Bij Abbygail, zij kwam bij ons thuis. Echt heel fijn! Ze nam de tijd en wist precies aan te wijzen waar ik op moet letten. Hard werken wel, zo'n consult. Is ook te zien op de foto, ik was helemaal bezweetquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Razzwaar ben je uiteindelijk geweest?
Ja, ik vind 't nu ook weer heel fijn! Maar toenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 23:38 schreef SaskiaR het volgende:
Ik draag met 12 maanden en ook 11 kilo nog steeds het liefst op de buik, veel gezelligergaat prima met een goed afgestelde Tula
Mijn dreumes van 18 maanden weegt dat nog niet eensquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 21:02 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Hij is nu 5 maanden en weegt 9,5 kilo. Te zwaar is natuurlijk relatief hč, voor korte stukjes of binnenshuis is er niet zoveel aan de hand en kan hij prima op de buik. Maar een middagje kinderboerderij met dreumes vind ik denk ik toch beter te doen met baby op de rug dan op de buik. We zullen het zien, ik ga eerst maar eens heel veel oefenen nu ik de basics goed onder de knie heb.
Ik doe dat ook nogquote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:53 schreef Mariposas het volgende:
Valt het jullie op dat vaders met draagzak bijna altijd hun hand ter 'ondersteuning' tegen kind/draagzak houden?
/observatie van de dag
De vaders die ik normaal gesproken met een draagzak zie hebben altijd hun kind face forward in een baby bjorn hangenquote:Op woensdag 10 augustus 2016 09:53 schreef Mariposas het volgende:
Valt het jullie op dat vaders met draagzak bijna altijd hun hand ter 'ondersteuning' tegen kind/draagzak houden?
/observatie van de dag
Ja dit! Zijn die dragers dan zo gemaakt op de bouw van vrouwen?quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:16 schreef Unihipili het volgende:
Ik zie ze dan met drager met veel afstand tussen hoofd kind en borst papa.
Ook wel ja, maar ik zie hier in de hippere wijken wel veel Ergobaby's!quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De vaders die ik normaal gesproken met een draagzak zie hebben altijd hun kind face forward in een baby bjorn hangen
Ik ook hoor! En mijne is 11 maandenquote:
Is ook zo, ik aai vaak over haar rug of idd m'n hand onder d'r billen. Als ik dan weleens loslaat dan besef ik me later vaak pas hoe kort dat duurde en dat m'n hand alweer even op d'r rug rust..quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:47 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik ook hoor! En mijne is 11 maandenGeen
ook, ik hou daarvan
En ik draag ook bijna altijd op m'n buik ondanks 11 kg. Ik moet dat rugzwaaien nog beter oefenen.
je kunt 'm knopen voor je de baby er in doet, dat is juist het voordeel van rekbaarquote:Op woensdag 10 augustus 2016 14:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is ook zo, ik aai vaak over haar rug of idd m'n hand onder d'r billen. Als ik dan weleens loslaat dan besef ik me later vaak pas hoe kort dat duurde en dat m'n hand alweer even op d'r rug rust..
Vandaag de vipcarrier binnen gekregen! Knopen ging goed, nu nog met baby!
Mannen vinden het ook vaak niet fijn om hoger te drager echt onder de borsten. Die kiezen liever voor op de heupen en dat is 99van de 100 keer echt te laag.quote:Op woensdag 10 augustus 2016 13:33 schreef pinquit het volgende:
Vrouwen hebben borsten. Bij mijn lief zit er ook op z'n strakst een hoop ruimte tussen hem en baby
Je kunt ook verbreders kopenquote:Op donderdag 11 augustus 2016 08:27 schreef kwakz0r het volgende:
J draagt M met zijn 14 kilo ook nog op zijn buik in de tula![]()
Hij is denk ik wel toe aan toddlerformaat intussen eigenlijkmaarvwe gebeuiken hemnzo sporadisch dat J dat onzin vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |