bekeerlingen in mijn vriendengroep. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 27 juli 2016 @ 11:47:48 #231
309673 Yogaflame
Haters gaan Haten
pi_164041544
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:07 schreef Elzies het volgende:

[..]

Immigratiestop uit islamitische landen- afschaffing dubbele nationaliteit door het bij wet te verbieden in Nederland- aanpassing van de wet op godsdienstvrijheid door de islam niet meer als een religie maar als een totalitaire ideologie te bestempelen- verbod op buitenlandse financiering voor de bouw van moskeeën in Nederland- het verbieden van haatzaaiende passages uit de Koran- het afnemen van de Nederlandse nationaliteit bij meerdere overtredingen van de wet- remigratiemodellen activeren- verbod op halalslacht en verkoop- preventieve opsluiting radicalen die hun gedachtegoed proberen te verspreiden- internetverbod op radicale islamitische sites in Nederland. (die gaan op zwart)
Dit is echt, BY FAR, een van de domste dingen die ik OOIT gelezen heb. En dat is geen hyperbool, dat meen ik serieus. Sla in godsnaam een geschiedenisboek van je basisschool open, en zoek het woord "Hagepreek" op. :|W

DIT
WERKT
NIET!

Dit is alleen maar meer olie op het vuur van de gemiddelde haatbaard. Zodat ze NOG meer zieltjes kunnen winnen, want "westerse onderdrukking".
Wat werkt is educatie. Kennis. De realisatie dat de onzichtbare luchttovenaar niet bestaat en zijn krijgsheer (nee, geen profeet, een profeet bestaat OOK niet) full of shit is en dat je niet naar een randdebiel uit de middeleeuwen hoeft te luisteren. Niet fascisme en staatscensuur. :N
Don't sweat the petty things and don't pet the sweaty things.
pi_164041570
Ik hou van exmoslims. Die hebben vaak heel deskundige analyses en ondanks de intense haat die ze constant om hun oren krijgen en de angst die daar natuurlijk mee gepaard gaat blijven ze doorgaans bijzonder kalm en beschaafd.
pi_164041572
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:41 schreef aloa het volgende:

[..]

Hij is 19! Ik vraag me af of ouders überhaupt nog iets met een zoon kunnen als deze al zo is doorgedraaid.
Misschien hadden ze al jaren eerder hun zoon beter in de gaten moeten houden? Tis maar een ideetje hoor.
  woensdag 27 juli 2016 @ 11:52:34 #234
13462 BansheeBoy
pi_164041627
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:46 schreef Tjongejongezeg het volgende:
Maar zelfs al ZOUDEN de ouders nog liggen te slapen, dan NOG is het ronduit bizar. Jij bent niet bekend met het fenomeen inbraakalarm (in dit geval dus ingezet als uitbraakalarm)? Een slot op de deur? Alle sleutels afpakken? Allerlei communicatiemiddelen afpakken (pc/tel/mob/etc), zodat ie ook geen hulp van buitenaf kan inroepen. Ook ik schets maar een scenario.....
Wat kan ik er nou aan doen dat jij koste wat kost legend wilt doen. Alles wat jij zegt is op aannames gebaseerd. Jij redeneert terug vanuit het feit dat er een priester is vermoord terwijl er zoveel scenario's mogelijk zijn die de wederzijdse ouders zouden kunnen vrijpleiten. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_164041638
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:45 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Mwoah, het lijkt me zinniger en veel haalbaarder om actief in te zetten op atheïsering. Duurt een generatie, misschien twee of drie zelfs, maar het is voor de langere termijn doeltreffender, het scheelt een hoop ellende en we hoeven tenminste de mensenrechten niet af te schaffen.
Veel actiever, veel breder en veel, heel veel meer! Zowel vanuit de overheid, als actief en financieel ondersteund, door NGO's.
  woensdag 27 juli 2016 @ 11:53:56 #236
458925 HeIsMagicYouKnow
Mauricio Pochettino
pi_164041663
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:45 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Maar als mensen denken dat er geen God is, gaan ze toch massaal lopen moorden en verkrachten? :X
U Wot M8
pi_164041664
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:49 schreef Jigzoz het volgende:
Ik hou van exmoslims. Die hebben vaak heel deskundige analyses en ondanks de intense haat die ze constant om hun oren krijgen en de angst die daar natuurlijk mee gepaard gaat blijven ze doorgaans bijzonder kalm en beschaafd.
Zijn er inderdaad een paar op YouTube die precies beschrijven waarom het Westen zo moet oppassen met het binnenhalen van Islam.
pi_164041672
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:49 schreef Tjongejongezeg het volgende:

[..]

Misschien hadden ze al jaren eerder hun zoon beter in de gaten moeten houden? Tis maar een ideetje hoor.
Jongeren in zijn omgeving zagen al dat hij ontspoorde, al lang geleden, ook in zijn jonge jaren was het al een lastig kind. Hij probeerde de laatste jaar/maanden andere te overtuigen van zijn gedachtegang. een vroegere klasgenoot zei dat , toen hij hoorde dat er een aanslag op de kerk was, hij meteen aan Abdel dacht, toen hij hoorde dat de dader een enkelband droeg wist hij het zeker. Abdel wordt beschreven in de franse pers als een "simpele"jongen
  woensdag 27 juli 2016 @ 11:54:27 #239
168739 Red_85
'echt wel'
pi_164041676
quote:
15s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:47 schreef Yogaflame het volgende:
Wat werkt is educatie. Kennis. De realisatie dat de onzichtbare luchttovenaar niet bestaat en zijn krijgsheer (nee, geen profeet, een profeet bestaat OOK niet) full of shit is en dat je niet naar een randdebiel uit de middeleeuwen hoeft te luisteren.
Een hele grote groep is al veel te ver om die brainwash uit hun pan te krijgen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_164041686
quote:

[..]

Niet alles ligt altijd aan de opvoeding...kind komt ook met anderen in aanraking en tegenwoordig met internet, drugs etc etc.

Je kan een kind bijna niet meer controleren tegenwoordig. Niet de hele dag in ieder geval.
pi_164041735
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:55 schreef aloa het volgende:

[..]

Niet alles ligt altijd aan de opvoeding...kind komt ook met anderen in aanraking en tegenwoordig met internet, drugs etc etc.

Je kan een kind bijna niet meer controleren tegenwoordig. Niet de hele dag in ieder geval.
Dat klopt en daarom ligt de franse overheid nu ook onder vuur. Zijn omgeving was op de hoogte, ook na zijn vrijlating, van zijn radicale ideeën. Hij had nooit vrij mogen zijn!
pi_164041772
Was er iets bekend over terugkerende activiteiten dat de enkelband op sommige tijden uitgeschakeld was? Geloof dat die normaal gesproken altijd aan staat toch?
pi_164041791
quote:
15s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat kan ik er nou aan doen dat jij koste wat kost legend wilt doen. Alles wat jij zegt is op aannames gebaseerd. Jij redeneert terug vanuit het feit dat er een priester is vermoord terwijl er zoveel scenario's mogelijk zijn die de wederzijdse ouders zouden kunnen vrijpleiten. :{

Nee. Feit is dat die jongen een mislukte Syriëganger was, dat hij met een enkelband om z'n poot rondliep en bij z'n ouders woonde. Dat laatste maakt dat die ouders op dat moment mede verantwoordelijk voor hem waren. Jij wil dat koste wat kost niet accepteren, maar dat verandert helemaal niets aan de feiten. Als die ouders deze verantwoordelijkheid niet wilden, dan hadden ze hem niet in huis moeten nemen. Ze wilden dus wel de lusten (zoon thuis), maar niet de lasten (verantwoordelijkheid). En daar zij zij bepaald niet uniek in.......dit gedrag zie je (helaas) heel regelmatig terug. Dat vergoeilijken wat jij doet trouwens ook.
  woensdag 27 juli 2016 @ 12:03:50 #244
13462 BansheeBoy
pi_164041833
quote:

[..]

Kinderen van advocaten, huisartsen, wetenschappers, en hondentrimmers kunnen ontsporen. Je kunt niet alles op de opvoeding afschuiven. Ouders zijn soms machteloos. Maar daar kom je wel achter als je een vrouw bevrucht. :{

pi_164041858
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:57 schreef ElsTeyr het volgende:

[..]

Dat klopt en daarom ligt de franse overheid nu ook onder vuur. Zijn omgeving was op de hoogte, ook na zijn vrijlating, van zijn radicale ideeën. Hij had nooit vrij mogen zijn!
Hij had nooit vrij mogen zijn inderdaad.

Altijd bizar dat heel veel mensen in zijn omgeving weten dat hij zo is, maar uiteindelijk wordt er niets aan gedaan.
  woensdag 27 juli 2016 @ 12:10:52 #246
13462 BansheeBoy
pi_164041976
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 12:00 schreef Tjongejongezeg het volgende:

[..]

Nee. Feit is dat die jongen een mislukte Syriëganger was, dat hij met een enkelband om z'n poot rondliep en bij z'n ouders woonde. Dat laatste maakt dat die ouders op dat moment mede verantwoordelijk voor hem waren. Jij wil dat koste wat kost niet accepteren, maar dat verandert helemaal niets aan de feiten. Als die ouders deze verantwoordelijkheid niet wilden, dan hadden ze hem niet in huis moeten nemen. Ze wilden dus wel de lusten (zoon thuis), maar niet de lasten (verantwoordelijkheid). En daar zij zij bepaald niet uniek in.......dit gedrag zie je (helaas) heel regelmatig terug. Dat vergoeilijken wat jij doet trouwens ook.
Jij doet teveel aan perceptiemanagement. Dat mag, daar ben je vrij in. Maar ik ga er graag rechtvaardiger mee om. Als er bewijs is dat de ouders daadwerkelijk verwijtbaar nalatig waren mag je me bellen. Dan gaan we samen legend doen. :{

pi_164042082
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:54 schreef ElsTeyr het volgende:

[..]

Jongeren in zijn omgeving zagen al dat hij ontspoorde, al lang geleden, ook in zijn jonge jaren was het al een lastig kind. Hij probeerde de laatste jaar/maanden andere te overtuigen van zijn gedachtegang. een vroegere klasgenoot zei dat , toen hij hoorde dat er een aanslag op de kerk was, hij meteen aan Abdel dacht, toen hij hoorde dat de dader een enkelband droeg wist hij het zeker. Abdel wordt beschreven in de franse pers als een "simpele"jongen
Zodra een moslim meisje ook maar een béétje uit de pas loopt, zijn haar ouders/familie daar binnen no-time van op de hoogte. En de straffen zijn niet mals. Sommige ouders schrikken er niet voor terug om hun dochter na een "vakantie" in het thuisland te dumpen (al dan niet gedwongen uitgehuwelijkt).

Een moslim jongen daarentegen kan een strafblad ter dikte van een gouden gids hebben, allerlei dure spullen (auto) hebben, enorm foute vrienden erop nahouden en dan opeens overdreven vroom worden, maar hé, dat zoonlief aan het radicaliseren is, dat hebben die ouders/familie dan nooit in de gaten. Tja....

De meeste moslim ouders zijn gewoonweg niet geïnteresseerd in hun zonen. Ze weten niets van hun vrienden, niets van hun leefwereld, niets van hun interesses, niets van hun problemen. Ze praten niet met ze. Niet echt. Ze zijn gewoonweg niet geïnteresseerd. En als die zonen vervolgens allerlei problemen maken, dan weten ze van niets.

Dat is gewoon geen excuus. Alleen idioten als BSB willen daarin nog geloven. Maar dat is gewoon grote onzin. Een betrokken ouder wéét wat de interesses van zijn/haar kind is. Práát regelmatig met hem/haar. Wéét wat hem/haar zoal bezighoudt. En ja, dan heb je de kans en mogelijkheden om je kind nog bij te sturen, maar daar zijn deze ouders duidelijk te lui, lamlendig en te laks voor geweest. Het eindresultaat is dat hun kind op zijn 19e een moordenaar en dood is. Hosanna! Hebben ze nou hun zin?
pi_164042132
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 12:15 schreef Tjongejongezeg het volgende:

[..]

Zodra een moslim meisje ook maar een béétje uit de pas loopt, zijn haar ouders/familie daar binnen no-time van op de hoogte. En de straffen zijn niet mals. Sommige ouders schrikken er niet voor terug om hun dochter na een "vakantie" in het thuisland te dumpen (al dan niet gedwongen uitgehuwelijkt).

Een moslim jongen daarentegen kan een strafblad ter dikte van een gouden gids hebben, allerlei dure spullen (auto) hebben, enorm foute vrienden erop nahouden en dan opeens overdreven vroom worden, maar hé, dat zoonlief aan het radicaliseren is, dat hebben die ouders/familie dan nooit in de gaten. Tja....

De meeste moslim ouders zijn gewoonweg niet geïnteresseerd in hun zonen. Ze weten niets van hun vrienden, niets van hun leefwereld, niets van hun interesses, niets van hun problemen. Ze praten niet met ze. Niet echt. Ze zijn gewoonweg niet geïnteresseerd. En als die zonen vervolgens allerlei problemen maken, dan weten ze van niets.

Dat is gewoon geen excuus. Alleen idioten als BSB willen daarin nog geloven. Maar dat is gewoon grote onzin. Een betrokken ouder wéét wat de interesses van zijn/haar kind is. Práát regelmatig met hem/haar. Wéét wat hem/haar zoal bezighoudt. En ja, dan heb je de kans en mogelijkheden om je kind nog bij te sturen, maar daar zijn deze ouders duidelijk te lui, lamlendig en te laks voor geweest. Het eindresultaat is dat hun kind op zijn 19e een moordenaar en dood is. Hosanna! Hebben ze nou hun zin?
Dit kan ik vanuit het onderwijs deels bevestigen. Al zijn turkse ouders vaak wel heel erg prat op goede opvoeding en schamen die zich als hun zoon zich misdraagt. Die krijgen thuis ook nog een pak voor de broek vaak.
  woensdag 27 juli 2016 @ 12:22:07 #249
13462 BansheeBoy
pi_164042226
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 12:15 schreef Tjongejongezeg het volgende:

Dit is herkenbaar voor de de 1ste en in mindere mate de 2de generatie. In het land van herkomst werden de ouders nog geholpen door de sociale controle van ooms, de buurt, de politie etc. Dat valt hier allemaal weg. Maar dat is een kwestie van tijd. Vooralsnog ben ik, de Marokkaan met ouders zonder interesse en goede opvoeding correcter in mijn benadering dan jij met je "idioten en debielen". :{

Schandalig.

:{
pi_164042274
quote:
15s.gif Op woensdag 27 juli 2016 12:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Kinderen van advocaten, huisartsen, wetenschappers, en hondentrimmers kunnen ontsporen. Je kunt niet alles op de opvoeding afschuiven. Ouders zijn soms machteloos. Maar daar kom je wel achter als je een vrouw bevrucht. :{

Als kinderen van advocaten, huisartsen, wetenschappers en hondentrimmers ontsporen, dan worden het meestal drugsverslaafden of zoiets. Als kinderen van moslims ontsporen, dan worden het gewetenloze criminelen (mocro-maffia) of jihadistische terroristen. En allebei staan ze erom bekend dat ze moordenaars zijn.

En hoewel ik het met je eens ben dat je niet ALLES op de opvoeding kunt afschuiven, toch is het duidelijk dat het bijbrengen van normen en waarden kennelijk totaal mislukt is bij deze jongen. Toch wel de allerbelangrijkste taak van de opvoeders.

In veel moslim-culturen bestaat er een grondige misvatting als het gaat om normen/waarden en opvoeding. Het afschuiven van verantwoordelijkheid naar anderen en tegelijktijd diep in de slachtofferrol duiken is daar een heel goed voorbeeld van. Jij bent een posterboy daarvan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')