abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_165010398
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 17:54 schreef sproetjes het volgende:
Ik heb eindelijk een tula kunnen kiezen (heel veel printjes vond ik te druk :@ ). Denk dat het de equilateral gaat worden, jammer genoeg hebben ze em bij babybij niet (ivm de korting) dus denk dat we binnenkort een keer bij dragenenzo langs gaan, kunnen we ons meteen laten adviseren voor een (rekbare) draagdoek met onze verschillende lengtes en posturen.
ik heb ook goede ervaringen met von va voom
pi_165010458
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 14:18 schreef hetzusjevan het volgende:
Hoooi vanuit Drenthe. Mijn vriend ziet nu op vakantie hoe handig dragen is (:D O+). Hij wil alleen geen doek.. We willen nu dus graag draagzakken proberen, evt 1 huren, en daarbij advies welke draagzak voor hem en voor mij het fijnst is. Ik heb nl een storchenwiege gehad maar die zat op de een of andere manier niet fijn bij mij. dus om een miskoop te voorkomen dit keer maar even goed laten adviseren ;).

Iemand tips waar dat kan in de regio Assen? Ik ben niet bekend hier, google leverde me 2 adresjes op maar ik dacht even hier vragen of iemand nog advies heeft :). Thanks!
(PS als zoiets hier niet neergezet mag worden ivm reclame ofzo, graag PM en liever geen DM, werkt niet mobiel hier).
Mevrouw mus zit in Groningen misschien heb je daar nog wat aan. Aan de zwanenstraat ofzo geloof ik
pi_165012168
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 20:42 schreef hetzusjevan het volgende:
bedankt voor de tips :).

[..]

Ja weleens op google tegen gekomen maar ik wil dit x graag iemand zien/spreken die even mee kan kijken naar wat bij ons past. Mss toch maar een consult boeken als we thuis zijn hmm.
https://m.facebook.com/laifshop.nl In Assen?
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_165074096
Ik was even nar een bykay draagdoek aan het kijken, maar ik snap de maten niet! Er is zowel aanduiding s/m/l als 5/6/7 etc.. Is m dan gelijk aan 6?

Ik geloof dat de rekbare dus in s/m/l is en de geweven in 5/6/7? Klopt dat?

Wat zouden jullie aanraden voor mij 1m80, normaal ongeveer 63 kg, en vriend 1m92, ongeveer 85 kg?
Iemand enig idee? En zou ik dan rekbaar moeten doen of geweven? Geen ervaring met dragen nog! Heb ook een tula draagzak maar met doek lijkt me toch wel fijn voor in het begin
  zondag 4 september 2016 @ 09:40:12 #165
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_165074329
Wat maten van bykay weet ik het niet. Maar ik zou gaan voor een 6. Oftewel rond de 4.6m

Maar rekbaar of geweven is heel persoonlijk waar in het begin je voorkeur ligt.

Rekbaar is denk ik tot een maand of 3 prettig te gebruiken. Is maar 1 knoop manier voor en mag niet op de rug.

Geweven kan je mee dragen tot je er klaar mee bent, ook op de rug en met meerdere knopen.

Rekbaar zou ik tweedehands doen. Dan vind je gloedjenieuwe wel voor een euro of 20. Er zijn er heeel erf veel in omloop. Zeker van bykay. :Y aka draagdoek.nl
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_165074885
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 09:08 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Ik was even nar een bykay draagdoek aan het kijken, maar ik snap de maten niet! Er is zowel aanduiding s/m/l als 5/6/7 etc.. Is m dan gelijk aan 6?

Ik geloof dat de rekbare dus in s/m/l is en de geweven in 5/6/7? Klopt dat?

Wat zouden jullie aanraden voor mij 1m80, normaal ongeveer 63 kg, en vriend 1m92, ongeveer 85 kg?
Iemand enig idee? En zou ik dan rekbaar moeten doen of geweven? Geen ervaring met dragen nog! Heb ook een tula draagzak maar met doek lijkt me toch wel fijn voor in het begin
Ik zou M doen. En eerst rekbaar, geweven kan later wel.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_165074908
Top! Dank voor jullie tips! Ik was al op mp aan het kijken 😉
pi_165075264
Als ik jou was zou ik ook lid van de Draagdoekenmarkt op FB worden, veel meer aanbod dan op MP. :)

Hier enkel met geweven doek gedragen en nooit rekbaar (lente/zomerbaby vorige keer), beviel prima. In het geval van geweven lijkt me een maat 6 voor jullie voldoende! In plaats van naar alleen ByKay zou je ook kunnen kijken naar Yaro, Nona, Girasol, die vond ik zelf erg fijn, ook met zwaardere kindjes. De laatste was mijn eerste doek en nu met 10 kilo dreumes nog steeds heel erg fijn (wel peuterweving trouwens).

Ik gebruik nu alleen nog de Tula trouwens, wel zo makkelijk met kind dat er steeds in en weer uit wil om te lopen. :D Eergisteren op een bruiloft heeft ze wel nog op mijn buik in de doek geslapen en was ze echt weer even mijn kleine baby. O+ O+ O+
pi_165075300
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 10:46 schreef Selvaria het volgende:
Als ik jou was zou ik ook lid van de Draagdoekenmarkt op FB worden, veel meer aanbod dan op MP. :)

Hier enkel met geweven doek gedragen en nooit rekbaar (lente/zomerbaby vorige keer), beviel prima. In het geval van geweven lijkt me een maat 6 voor jullie voldoende! In plaats van naar alleen ByKay zou je ook kunnen kijken naar Yaro, Nona, Girasol, die vond ik zelf erg fijn, ook met zwaardere kindjes. De laatste was mijn eerste doek en nu met 10 kilo dreumes nog steeds heel erg fijn (wel peuterweving trouwens).

Ik gebruik nu alleen nog de Tula trouwens, wel zo makkelijk met kind dat er steeds in en weer uit wil om te lopen. :D Eergisteren op een bruiloft heeft ze wel nog op mijn buik in de doek geslapen en was ze echt weer even mijn kleine baby. O+ O+ O+
Ik had ook naar andere gekeken, maar zag veel bykay op marktplaats en minder van de andere merken (wat me aansprak dan)! Goede tip van FB, ik ga daar nog even kijken!
pi_165076818
Misschien kun je een consult boeken of eens bij Draagkracht Utrecht kijken? Weet niet waar je woont, maar dan kun je 'ns voelen en proberen en kijken en passen en alles! :)

Mijn eerste doek was een Hoppediz en die was heerlijk O+ (en een rekbare binana, maar dat werd heel snel te zwaar)
pi_165078663
Consult of even langsgaan bij iets als Draagkracht is wel een goeie tip (in geval van langsgaan bij Draagkracht, pas op, zó veel leuke dingen daar :P)! Wij hebben tijdens de zwangerschap een consult gedaan en ik vond het heel fijn om van alles uit te kunnen proberen en te voelen. Vooraf leek rekbaar me een heel goed idee (want vooraf al te knopen enzo), maar toen ik het eenmaal probeerde, was ik eigenlijk direct om voor geweven..

[ Bericht 22% gewijzigd door onomatopee op 04-09-2016 13:55:29 ]
pi_165079295
Rebel ( O+ ) is gewoon een katoentje, ik mik hem zo in de wasmachine en als we een droger hadden ging ie daar ook in. ^O^ Ik draai de was op 30 graden, als hij niet echt vies is op kort programma. Qua wasmiddel gebruik ik alles waar geen optische bleekmiddelen / witmakers inzitten voor de zekerheid.

Oh, je vraag is ineens weg. :+ Ik laat m'n antwoord toch nog maar staan, mocht je er iets aan hebben.
pi_165080407
Mijn man had ineens het waslabel gevonden :+ :D Maar, toch bedankt voor je antwoord, aan die optische witmakers had ik niet gedacht! Hij is nu aan het draaien ^O^
  zondag 4 september 2016 @ 15:15:22 #174
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165081300
Ik zou rekbaar dus echt nooit meer tweedehands aanschaffen, de rek gaat er na verloop van tijd uit. En nieuw kosten ze ook niet de hoofdprijs :).
KuikenGuppy
  zondag 4 september 2016 @ 17:45:24 #175
335643 faptist
Maakt fouten
pi_165084870
Wij hadden de afgelopen 3 weken een emeibaby geleend.
Beviel best goed, maar toch eerst nog ff een kokadi lenen om de juiste keuze te maken.
Emeibaby was nog best lastig afstellen voor m'n man. Hij had daar allemaa niet zo'n zin in.
Kokadi ziet eruit als een tula dus zal hij wel relaxter vinden.

pi_165087301
Ahhh fap kom je dan bij mij passen 😍 (Ik denk dat je voor die kokadi gaat vallen)
  zondag 4 september 2016 @ 20:18:49 #177
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_165089304
Ik heb m'n rekbare doek weer verkocht en ben voor een kokadi gegaan. Ik en m'n moppie hebben er al kilometers mee gewandeld. Heerlijk O+

Doek blijft wel interessant maar blijf het eng vinden...
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_165090097
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 17:54 schreef sproetjes het volgende:
Ik heb eindelijk een tula kunnen kiezen (heel veel printjes vond ik te druk :@ ). Denk dat het de equilateral gaat worden, jammer genoeg hebben ze em bij babybij niet (ivm de korting) dus denk dat we binnenkort een keer bij dragenenzo langs gaan, kunnen we ons meteen laten adviseren voor een (rekbare) draagdoek met onze verschillende lengtes en posturen.
Wij hebben hem gisteren gekocht bij dragenenzo!
We Hadden een navigator maar schijnbaar is het de normaalste zaak van de wereld om zelfs een Tula te stelen in een dierentuin..
(Op twee minuten tijd, toen man mini verschonen was en ik maxi uit het zand plukte nadat hij van een speeltoestel gedonderd was.)
  zondag 4 september 2016 @ 20:44:27 #179
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_165090374
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 20:38 schreef Ggirl het volgende:

[..]

We Hadden een navigator maar schijnbaar is het de normaalste zaak van de wereld om zelfs een Tula te stelen in een dierentuin..
(Op twee minuten tijd, toen man mini verschonen was en ik maxi uit het zand plukte nadat hij van een speeltoestel gedonderd was.)
Echt?! Wat schandalig... Ben je bij dragenenzo in de winkel geweest?
pi_165091219
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 20:44 schreef sproetjes het volgende:

[..]

Echt?! Wat schandalig... Ben je bij dragenenzo in de winkel geweest?
Ja :)

Vriend en ik waren er heel snel uit dat dit hem ging worden. Al denk ik wel dat dochter 'een eigen' drager krijgt voor kerst van vriend! Hij was ook helemaal wild van de aquarel :)
  zondag 4 september 2016 @ 21:42:01 #181
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_165092698
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 21:03 schreef Ggirl het volgende:

[..]

Ja :)

Vriend en ik waren er heel snel uit dat dit hem ging worden. Al denk ik wel dat dochter 'een eigen' drager krijgt voor kerst van vriend! Hij was ook helemaal wild van de aquarel :)
Ik wil hem ook haha. Eerste print die ik echt mooi vind O+
Was t t fijne winkel? Je hoeft geen afspraak te maken ofzo toch?
pi_165093134
Nouja dat is treurig, een tula gejat in de dierentuin? Diep triest!
  zondag 4 september 2016 @ 21:57:57 #183
335643 faptist
Maakt fouten
pi_165093266
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 20:38 schreef Ggirl het volgende:

[..]

Nee joh! Wat brutaal!
Nieuwe bon inleveren bij je verzekering? Misschien kun je dat geld nog terug krijgen.
  zondag 4 september 2016 @ 21:58:59 #184
335643 faptist
Maakt fouten
pi_165093311
oh en kokadi,
heb nu een regenboog met sterren (niet mijn smaak zullen we maar zeggen).
Maar waarom heb ik 3 touwtjes om te klikken?
(links komt hij van de heupband naar je schouderband, rechts van midden in naar je schouderband en dan heb ik er nog eentje over?)

En allemachtig, wat zit dit veel beter zeg! <3

[ Bericht 25% gewijzigd door faptist op 04-09-2016 22:06:39 ]
  zondag 4 september 2016 @ 22:01:26 #185
171422 LadyBlack
paint it black
pi_165093397
Ik kan het nog O+!

Hij huilde toen ik hem er in deed, maar kreeg een lachbui toen ik hem over mn schouder zwiepte en hij zn zus in beeld kreeg, die dit allemaal zeer interessant vond :D
  zondag 4 september 2016 @ 22:55:48 #186
335643 faptist
Maakt fouten
pi_165094977
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 19:19 schreef Bloesem. het volgende:
Ahhh fap kom je dan bij mij passen 😍 (Ik denk dat je voor die kokadi gaat vallen)
Nu maak je me nieuwsgierig!
Doe eens vertellen :)
  Manager PR/Moderator maandag 5 september 2016 @ 06:31:36 #187
269689 crew  Viv
pi_165097409
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 15:15 schreef Burdie het volgende:
Ik zou rekbaar dus echt nooit meer tweedehands aanschaffen, de rek gaat er na verloop van tijd uit. En nieuw kosten ze ook niet de hoofdprijs :).
Ik heb gisteren voor de eerste tijd een nieuwe rekbare gekocht, de VipCarrier, volgens mij werd die ook door jou aangeraden? :Y)

Ik heb trouwens op vakantie in de VS zo veel ergonomische en niet-ergonomische dragers aangewezen bij mensen dat mijn man het verschil nu ook goed weet. O+

[ Bericht 13% gewijzigd door Viv op 05-09-2016 06:39:12 ]
pi_165097413
Dat bekkie, LadyBlack! Mooie doek ook, welke is dat?
En krijg je werkelijkd ie knoop zelf op je rug, zonder dat de boel los gaat zitten? _O_
pi_165113535
Goed advies gehad bij Mevrouw Mus / Musjes, nog bedankt voor de tip :). Kokadi en Tula geprobeerd; de kokadi vond ik ook heel fijn zitten maar de Tula voelde iets steviger, en met het gewicht dat mini nu heeft leek me dat iets prettiger. En de Tula vond ik iets makkelijker te verstellen. Dus, Tula it is.

Hij beviel ook prima bij E, ze sliep vrij snel na een kort stukje wandelen :D O+.

SPOILER: plaatje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165120315
Ggirl, je Tula gestolen, wat belachelijk :o

Hier vandaag baby voor het eerst in de Tula met insert gedragen. Wat zit dat fijn! Wel even goochelen met de voetjes inderdaad. Waar kon ik ookalweer een goed filmpje vinden daarover?

Peuter wil niet meer in de Tula :{ Al hoop ik dat ze de smaak weer te pakken krijgt als ze haar broertje erin ziet.
  dinsdag 6 september 2016 @ 15:07:43 #191
171422 LadyBlack
paint it black
pi_165127340
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 06:37 schreef Roomsnoes het volgende:
Dat bekkie, LadyBlack! Mooie doek ook, welke is dat?
En krijg je werkelijkd ie knoop zelf op je rug, zonder dat de boel los gaat zitten? _O_
Is een calin bleu. Leek me fijn om even goed te kunnen voelen wat ik deed. Maar t ging wel snijden hoor (toen ie in slaap was gevallen O+ en ik dus een tijdje rond bleef lopen).

Volgende keer met mn Lennylamb!

Oh en afknopen op mn rug doe ik altijd :?
pi_165148091
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 15:07 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Is een calin bleu. Leek me fijn om even goed te kunnen voelen wat ik deed. Maar t ging wel snijden hoor (toen ie in slaap was gevallen O+ en ik dus een tijdje rond bleef lopen).

Volgende keer met mn Lennylamb!

Oh en afknopen op mn rug doe ik altijd :?
Ik vond het nog knap lastig, de ruck zo hoog op mijn rug. Ik kon er echt maar nét bij... Ik kan het overigens niet goed zien, maar onder de billen lijkt de doek niet goed gezekerd. Zat de doek wel onder de banen bij zijn beentjes?
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 7 september 2016 @ 14:51:50 #193
171422 LadyBlack
paint it black
pi_165151354
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 11:49 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik vond het nog knap lastig, de ruck zo hoog op mijn rug. Ik kon er echt maar nét bij... Ik kan het overigens niet goed zien, maar onder de billen lijkt de doek niet goed gezekerd. Zat de doek wel onder de banen bij zijn beentjes?
Ja die had ik in zn broek gestopt, want dat lukt me anders idd nooit meer!
  woensdag 7 september 2016 @ 15:35:55 #194
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_165152437
hij zit pas echt goed gezekerd als hij echt aan de andere kant van de baan naar buiten komt. dat je hem echt kan zien zeg maar. in de broek is een hulpmiddel om de doek minder snel kwijt te raken maar daar zeker je dus niet mee
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_165152709
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 14:51 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja die had ik in zn broek gestopt, want dat lukt me anders idd nooit meer!
Ik heb van Musetta van Musjes een goede tip geleerd. Dus als je daar eens in de buurt bent....
Hij werkt bij mijne alleen niet, die wiebelt net zo lang tot zijn kont eruit komt. Ook met een RR.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_165152860
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 15:35 schreef Moppert het volgende:
hij zit pas echt goed gezekerd als hij echt aan de andere kant van de baan naar buiten komt. dat je hem echt kan zien zeg maar. in de broek is een hulpmiddel om de doek minder snel kwijt te raken maar daar zeker je dus niet mee
En met in de broek doen houd je vaak een stuk stof 'over' en dus een losser zitje :)
  woensdag 7 september 2016 @ 17:00:37 #197
171422 LadyBlack
paint it black
pi_165154257
Ah ok, thx all! Ik dacht dat t goed zat maar heb geen idee meer zo uit mijn hoofd :D Ik kan Musjes proberen, of de draagconsulent die eens per maand op het cb in mijn wijk is, dus dat scheelt.

En hij is er toen gelukkig niet uitgevallen oO<
pi_165158174
Oh LB en zusje O+
Ik heb gister (met veel zweet en lamme armen) voor het eerst een double hammock geknoopt. Vond het zo fijn dragen! En ik word zo blij van hoe blij d'n smurf wordt als hij ziet dat hij in doek of Tula gaat *;
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_165170036
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 17:00 schreef LadyBlack het volgende:

En hij is er toen gelukkig niet uitgevallen oO<
Koen zelfs niet toen hij een "buttpop" tot onder zijn oksels had ;)
pi_165178383
Ro wil tegenwoordig niet meer gedragen worden. Is dit een fase of zijn onze draagdagen voorbij?
Krijsen, overstrekken.. ik geneer me dan kapot, want ze doet dit het liefste wanneer we in een drukke rij staan.
Het is meteen over wanneer je haar op de arm neemt. :')
  donderdag 8 september 2016 @ 19:05:46 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_165180059
Hier ging dat iig wel over, fap. Maar dat biedt geen garanties natuurlijk :P
disclaimer
pi_165195216
onze stash is inmiddels aangepast
zijn gegaan voor zachtere blends met wol.
aantal Polaris doeken verkocht en geruild inmiddels hebben we nu 4 pinknova kiss doeken.

zelf inmiddels ook gaan knopen met de kleine is wel praktisch vind ikzelf :)
pi_165336054
Door dit topic toch maar eens de doek erbij gepakt vanmorgen toen het nog niet zo warm was. S. vindt het nu helemaal geweldig, want je kunt veel beter auto's kijken :') (met 7,5 maand echt al een kind van z'n vader).
En ik vond het zo raar dat het dragen nu veel minder zwaar was dan toen hij nog kleiner was.

Dus nu maar eens goed overwegen om voor mijn verjaardag over 2 weken een tula te vragen van mijn ouders :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_165340820
Ik heb een Hoppediz San Francisco maat 6 in de verkoop. Iemand interesse?

pi_165343531
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 11:04 schreef LeSage het volgende:
Door dit topic toch maar eens de doek erbij gepakt vanmorgen toen het nog niet zo warm was. S. vindt het nu helemaal geweldig, want je kunt veel beter auto's kijken :') (met 7,5 maand echt al een kind van z'n vader).
En ik vond het zo raar dat het dragen nu veel minder zwaar was dan toen hij nog kleiner was.

Dus nu maar eens goed overwegen om voor mijn verjaardag over 2 weken een tula te vragen van mijn ouders :D
ik zelf vind een Tula ideaal om mee te lopen, alleen vind ik wel dat je kind zwaarder voelt met een tula dan met een draagdoek.
plus onze peuter krijg regelmatig last van pijn in knieholtes door tula en total nergens last van in draagdoek.
ik vind Tula wel praktischer..
pi_165343568
Mijn kind raakt de Tula niet eens met zijn knieholtes geloof ik. Doe ik iets verkeerd?
pi_165345486
Als de benen langer worden, raken ze de Tula natuurlijk niet meer.
Het voelt trouwens minder zwaar als je de Tula op je middel doet, in plaats van op je heupen (wist ik eerst niet, wat een uitvinding toen iemand dat hier zei!)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  donderdag 15 september 2016 @ 22:51:53 #208
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_165353837
Ik blijf het eigenlijk erg zwaar vinden, hoe ik ook draag. Nu op vakantie wisselen we af met de buggy.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_165354325
Oh Mari,
Wat een leuke foto :)
Nog steeds draagstaking hier.
pi_165363178
Je maakt wel een "zitje", Mari? Ik kan het niet goed zien, maar het lijkt alsof je kindje op de heupband zit in plaats van in een zitje.
  vrijdag 16 september 2016 @ 13:22:15 #211
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_165364070
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 12:38 schreef McLaura het volgende:
Je maakt wel een "zitje", Mari? Ik kan het niet goed zien, maar het lijkt alsof je kindje op de heupband zit in plaats van in een zitje.
Ik maak wel een zitje ja. Maar hij is erg beweeglijk in de drager, gooit zichzelf soms naar achter etc, waardoor het zitje soms een beetje minder wordt. Maar hier zat ue volgens mij wel goed.
  vrijdag 16 september 2016 @ 15:04:20 #212
171422 LadyBlack
paint it black
pi_165366196
Ik zou zeggen dat hij hoger kan zitten, en dichter tegen jou aan met zn bovenlijf. Hij lijkt wat achterover gekanteld.
pi_165366246
Maar dat dicht tegen je lijf aan vond ik toch erg moeilijk naarmate O groter werd. Die wilde echt niet meer aan me geplakt zitten, maar haar armen in- en uitdoen, met mijn kraag/neus/ogen spelen, omdraaien naar waar er wat gebeurde...

Maar idd, hoe dichter tegen jou aan, hoe lichter het wordt.
  vrijdag 16 september 2016 @ 16:38:06 #214
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165368020
Max, 1 week en 5 dagen, in de Hop Tye O+

SPOILER
En als je 'm dan weer 'af' doet, verandert er weinig :D

SPOILER
  vrijdag 16 september 2016 @ 16:43:58 #215
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165368106
Quoi O+ O+ O+ O+ x100!!!

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 13:22 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ik maak wel een zitje ja. Maar hij is erg beweeglijk in de drager, gooit zichzelf soms naar achter etc, waardoor het zitje soms een beetje minder wordt. Maar hier zat ue volgens mij wel goed.
Je kunt nog proberen de billetjes wat meer in het zitje te 'strijken' (bij rugdragen moet je man dat dan even doen), hoop dat ik het zo goed/duidelijk uitleg: je strijkt met je hand tussen tula en billen (en dan strijk je dus over de billen, maar de druk een beetje naar buiten gericht), je zou dan bij elke keer 'strijken' een net iets dieper zitje moeten krijgen. Als hij wat dieper in het 'zitje' zit, dan heb je minder dat effect dat hij zich naar achteren kan gooien, en is het minder zwaar.
KuikenGuppy
pi_165368155
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 15:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou zeggen dat hij hoger kan zitten, en dichter tegen jou aan met zn bovenlijf. Hij lijkt wat achterover gekanteld.
Ook. Koen is ook beweeglijk, hopst en wurmt, maar heeft niet de ruimte zich naar achter te gooien.
pi_165368645
Oh wat een prachtig gezicht zo quoi zo'n kleintje in de draagzak O+
  vrijdag 16 september 2016 @ 17:49:36 #218
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_165369087
Quoi O+

Ik vind de Tula op mn rug ook zwaar, ik voel het na 5 minuten al in mn schouders en hou het echt niet langer vol dan een half uur tot een uur. (Maar dan de rest vd dag last).
Terwijl op mn buik echt zonder problemen gaat!
En ik doe hem zo hoog mogelijk, de heupband leunt op mn ribben ongeveer, en ook zo strak mogelijk tegen me aan, maar toch blijft het zwaar. Wel jammer, want op mn buik wordt wel onhandig nu hij groter wordt -O-
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 16 september 2016 @ 18:33:06 #219
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_165369738
ik draag ook veel liever op mijn buik met de tula, ik vind het op de rug alleen fijn als het met een wrapconversion is die soepeler en draagkrachtiger is dan een canvas tula.

Maar ook met een doek verkies ik buikdragen boven rugdragen of ze nou 5 maand of 2,5 jaar zijn :D
  vrijdag 16 september 2016 @ 18:42:43 #220
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_165369870
Ik heb al van alles geprobeerd, hoger, lager, strakker, losser, dichter tegen me aan of juist niet. Het blijft gewoon niet super comfortabel, vind ik zelf. Maar bedankt voor het meedenken! :)

Mooi quoi! Dat is toch wel het fijnste vind ik, dragen als ze zo klein zijn. En dan zo'n verkreukeld en verfrommeld lijfje en huidje erna. O+

[ Bericht 30% gewijzigd door Mariposas op 16-09-2016 18:48:29 ]
  vrijdag 16 september 2016 @ 18:43:17 #221
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_165369882
Q O+ O+! Staat jullie prachtig! Verheug me nu al op onze hardloopweekendjes, eindelijk kan ik jullie draagacties bewonderen 8-).
  vrijdag 16 september 2016 @ 18:51:42 #222
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165370004
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:43 schreef GotC het volgende:
Q O+ O+! Staat jullie prachtig! Verheug me nu al op onze hardloopweekendjes, eindelijk kan ik jullie draagacties bewonderen 8-).
Aaah dankje O+
Ik heb daar ook zoveel zin in!
pi_165370186
Ik kan de heupband om medische redenen alleen maar op mijn heupen hebben, maar ik kan er dan uren mee (rug)dragen. Het zal vast ook met bouw te maken hebben of de Tula echt ergonomisch is voor de dra(a)g(st)er.
pi_165370710
Wat lief Quoi O+

Wij gingen net even een rondje lopen met het grut. Stelde mijn man voor of hij baby in de Tula zou dragen, want dat leek hem toch wel fijn. Daar word ik dan weer helemaal verliefd van hè O+
  vrijdag 16 september 2016 @ 19:34:37 #225
171422 LadyBlack
paint it black
pi_165370834
Quoi! O+ manmanman wat schattig!!! O+

En hulde voor je man Amsel _O_
  vrijdag 16 september 2016 @ 19:44:23 #226
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_165371042
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:51 schreef Quoi het volgende:

[..]

Aaah dankje O+
Ik heb daar ook zoveel zin in!
Alvast maar wat plannen dan :7.
  vrijdag 16 september 2016 @ 21:04:15 #227
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_165372723
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 19:01 schreef McLaura het volgende:
Ik kan de heupband om medische redenen alleen maar op mijn heupen hebben, maar ik kan er dan uren mee (rug)dragen. Het zal vast ook met bouw te maken hebben of de Tula echt ergonomisch is voor de dra(a)g(st)er.
Hmm, misschien dat eens proberen, maar zit je zoontje dan niet plat tegen je rug aan?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_165372949
Wel en niet. Heb een dm gedaan, hoef niet zo nodig openbaar online :D
  vrijdag 16 september 2016 @ 21:27:23 #229
149959 SQ
snelle trees
pi_165373276
Mnoh quoi, zo'n lieve mini in de drager O+

Vervelend dat je er zo'n last van hebt Mari. Hier gaat het eigenlijk prima op de rug, al vind ik de toddler wel huge :') Maar mauw zit er nu wel beter in dan in de standaard, dus we zijn wel over.

Ideaal in Griekse stadjes ;)
disclaimer
pi_165373339
Wat een mooie foto SQ!
Kwak
  vrijdag 16 september 2016 @ 21:35:24 #231
149959 SQ
snelle trees
pi_165373466
Thanks kwak :)
ik heb buikdragen ook nog geprobeerd maar ik struikel dan gewoon. Mijn kind is zo groot dat ik sowieso niet meer over haar heen kan kijken en er omheen wordt ook steeds lastiger :') Comfortabel is het wél nog steeds :Y
disclaimer
pi_165373647
Mnoh Q. Wat lief O+

Meteen maar even geregeld, morgen Tula passen en waarschijnlijk kopen bij dragen enzo.

Edit: pagina gemist :') wat een mooie foto, SQ
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 16 september 2016 @ 21:49:24 #233
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165373830
Heerlijke foto SQ!
pi_165373882
Mooie foto inderdaad SQ O+
pi_165390547
Heel leuk sq!

Ik heb een vraagje, ik heb een emei die ik graag wil wassen (spuug }:|), maar er staat op het label dat dit niet mag. Kan ik hem dan laten stomen ofzo? Alleen afnemen vind ik bij deze vlek eigenlijk niet genoeg want de schouderband zit redelijk onder dus dat is er lekker ingetrokken. En ik wil hem eigenlijk weer verkopen dus dan geef ik hem liever fris door.

En dan ga ik voor een Tula Jet O+

Ik heb laatst ook weer mijn peuter op m'n buik gehad omdat hij sliep in de auto en ik toch echt even de winkel in wilde. Gezellig *;
pi_165390661
Ik heb mijn emei wel gewoon gewassen (paar keer al). Heb je een speciale materiaalmix oid? Anders zou ik gewoon fijnwasprogramma 30 graden doen, evt in een kussensloop.
pi_165390804
De mijne gaat ook gewoon in de wasmachine. Geen idee eigenlijk wat er op het label staat.

Edit: handwas schijnbaar. Gelukkig heeft mijn wasmachine een handwasprogramma. :7

[ Bericht 66% gewijzigd door _Ophelia_ op 17-09-2016 22:05:55 ]
pi_165390917
Volgens mij is het gewoon katoen. Het is deze;

pi_165390997
Kan best. Fijn- of handwasprogramma en in een kussensloop of wasnetje. Ik mik er meestal een paar dekentjes bij zodat de gespen wat minder klappen krijgen, geen idee of dat ergens goed voor is.
pi_165403550
Ik zou hem inderdaad in een waszakje doen. Doe ik met de Tula ook altijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')