Dat heb ik ook voorbij zien komen ja. Gasly heeft eindelijk zijn eerste (en tweede) GP2-zege en alles begint te rollen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:15 schreef opgebaarde het volgende:
Kvyat geen contractverlenging? Ik heb het een beetje te doen met hem
vooralsnog alleen een Russische bronquote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:15 schreef opgebaarde het volgende:
Kvyat geen contractverlenging? Ik heb het een beetje te doen met hem
Heb ik nog niet zo'n hoge pet van op. Eerst maar eens zien of hij kampioen wordt, anders denk ik niet dat hij volgend jaar in de STR plaats neemt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat heb ik ook voorbij zien komen ja. Gasly heeft eindelijk zijn eerste (en tweede) GP2-zege en alles begint te rollen.
Waarom mag je het jaar 2015 van RBR niet vergelijken met het jaar 2016. Ik neem aan dat RBR in 2015 net zo ambitieus was als het jaar 2016. En het feit dat je zegt dat de auto dit jaar veel beter is dan vorig jaar vind ik ook wel een grappige conclusie gezien het feit dat tot de GP van Spanje hier niks van te merken is. GP van Rusland eindigde beide auto's van Williams boven RBR.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 16:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een hele zinvolle vergelijking inderdaad, ondanks het feit dat Max vooralsnog natuurlijk gewoon een prima prestatie neerzet to dusver.
Vorig seizoen eindigde RB meestal rond plek 9/10 met een paar uitzonderingen naar boven op RB gunstig gezinde circuits. Dit jaar is het al vanaf het begin meer rond plek 4/5 met uitschieters naar boven. Dus ja, dit jaar presteert RB duidelijk beter dan vorig jaar., ook voordat Verstappen in stapte.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Waarom mag je het jaar 2015 van RBR niet vergelijken met het jaar 2016. Ik neem aan dat RBR in 2015 net zo ambitieus was als het jaar 2016. En het feit dat je zegt dat de auto dit jaar veel beter is dan vorig jaar vind ik ook wel een grappige conclusie gezien het feit dat tot de GP van Spanje hier niks van te merken is. GP van Rusland eindigde beide auto's van Williams boven RBR.
Misschien was RBR wel net zo ambitieus, maar de Renault-motor was vorig jaar een stuk minder krachtig. In 2015 scoorde RBR vaak P5-P10, terwijl dit jaar <P5 elke race wel haalbaar is. Elk team boekt vooruitgang, maar RBR/Renault heeft dit jaar toch wel een grote stap gezet. Waar ze vorig jaar een flinke kluif hadden aan Williams, kunnen ze dit jaar wedijveren met Ferrari om de laatste podiumplaats. Van een 4e plaats in het constructeurskampioenschap naar een gedeelde 2e plaats.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Waarom mag je het jaar 2015 van RBR niet vergelijken met het jaar 2016. Ik neem aan dat RBR in 2015 net zo ambitieus was als het jaar 2016. En het feit dat je zegt dat de auto dit jaar veel beter is dan vorig jaar vind ik ook wel een grappige conclusie gezien het feit dat tot de GP van Spanje hier niks van te merken is. GP van Rusland eindigde beide auto's van Williams boven RBR.
Vergelijk de seizoenen 2014,2015 en 2016 eens. In 2014 was RB 2e met een derde plek voor RIC, in 2015 4e met RIC op de 8e plek. Is RIC van 2014 op 2015 ineens een stuk slechter geworden en nu weer beter of zou er wellicht een andere verklaring zijn?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Waarom mag je het jaar 2015 van RBR niet vergelijken met het jaar 2016. Ik neem aan dat RBR in 2015 net zo ambitieus was als het jaar 2016. En het feit dat je zegt dat de auto dit jaar veel beter is dan vorig jaar vind ik ook wel een grappige conclusie gezien het feit dat tot de GP van Spanje hier niks van te merken is. GP van Rusland eindigde beide auto's van Williams boven RBR.
Waarom per se kampioen? Max was dat ook niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Heb ik nog niet zo'n hoge pet van op. Eerst maar eens zien of hij kampioen wordt, anders denk ik niet dat hij volgend jaar in de STR plaats neemt.
Ik zie meer in Giovinazzi of een Leclerc.
Omdat hij de afgelopen jaren weinig gepresteerd heeft. De afgelopen 3 jaren niets gewonnen en pas sinds Silverstone weer een beetje op stoom, terwijl hij daarvoor races die hij had moeten winnen makkelijk uit handen gaf.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom per se kampioen? Max was dat ook niet.
En Gasly zit bij Red Bull, verder zijn er geen kandidaten. Zou de doodsteek voor hun programma zijn als ze buitenstaanders aannemen.
Toch is hij er niet uitgegooid.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat hij de afgelopen jaren weinig gepresteerd heeft. De afgelopen 3 jaren niets gewonnen en pas sinds Silverstone weer een beetje op stoom, terwijl hij daarvoor races die hij had moeten winnen makkelijk uit handen gaf.
Het is pas de doodsteek voor het programma als ze iemand laten doorstromen die niet goed genoeg is. Kunnen ze beter een talent nemen dat wel laat zien dat-ie goed genoeg is.
Ik denk zelf ook dat de slechte prestaties van RBR vorig jaar ten opzichte van dit jaar te maken heeft met het op scherp zetten van Ricciardo. En daar mag je Verstappen wel de credits voor geven. Kvyat was nooit echt een gevaarlijke concurrent geweest voor Ricciardo, Nu zie je vooral hoe dicht Verstappen bij Ricciardo zit, wat het beste bij Ricciardo naar boven brengt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 20:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vergelijk de seizoenen 2014,2015 en 2016 eens. In 2014 was RB 2e met een derde plek voor RIC, in 2015 4e met RIC op de 8e plek. Is RIC van 2014 op 2015 ineens een stuk slechter geworden en nu weer beter of zou er wellicht een andere verklaring zijn?
Nee het is goed jongen, je mag volgens jou 70 rondes lang alleen de lijn rijden die je in de kwalificatie hebt gereden. Spannend. Alsof dat niet lachwekkend is.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 18:14 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Deze post bracht een glimlach op mijn gezicht en maakte duidelijk dat ik dit idiote topic nooit meer moet checken
Dit is wel de blauwdruk van hoe elk topic in SPT moet zijn he, dus een beetje positiever graagquote:
Wat een raar verhaal. In de telegraaf staat met quotes van opa Verstappen alles en diezelfde man gaat een dag later bij 538 alles ontkennen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:04 schreef Max23 het volgende:
Ik lees dat Jos zijn vader in elkaar heeft geslagen?
Telegraaf heeft wel vaker 'quotes' die ze zelf uit hun duim zuigen, alsof het hen zelf verteld is door de persoon in kwestie.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat een raar verhaal. In de telegraaf staat net quotes van opa Verstappen alles en diezelfde man gaat een dag later bij 538 alles ontkennen.
Ach ja, met dat soort polls vraag ik me altijd af hoeveel fans blind de ene of de andere optie stemmen. Het was iig discutabel, dat moge duidelijk zijn. En hij is goed weggekomen (dat zijn auto niet stuk ging daar en dat er geen penalty is gegeven).quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:25 schreef Floriz87 het volgende:
Poll op JamesAllen:
Did Max Verstappen's defensive driving towards Kimi Raikkonen in the Hungarian Grand Prix deserve a penalty?
No - it was acceptable defensive driving. 52.9% (5,155 votes)
Yes - he should have been penalised. 47.1% (4,590 votes)
Total Votes: 9,745
Raikkonen and Verstappen are not likely to agree on their battle during yesterday’s race but the lack of a stewards’ investigation, despite Ferrari’s question to race director Charlie Whiting, (en gezien de uitslag van de poll) suggests the Dutchman’s driving was deemed to be just the right side of acceptable.
Dramaqueenquote:Op woensdag 27 juli 2016 10:41 schreef KillerBee4ever het volgende:
Natuurlijk hoop ik dat Max a.s. zondag weer een podiumplek gaat behalen, maar ik ben bang dat dit dan niet zonder enige boe-geroep vanuit het publiek gaat gebeuren.
Nou, nee, mensen die me kennen noemen me de nuchterheid zelve, maar kennelijk was dit het eerste wat je te binnen schoot bij het lezen van mijn reactie, dat kan.quote:
Waarom zouden de Duitse fans Max niet mogen dan?quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:41 schreef KillerBee4ever het volgende:
Natuurlijk hoop ik dat Max a.s. zondag weer een podiumplek gaat behalen, maar ik ben bang dat dit dan niet zonder enige boe-geroep vanuit het publiek gaat gebeuren.
halve go max groep van FB heeft gestemdquote:Op woensdag 27 juli 2016 10:25 schreef Floriz87 het volgende:
Poll op JamesAllen:
Did Max Verstappen's defensive driving towards Kimi Raikkonen in the Hungarian Grand Prix deserve a penalty?
No - it was acceptable defensive driving. 52.9% (5,155 votes)
Yes - he should have been penalised. 47.1% (4,590 votes)
Total Votes: 9,745
Raikkonen and Verstappen are not likely to agree on their battle during yesterday’s race but the lack of a stewards’ investigation, despite Ferrari’s question to race director Charlie Whiting, (en gezien de uitslag van de poll) suggests the Dutchman’s driving was deemed to be just the right side of acceptable.
Kleine correctie, want dit is niet wat ik zei in mijn eerdere post, plus het feit dat tijdens een F1 weekend vele nationaliteiten vertegenwoordigd zijn onder het publiek, waaronder vast ook veel Ferrari danwel Kimi fansquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:19 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Waarom zouden de Duitse fans het publiek Max niet mogen dan?
Die heeft 45000 leden, dus de helft heeft bij lange na niet gestemd.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:31 schreef nils7 het volgende:
[..]
halve go max groep van FB heeft gestemd
1/8stequote:Op woensdag 27 juli 2016 12:35 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Die heeft 45000 leden, dus de helft heeft bij lange na niet gestemd.
Ik snap je wel, en begrijp de reacties hierboven ook niet zo goed. Max agressieve rijstijl werkt binnen de huidige regelgeving (en handhaving daarvan) kennelijk nogal polariserend. Vooral onder de F1-fans overigens, onder de coureurs zelf lijkt het wel mee te vallen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:31 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Kleine correctie, want dit is niet wat ik zei in mijn eerdere post, plus het feit dat tijdens een F1 weekend vele nationaliteiten vertegenwoordigd zijn onder het publiek, waaronder vast ook veel Ferrari danwel Kimi fans![]()
Vreemd dat ik dit moet uitleggen, maar oke: vanwege het afgelopen weekend en de hoeveelheid aan shitty reacties op social media m.b.t. Max.
Maar goed, we shall see...
Mwah denk dat wel mee valt hoor. Ik sta er in iedergeval om hem toe te juichen. Morgen ochtend vetrekken heb er weer zin in.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:31 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Kleine correctie, want dit is niet wat ik zei in mijn eerdere post, plus het feit dat tijdens een F1 weekend vele nationaliteiten vertegenwoordigd zijn onder het publiek, waaronder vast ook veel Ferrari danwel Kimi fans![]()
Vreemd dat ik dit moet uitleggen, maar oke: vanwege het afgelopen weekend en de hoeveelheid aan shitty reacties op social media m.b.t. Max.
Maar goed, we shall see...
^^Precies dit idd.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:36 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Ik snap je wel, en begrijp de reacties hierboven ook niet zo goed. Max agressieve rijstijl werkt binnen de huidige regelgeving (en handhaving daarvan) kennelijk nogal polariserend. Vooral onder de F1-fans overigens, onder de coureurs zelf lijkt het wel mee te vallen.
Overigens zie je dat bij allerlei situaties in het leven: wanneer iemand een grens opzoekt wordt het grijze gebied van de mening hierover steeds kleiner, velen zijn óf voor óf tegen.
Ah leuk! Veel plezier alvast!quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:39 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Mwah denk dat wel mee valt hoor. Ik sta er in iedergeval om hem toe te juichen. Morgen ochtend vetrekken heb er weer zin in.
Wel een behoorlijk opvliegend karakter zeg die Opa, blijkbaar heeft Jos dat niet van een vreemde. Meestal als mensen zo enorm opgefokt reageren zit er wel een kern van waarheid in..quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:04 schreef Max23 het volgende:
Ik lees dat Jos zijn vader in elkaar heeft geslagen?
Jos is gewoon een naar persoon en de kans dat dat op zijn leeftijd nog verandert is vrij klein.quote:Op woensdag 27 juli 2016 13:33 schreef VacaLoca het volgende:
Die kern van waarheid is er denk ik ook wel, telegraaf of niet. Jammer wel voor Max, had gehoopt dat Jos z'n streken af zou leren.
Zoiets heeft natuurlijk wel z'n invloed op je, hoe professioneel je ook bent.quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:46 schreef Beach het volgende:
Lekker boeiend wat opa en/of Jos doen.
Het gaat nu om Max op de baan. Jos zijn tijd in de schijnwerpers is voorbij.
Had je trouwens nog iets van souvenirs gehaald op Silverstone?quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, kan dit gewoon hier lekker genegeerd worden en er verder geen aandacht meer aan geschonken worden?
quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:58 schreef Fopje het volgende:
[..]
Had je trouwens nog iets van souvenirs gehaald op Silverstone?
Half-half met m'n ouders gedaan, anders had ik 't niet gedaan. De helft was wat ik er ongeveer aan uit had willen geven als ik 'm zelf had gekocht, dus dat kwam mooi uitquote:
Komen er wel eens twee coureurs uit één team in de persco? (met uitzondering van de laatste race en er nog een beslissing moet vallen)quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Morgen Max, Kimi en mogelijk Vettel in de persco en dan horen we wel hoe ze er over denken.
Ja. Kvyat en Sainz na de wissel.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:26 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Komen er wel eens twee coureurs uit één team in de persco? (met uitzondering van de laatste race en er nog een beslissing moet vallen)
Ik lees hier heel vaak over randzaken van andere coureurs. Waarom is dit nu ineens een probleem?quote:Op woensdag 27 juli 2016 15:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, kan dit gewoon hier lekker genegeerd worden en er verder geen aandacht meer aan geschonken worden?
Ja.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:26 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Komen er wel eens twee coureurs uit één team in de persco? (met uitzondering van de laatste race en er nog een beslissing moet vallen)
Het gaat niet over de coureurs.quote:Op woensdag 27 juli 2016 17:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik lees hier heel vaak over randzaken van andere coureurs. Waarom is dit nu ineens een probleem?
Het is vandaag nieuws.
RIC werd gewoon 4e in de eerste drie races dit seizoen. Toen was Verstappen niet eens in beeld. Ik denk dat je de invloed van de coureurs wat overschat. Afgezien van grove fouten, zijn de verschillen tussen de auto's vaak te groot om te overbruggen door individuele coureurs, zeker omdat de rest ook grotendeels gewoon top is. Het verschil tussen consequent rond plek 3-4 rijden of rond plek 8-9 is simpelweg een kwestie van de auto, niet van scherpte of motivatie bij een coureur.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:29 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk zelf ook dat de slechte prestaties van RBR vorig jaar ten opzichte van dit jaar te maken heeft met het op scherp zetten van Ricciardo. En daar mag je Verstappen wel de credits voor geven. Kvyat was nooit echt een gevaarlijke concurrent geweest voor Ricciardo, Nu zie je vooral hoe dicht Verstappen bij Ricciardo zit, wat het beste bij Ricciardo naar boven brengt.
En dan heb je natuurlijk nog de interne problemen tussen engineers en coureurs, de sfeer is volgens mij met de komst van Verstappen ook een stuk verbeterd door de goede prestaties.
Hoezo heb je geen figuur of wat?quote:Op woensdag 27 juli 2016 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
hij zit zó lekker (maar ik leef ook echt in hoodies
)
Ach, er worden af en toe ook halve pagina's volgeluld over bier, nootjes en het vervoersmiddel van de poster dus wmb mag dit er ook wel bijquote:Op woensdag 27 juli 2016 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het gaat niet over de coureurs.
Die hele schoonmoeder van Bernie kan natuurlijk ook gewoon buiten de aandacht blijven verder. Dit is SHO niet
Is prima, maar je post zelf ook nogal veel over randzaken, vandaar mijn opmerking. Ik heb er verder overigens ook geen last van hoor, scroll er gewoon doorheen als ik het minder boeiend vind...quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:23 schreef motorbloempje het volgende:
Het is gewoon mijn mening, en ik ben hier ook geen mod, nooit geweest ook. Als iedereen het er hier over wil en gaat hebben kan ik daar verder vrij weinig aan doen. Maar ik heb het gewoon niet zo op SHO-achtig gemiespel in de kantlijn.
Het is nu meer een geval van 'gewoon niet teveel aandacht aan schenken' denk ik dan persoonlijk. Beetje luchtige randzaken zijn prima imho, maar dit soort Telegraafgejank en dingen die niet direct met de coureur te maken hebben zou ik gewoon lekker laten gaan en voor de sensatiezoekers in andere topics laten, maar dat ben ik. Zelfde als bijvoorbeeld de vriendin van een van de coureurs vreemd zou gaan ofzo, of weetikveel wat, /carequote:Op woensdag 27 juli 2016 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Is prima, maar je post zelf ook nogal veel over randzaken, vandaar mijn opmerking. Ik heb er verder overigens ook geen last van hoor, scroll er gewoon doorheen als ik het minder boeiend vind...
Pun intended, I hopequote:Op woensdag 27 juli 2016 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind 't jammer als het nieuws inderdaad waar blijkt te zijn. Ik hoop dat hij nog ergens z'n fighting spirit kan vinden en weer wat gaat knokken.
Hoezo 'ook'?quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:06 schreef APK het volgende:
Ik dacht ook dat het nog over de Verstappens ging
Heeft Red Bull al zo vaak gedaan. Alguersuari bv.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:33 schreef Jigzoz het volgende:
Die Kvyat heeft dan straks wel een heel merkwaardige carrière achter de rug.
2013: GP3/F3. Leeftijd: 19
2014: STR (in dat jaar de jongste coureur ooit die punten scoorde in de F1)
2015: promotie naar RBR
2016: RBR, degradatie naar STR
Eind 2016: Uit de F1. Leeftijd: 22
22 en dan heb je de hele rits al gehad. Normaal probeer je op die leeftijd in de F1 te debuteren en dan ben je nog vroeg.
Nou ja, dat was eigenlijk gewoon 2 jaar STR toch?quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:17 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Heeft Red Bull al zo vaak gedaan. Alguersuari bv.
Jij niet, maar wij wel! Want wat is die Jos toch weer een vreselijke asbak, om al was het maar een duwtje, je vader zo te behandelen. Die gast heeft echt hulp nodig hoor, want de volgende keer is het weer iemand op de kartbaan in Genk die klappen moet incasseren. Niet normaal hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is nu meer een geval van 'gewoon niet teveel aandacht aan schenken' denk ik dan persoonlijk. Beetje luchtige randzaken zijn prima imho, maar dit soort Telegraafgejank en dingen die niet direct met de coureur te maken hebben zou ik gewoon lekker laten gaan en voor de sensatiezoekers in andere topics laten, maar dat ben ik. Zelfde als bijvoorbeeld de vriendin van een van de coureurs vreemd zou gaan ofzo, of weetikveel wat, /care
Het is niet alleen dat ik dit constateer, maar volgens mij heeft Ricciardo ook al eens toegegeven dat Verstappen hem alert houdt vooral met de kwalificaties waar hij uitermate goed presteert. Je hebt helemaal gelijk dat coureurs de verschillen tussen mercedes en RBR niet kan overbruggen. Maar de verschillen tussen Ferrari en RBR zijn op sommige circuits zo klein dat een goed functionerende coureur wel het verschil kan maken . Deze GP van Hongarije vond ik een goed voorbeeld, daar kon beide Ferrari auto's makkelijk voor RBR eindigen. Het agressieve rijden van Verstappen en het scherpe rijden van Ricciardo, heeft er wel voor gezorgd dat zij nu maar 1 punt achter op Ferrari staan. Vorig jaar kon je dat nog niet voorstellen en aan het begin van het seizoen was vooral Williams het eerste doel, waarvan gewonnen moest worden. En natuurlijk heb je beide coureurs nodig om een goede stand te krijgen met de constructeurs. Mocht RBR volgend jaar zijn zaakjes op orde hebben en de auto's zijn daadwerkelijk gelijkwaardig aan de Mercedes auto's, dan gaan denk ik wel de coureurs uiteindelijk bepalen wie er wereldkampioen gaat worden. Althans dat is waar ik op hoop.quote:Op woensdag 27 juli 2016 18:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
RIC werd gewoon 4e in de eerste drie races dit seizoen. Toen was Verstappen niet eens in beeld. Ik denk dat je de invloed van de coureurs wat overschat. Afgezien van grove fouten, zijn de verschillen tussen de auto's vaak te groot om te overbruggen door individuele coureurs, zeker omdat de rest ook grotendeels gewoon top is. Het verschil tussen consequent rond plek 3-4 rijden of rond plek 8-9 is simpelweg een kwestie van de auto, niet van scherpte of motivatie bij een coureur.
Veel plezier!quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:36 schreef Sjemmert het volgende:
Nu in de auto onderweg naar Duitsland !
Veel plezierquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:36 schreef Sjemmert het volgende:
Nu in de auto onderweg naar Duitsland !
veel plezierquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:36 schreef Sjemmert het volgende:
Nu in de auto onderweg naar Duitsland !
Nog 553 km te gaanquote:Op donderdag 28 juli 2016 10:38 schreef F1gamer het volgende:
[..]
veel plezier
Zou tijdens deze gp ook veel Nederlanders op de tribunes zijn? Hoe lang duurt om bij de Hockheimring te komen?
3 tot 6 uur afhankelijk van waar je in Nederland vertrekt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 10:38 schreef F1gamer het volgende:
[..]
veel plezier
Zou tijdens deze gp ook veel Nederlanders op de tribunes zijn? Hoe lang duurt om bij de Hockheimring te komen?
Zal voor mij 6 uur zijn als ik met een auto er heen zou rijden. Tussen de 5,5 en 6 uur in, hangt af van welke snelwegen ik neem.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
3 tot 6 uur afhankelijk van waar je in Nederland vertrekt.
Vanaf hier maar 3 uur! Ben er nooit naar F1 geweest (wel vaak op de Nurburgring), maar wel een paar keer naar de DTM. Leuk daar, mooi circuit, leuke sfeer er om heen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:09 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
3 tot 6 uur afhankelijk van waar je in Nederland vertrekt.
Ik begrijp dat jij erbij was en precies weet hoe het zit.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:30 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Jij niet, maar wij wel! Want wat is die Jos toch weer een vreselijke asbak, om al was het maar een duwtje, je vader zo te behandelen. Die gast heeft echt hulp nodig hoor, want de volgende keer is het weer iemand op de kartbaan in Genk die klappen moet incasseren. Niet normaal hoor.
Op de site van de Hockenheimring zijn er voor de diverse tribunes nog wel kaarten beschikbaar, al zijn het er niet zo veel meer. En nog een stuk goedkoper ook.quote:Op donderdag 28 juli 2016 12:14 schreef VacaLoca het volgende:
Maak dan de kaartjes goedkoperwilde graag naar Hockenheim maar kaartje is me te duur.
Wel vreemd overigens want zie juist op ticketsites overal uitverkocht staan. Hier bijvoorbeeld:
http://www.gptours.nl/for(...)nheim-duitsland-2016
Nee. Maar wanneer ik de berichtgeving van de NOS volg......quote:Op donderdag 28 juli 2016 11:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij erbij was en precies weet hoe het zit.
De autosport redacteur van de NOS (Louis Dekker) is ook geen groot fan van Jos, dus deze berichten kun je ook met een korreltje zout nemenquote:Op donderdag 28 juli 2016 13:58 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee. Maar wanneer ik de berichtgeving van de NOS volg......
Maar om iemand dan in een kwaad daglicht te zetten is dan weer een stap te ver denk ik.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:13 schreef kareltjoo het volgende:
[..]
De autosport redacteur van de NOS (Louis Dekker) is ook geen groot fan van Jos, dus deze berichten kun je ook met een korreltje zout nemen
Ik praat het niet goed, ik bedoelde er meer mee te zeggen dat de NOS etc. ook maar aannames doen over wat er precies gebeurd isquote:Op donderdag 28 juli 2016 15:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Maar om iemand dan in een kwaad daglicht te zetten is dan weer een stap te ver denk ik.
Overigens begrijp ik die goedpraterij hier in het geheel niet. Er ligt (lag) een aangifte en het slachtoffer was gewond. Niets aan de hand dus, gewoon van de trap gevallen zeker. Jos zou beter eens bij zichzelf te rade kunnen gaan en hulp zoeken voor zijn onaangepaste en niet sociale gedrag.
Maar neem het gerust met een korreltje zout, dat heeft de eind redactie van de NOS waarschijnlijk niet gedaan
Een coureur heeft er vast minder verstand van dan Fokker habitue die het 'gezeur' vindt.quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:51 schreef habitue het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)e-acties-verstappen/
Wat een gezeur zeg.
Duh.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Een coureur heeft er vast minder verstand van dan Fokker habitue die het 'gezeur' vindt.
Nee niet echt, Max deed iets wat op het randje was waar sommige coureurs in het verleden wel voor gestraft zijn en hij niet. Toch duidelijk dat andere coureurs nu duidelijkheid eisen van de FIA wat er nu wel en niet geoorloofd is?quote:Op donderdag 28 juli 2016 15:51 schreef habitue het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)e-acties-verstappen/
Wat een gezeur zeg.
Eens.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee niet echt, Max deed iets wat op het randje was waar sommige coureurs in het verleden wel voor gestraft zijn en hij niet. Toch duidelijk dat andere coureurs nu duidelijkheid eisen van de FIA wat er nu wel en niet geoorloofd is?
Dit is geen aanval op Max, maar op de FIA en stewards die alles behalve consequent zijn. Wel strenge regels opleggen, maar ze slechts af en toe handhaven. Wat willen ze nou?
Mijn voorkeur: weg met die regels en laat coureurs maar vechten om hun positie
En hij flipte flink bij Britney is in the wallquote:
Dat dus. Max zijn verdedigen werd verder ook niet onderzocht door de stewards. En dus ok bevonden. Maak er dan geen big deal van. Lamlul.quote:Op donderdag 28 juli 2016 16:46 schreef sasquatsch het volgende:
Alleen moet Perez niet zo hypocriet doen om te zeggen dat Hamilton zich niet druk moet maken over de gele vlag situatie met Rosberg (omdat de FIA het ok vond) en zelf zich wel druk gaat maken om de acties van Verstappen (die door de FIA ok werden gevonden).
http://www.f1supernews.co(...)-hamilton-was-wrong/
"Hoe oud is Toto?"quote:
Perez, wat een hypocrietquote:Op donderdag 28 juli 2016 15:51 schreef habitue het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)e-acties-verstappen/
Wat een gezeur zeg.
quote:I've raced with many team-mates over the years and with quite an aggressive team-mate in Lewis, but I'm not used to driving down the straight and then my team-mate coming along and wiggling his wheels at me and banging wheels with me at 300km/h. I've had some tough fights in F1 but not quite as dirty as that. [..] Soon something serious will happen so he has to calm down.
Weet ik maar 189 pp is mij te duur nog. Jammer dat geen staanplaatsen los verkrijgbaar zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2016 13:29 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Op de site van de Hockenheimring zijn er voor de diverse tribunes nog wel kaarten beschikbaar, al zijn het er niet zo veel meer. En nog een stuk goedkoper ook.
https://www.eventimsports(...)an/venue/event/57917
Valt enorm mee joh... je moet er iets voor over hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2016 19:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Weet ik maar 189 pp is mij te duur nog. Jammer dat geen staanplaatsen los verkrijgbaar zijn.
http://www.rtlgp.nl/item/(...)verkeer_per_direct_oquote:FORMULE 1 HEFT VERBOD OP RADIOVERKEER PER DIRECT OP
De Formule 1 Strategy Group heeft besloten om al het radioverkeer vanaf de Duitse Grand Prix dit weekend weer toe te staan. Daarnaast zal ook het overschrijden van de track limits minder streng worden gehandhaafd.
Tijdens een bijeenkomst van de Strategy Group donderdag in Geneve hebben de zes grootste Formule 1-teams, FIA-president Jean Todt en F1-baas Bernie Ecclestone besloten om het hevig bekritiseerde hoge aantal regels in de Formule 1 een halt toe te roepen. Als resultaat is er besloten om vanaf dit weekend al het radioverkeer tijdens de race weer toe te staan. Alleen tijdens de formatieronde, waarin de coureur zelf zijn juiste afstellingen moet zien te vinden voor de start, zal er geen radioverkeer tussen de teams en de coureurs worden toegestaan.
Het besluit van de Strategy Group houdt in dat de coureurs vanaf dit weekend weer hulp mogen krijgen van hun engineers wanneer de auto te auto maken krijgt met een probleem. Het verbod op dergelijke assistentie leidde de afgelopen weken nog tot veel kritiek van onder andere Sergio Perez en Jenson Button, nadat zij in de race problemen kregen met de remmen maar niet geassisteerd mochten worden door hun teams.
OVERSCHRIJDEN TRACK LIMITS MINDER STRENG NAGELEEFD
Naast het toestaan van radioverkeer zal ook het overschrijden van de track limits vanaf dit weekend niet langer bestraft worden, aangezien het volgens de Strategy Group te lastig is om te oordelen wanneer een coureur wel of geen voordeel heeft gehaald bij het overschrijden van de baanlimiet.
Vorige week introduceerde de FIA in Hongarije nog een elektrisch systeem waarbij het overschrijden van de baanlimiet automatisch werd geregistreerd. Na drie waarschuwingen zou de coureur tijdens de race een straf aan zijn broek krijgen, maar dat besluit wordt dit weekend op Hockenheim dus weer teruggedraaid.
"Vanaf de GP van Duitsland"quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:19 schreef Sinister-D- het volgende:
Krijgt Rosberg zijn 2de plaats nu terug? En Jenson 1 punt als compensatie?
Het lijkt de PvdA wel, wat een draaikontenquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.rtlgp.nl/item/(...)verkeer_per_direct_o
meer de Europese politiek in het algemeenquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:27 schreef zoem het volgende:
[..]
Het lijkt de PvdA wel, wat een draaikonten
dat heb ik gelezen ja. Als de FIA halverwege het seizoen regels terugdraait, kunnen ze ook straffen en daardoor uitslagen terug draaien.quote:
de fans wel, de dagjes mensen hebben wat te melken....quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:36 schreef F1gamer het volgende:
krijgen we weer die ingewikkelde radioverkeer, waar de fans geen hol van snappen
Fans zijn dom.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:36 schreef F1gamer het volgende:
krijgen we weer die ingewikkelde radioverkeer, waar de fans geen hol van snappen
Het is niet alsof alleen Rosberg last heeft gehad van de radio-regels. Ook teams die niets hebben gezegd tegen een coureur hebben hinder ondervonden, alleen is het daar niet duidelijk hoeveel er verloren is. Dus nee, je kan niet eventjes de straffen terugdraaien.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat heb ik gelezen ja. Als de FIA halverwege het seizoen regels terugdraait, kunnen ze ook straffen en daardoor uitslagen terug draaien.
Dit soort achterlijke geintjes kan iemand het WK kosten, of juist opleveren.
Als het tussen Nasr en Palmer was gebeurd, hadden ze gewoon geen mening gehad en zou de leiding genoeg expertise hebben blahblahblah.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:55 schreef zoem het volgende:
Van de coureurs lijkt Vettel de enige te zijn die een genuanceerde reactie heeft gegeven over Max. De andere coureurs maken van een mug een olifant. Er was verder geen spannend nieuws te melden, dus nu wordt dit breed uitgemeten in de media.
jajaja, denk je nu echt dat ik dat niet weet. Het gaat mij erom dat deze debiele wijze van regeltjes veranderen gedurende het seizoen gewoon moet stoppen.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:57 schreef Montov het volgende:
[..]
Het is niet alsof alleen Rosberg last heeft gehad van de radio-regels. Ook teams die niets hebben gezegd tegen een coureur hebben hinder ondervonden, alleen is het daar niet duidelijk hoeveel er verloren is. Dus nee, je kan niet eventjes de straffen terugdraaien.
Je zou het haast zeggen inderdaadquote:Op donderdag 28 juli 2016 21:59 schreef MrStock het volgende:
De enige coureurs de er over gesproken hebben zijn degene die zich bedreigd voelen of al voorbij gestreefd zijn.
Niet mee eens, Vind het juist goed dat wanneer ze inzien dat een regel een verkeerde uitwerking heeft ze die meteen schrappen en niet het hele seizoen met z'n allen doorzetten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:02 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
jajaja, denk je nu echt dat ik dat niet weet. Het gaat mij erom dat deze debiele wijze van regeltjes veranderen gedurende het seizoen gewoon moet stoppen.
En Massa gek genoeg.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:55 schreef zoem het volgende:
Van de coureurs lijkt Vettel de enige te zijn die een genuanceerde reactie heeft gegeven over Max. De andere coureurs maken van een mug een olifant. Er was verder geen spannend nieuws te melden, dus nu wordt dit breed uitgemeten in de media.
Toch is het op zichzelf wel prettig als de regels duidelijk zijn en eenduidig worden toegepast.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:55 schreef zoem het volgende:
Van de coureurs lijkt Vettel de enige te zijn die een genuanceerde reactie heeft gegeven over Max. De andere coureurs maken van een mug een olifant. Er was verder geen spannend nieuws te melden, dus nu wordt dit breed uitgemeten in de media.
Dit.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:03 schreef zoem het volgende:
[..]
Je zou het haast zeggen inderdaad![]()
Perez wil graag hogerop, maar gaat (nog?) niet naar Ferrari. Max promoveert 'even' naar RBR en doet mee voor het podium.
Wereldkampioenen Button en Alonso rijden met een slechte wagen en worden om de oren gereden door een jong getalenteerd broekie. Daarnaast gaat Button tegenwoordig prat op veiligheid: het braafste (policor) jongetje van de klas.
Raikkonen is gefrustreerd dat hij net zoals in Spanje maar niet voorbij Max weet te komen.
Zelfs Kimi verklaarde dat het niet alleen om Max z'n acties ging maar dat er gewoon duidelijkheid moest komen en dat de regels altijd hetzelfde worden toegepast.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Toch is het op zichzelf wel prettig als de regels duidelijk zijn en eenduidig worden toegepast.
Of je schaft ze af. Dat is altijd duidelijk.
Willekeur is nooit goed.
Precies. Ook dat argument dat het niet duidelijk is of er voordeel is. Wat maakt het uit? Er is een baan en daar blijf je op. Simpel. Doe je dat niet, dan ben je fout. Zo moeilijk niet lijkt me.quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:38 schreef sasquatsch het volgende:
Die track limits regel hadden ze wel mogen blijven handhaven wat mij betreft. Vind toch al dat ze bij gebrek aan grindbakken te veel buiten de baan komen om een actie te doen. Het liefst had ik de grindbakken terug.
quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jenson Button says Max Verstappen did 'the most dangerous thing' in Hungary
En de kritieken blijven zich opstapelen deze week.
Na Spanje zag je commentaren als "te jong" en "gevaarlijk" niet meer, nu zijn ze op een internationaal podium weer volop terug.
Hopelijk dat Verstappen het hoofd koel kan houden in Duitsland en een aantal pundits weer de mond kan snoeren.
Ik heb het gevoel dat één misstap door de FIA nu dubbel hard bestraft zal worden omdat ze zich daartoe genoodzaakt zien door alle ophef afgelopen week.
En zo is het Max. Zolang de stewards het niet eens investigatoren is er niets aan de hand.quote:Max Verstappen is er nog altijd van overtuigd dat hij niets verkeerd heeft gedaan tijdens zijn gevecht met Kimi Raikkonen in Hongarije, ondanks de kritiek van andere rijders dat hij te agressief zou hebben gereden.
Verstappen en Raikkonen hadden het aan het einde van de Hongaarse Grand Prix flink met elkaar aan de stok. De Fin, die voor de laatste fase van de race terug was gegaan naar de superzachte band, deed meerdere pogingen om de Nederlander voorbij te gaan, maar die verdedigde zijn positie met hand en tand. Raikkonen, die bij een van zijn pogingen zelfs de achterkant van de Red Bull raakte en daarbij een deel van zijn voorvleugel verloor, kwam meerdere keren op de radio om zich te beklagen over de wijze waarop Verstappen zijn aanvallen afsloeg.
Verstappen herhaalde donderdag in de paddock in Duitsland dat hij niets fout heeft gedaan. “Ik was vooral heel erg blij dat ik geen lekke band had opgelopen, want ik bleek een vrij grote snee in mijn band te hebben”, blikte hij tegenover onder andere Motorsport.com terug op zijn gevecht met de Ferrari-coureur. “Ik denk dat het allemaal vrij duidelijk was. Vanuit de stewards werd er ook niets gezegd, dus naar mijn mening heb ik niets verkeerd gedaan. We zijn met Ferrari in gevecht in het kampioenschap, dus het gaat het niet zo van: ‘Hier heb je een gat, ga er maar langs’. Dat deed hij ook niet bij mij na mijn eerste pitstop. We zijn aan het vechten, het is geen zondagsritje. We zijn hier om te knokken en punten te scoren. Ik denk dat Senna en Prost het wel een leuk gevecht hadden gevonden.”
Kijk dat zijn teksten.quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
En zo is het Max. Zolang de stewards het niet eens investigatoren is er niets aan de hand.
Laat ze maar lullen. Weinig echte echte racers nog tegenwoordig in de F1. Gelukkig is Max er wel een.![]()
![]()
Hmm, ik dacht altijd juist van welquote:het is geen zondagsritje.
Ja, da´s wel redelijk bizar. Zou imo wel terecht zijn om de straffen van Rosberg en Button nu terug te draaien.quote:Op donderdag 28 juli 2016 21:50 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat heb ik gelezen ja. Als de FIA halverwege het seizoen regels terugdraait, kunnen ze ook straffen en daardoor uitslagen terug draaien.
Dit soort achterlijke geintjes kan iemand het WK kosten, of juist opleveren.
Dus de stewards hebben gelijk en het was wel degelijk niet de schuld van Grosjean?quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
En zo is het Max. Zolang de stewards het niet eens investigatoren is er niets aan de hand.
Het overschrijden van de tracklimits, en de volstrekte willekeur waar daar op gestraft wordt, is me al lang een doorn in het oog. De baan is de baan, en daar blijf je maar op.quote:Op donderdag 28 juli 2016 23:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Precies. Ook dat argument dat het niet duidelijk is of er voordeel is. Wat maakt het uit? Er is een baan en daar blijf je op. Simpel. Doe je dat niet, dan ben je fout. Zo moeilijk niet lijkt me.
Dat kun je dan weer niet doen zonder Perez, Hamilton en alle anderen over je heen te krijgen, die zich wel aan de regels hielden, maar daardoor gehinderd (of erger) werden tijdens de race.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, da´s wel redelijk bizar. Zou imo wel terecht zijn om de straffen van Rosberg en Button nu terug te draaien.
Tsja, maar het is zo uitnodigend hé! Vroeger had je gelijk naast de kerbs een grindbakquote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het overschrijden van de tracklimits, en de volstrekte willekeur waar daar op gestraft wordt, is me al lang een doorn in het oog. De baan is de baan, en daar blijf je maar op.
De belangrijker levensvragen. Zo Sky weekpas maar weer even aanzwengelen...quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:54 schreef Jane het volgende:
Wordt weer spannend dit weekend. Blijft Ziggo overeind of niet?
Nee natuurlijk niet. Ze hielden zich niet aan de regels terwijl andere dat wel deden.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, da´s wel redelijk bizar. Zou imo wel terecht zijn om de straffen van Rosberg en Button nu terug te draaien.
gebarentaal is nog leukerquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ik stel voor dat ze alleen nog maar in morse mogen communiceren.
Het is voor de casual kijker ook echt totaal niet meer te volgen zo. Eerst lees je in het nieuws dat Rosberg een straf aan z'n broek krijgt omdat-ie instructies via de radio kreeg en nu, nog geen maand later, mag het gewoonquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:07 schreef S95Sedan het volgende:
Vaag gedoe met die radio
Sowieso midden in het seizoen vanalles veranderen...
Yup, dat ook, komt gewoon amateuristisch over.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is voor de casual kijker ook echt totaal niet meer te volgen zo. Eerst lees je in het nieuws dat Rosberg een straf aan z'n broek krijgt omdat-ie instructies via de radio kreeg en nu, nog geen maand later, mag het gewoon
Nee joh, vlag signalen, die vlaggen zwaaien toch altijd.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:08 schreef motorbloempje het volgende:
Ik stel voor dat ze alleen nog maar in morse mogen communiceren.
Oeh, dat wordt dan wel heel BNW, stel je voor dat marshals dat al doen. Op een bepaalde manier vlaggen in een bepaalde richting en dat dat dan wat betekentquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:15 schreef Klummie het volgende:
[..]
Nee joh, vlag signalen, die vlaggen zwaaien toch altijd.
yup, maar goed ookquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:19 schreef opgebaarde het volgende:
dus in het vervolg bij een natte start, na een paar rondes rijden toch een reguliere start
Brandslangen FTW!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:19 schreef opgebaarde het volgende:
dus in het vervolg bij een natte start, na een paar rondes rijden toch een reguliere start
Ik heb dit hele seizoen nog nooit storing gehad op Ziggo tijdens de formulequote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:54 schreef Jane het volgende:
Wordt weer spannend dit weekend. Blijft Ziggo overeind of niet?
Ja, dan rijden ze eerste de baan droger voordat ze starten. Lijkt me beter dan wachten met starten totdat de baan opdroogt.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:19 schreef opgebaarde het volgende:
dus in het vervolg bij een natte start, na een paar rondes rijden toch een reguliere start
Maar jij kijkt via een tv-kanaal of ook via de streams?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik heb dit hele seizoen nog nooit storing gehad op Ziggo tijdens de formule
Tjonge,verrassend hè.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:00 schreef Floriz87 het volgende:
Ook al is het nog maar het eerste uur van de FP1: toch weer een verschil van +1s van Mercedes met de rest.
Alleen het kijken waard is Australië fp1 om alle nieuwe auto's goed te zien.quote:
Is wel vaker. In latere Fp's en de kwali blijkt het verschil toch weer kleiner te zijn.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:00 schreef Floriz87 het volgende:
Ook al is het nog maar het eerste uur van de FP1: toch weer een verschil van +1s van Mercedes met de rest.
Ja. Hebben Lidl deze race als sponsor erbij.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:05 schreef edraket31 het volgende:
Zie ik op de neus van de RB ineens een sponsoring van Lidl?
twitter:adamcooperF1 twitterde op donderdag 28-07-2016 om 15:49:56This weekend @redbullracing is carrying @Lidl branding. Surely @astonmartin and @TAGHeuer would rather be aligned with Fortnum & Mason... reageer retweet
Wat vind je er leuk aan? Ik heb het ook aanstaan, maar eigenlijk kijk ik nauwelijks. Het is meer het gevoel dat ik niks wil missenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mwah. Oneens. Maar ieder z'n ding.
Er wordt een en ander geprobeerd met bandjes, wat grenzen opzoeken her en der, ik kijk het naast m'n werk op een derde scherm hier, dus zit ook niet aan de buis gekluisterd, maar ik vind het ook met enige regelmaat wel interessant om te zien. Op zich is nu het bandverbruik wel interessant om naar te kijken, als je ziet hoe slecht de softs het deden onder de RB bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:07 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Wat vind je er leuk aan? Ik heb het ook aanstaan, maar eigenlijk kijk ik nauwelijks. Het is meer het gevoel dat ik niks wil missen.
in de eerste sector ?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:10 schreef Nattekat het volgende:
Supersoft vs medium: 6 tienden verschil tussen Verstappen (ss) en Perez.
Zoiets?
Het is deel van het weekend, de eerste blik op de baan. Je moet ook geen bakken actie op de baan verwachten.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:07 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Wat vind je er leuk aan? Ik heb het ook aanstaan, maar eigenlijk kijk ik nauwelijks. Het is meer het gevoel dat ik niks wil missen.
Oh, ja ik kijk via tvquote:Op vrijdag 29 juli 2016 10:32 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar jij kijkt via een tv-kanaal of ook via de streams?
Als enige, terwijl dat nou niet een band is voor de race. De verwachting is net als in Hongarije een supersoft en soft race.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:15 schreef Dimauro het volgende:
FI heeft meer meds meegenomen.. lijkt of ze een longrun plannen
supersoft. Als iedereen op supersofts een tijd zet vallen ze wel weer terug.quote:
Dan kun je een lange winterslaap gaan houdenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:08 schreef Beach het volgende:
Maak me maar wakker als de oude Hockenheimring er weer is.
Wel fijn met McLaren weer op P7 en P8quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:24 schreef Jane het volgende:
Top 10 staat weer lekker op team gesorteerd.
Smallere kerbs maken, zodat als er een auto naast de baan gaat deze afgeremd wordt door wat er naast de baan ligt.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 09:40 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Tsja, maar het is zo uitnodigend hé! Vroeger had je gelijk naast de kerbs een grindbak
Arsenal is het Ferrari van de voetbal zal je bedoelen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:32 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Mclaren begint echt stappen te maken![]()
Kan volgend seizoen wel eens erg leuk worden met 4 teams die voor een kampioenschap kunnen vechten. Of Ferrari is volgend jaar het 4e team, beetje het Arsenal van de F1
Maar waar haal jij deze informatie vandaan?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er wordt een en ander geprobeerd met bandjes, wat grenzen opzoeken her en der, ik kijk het naast m'n werk op een derde scherm hier, dus zit ook niet aan de buis gekluisterd, maar ik vind het ook met enige regelmaat wel interessant om te zien. Op zich is nu het bandverbruik wel interessant om naar te kijken, als je ziet hoe slecht de softs het deden onder de RB bijvoorbeeld.
Wel gek dat ze zich dan allemaal zo druk maken om Verstappens verdedigen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:51 schreef King_Merc het volgende:
http://www.motorsport.com(...)olved-alonso-803104/
Wat denken jullie hiervan ?
Opzich heeft ie gelijk, iedereen zou zo miniem mogelijk afremmen, als het maar net niet bestraft wordt,
Ik heb het geluid aan. Je weet wel, waardoor je kunt horen wat er besproken wordt, radioberichten, dat soort zaken.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:05 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Maar waar haal jij deze informatie vandaan?
Ah, vandaar. Ik heb een Spaanse stream en het commentaar versta ik niet. En om tussen het Spaanse gebrabbel steeds op te moeten letten of er een radiobericht is vind ik iets teveel gedoe.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb het geluid aan. Je weet wel, waardoor je kunt horen wat er besproken wordt, radioberichten, dat soort zaken.
Met een beetje geluk kan Renault er op korte termijn ook weer bijquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:32 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Mclaren begint echt stappen te maken![]()
Kan volgend seizoen wel eens erg leuk worden met 4 teams die voor een kampioenschap kunnen vechten. Of Ferrari is volgend jaar het 4e team, beetje het Arsenal van de F1
Iets meer dan 'een beetje' en iets langer dan 'korte'.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kan Renault er op korte termijn ook weer bij
Als ze Allison daar binnen kunnen hengelen hoeft dat niet zo lang te duren, die is niet vergeten hoe die Ferrari in elkaar zitquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Iets meer dan 'een beetje' en iets langer dan 'korte'.
Pastor en Massa erin en Palmer en Kmag eruit.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:05 schreef opreis het volgende:
[..]
Met een beetje geluk kan Renault er op korte termijn ook weer bij
Magnussen ook niet?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Pastor en Massa erin en Palmer en Kmag eruit.
Ik las dat hun contract niet verlengd wordt.
Nee, heeft niet zozeer met Rosberg te maken maar dat de pole tijd onder dubbel geel werd gereden.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:51 schreef King_Merc het volgende:
http://www.motorsport.com(...)olved-alonso-803104/
Wat denken jullie hiervan ?
Opzich heeft ie gelijk, iedereen zou zo miniem mogelijk afremmen, als het maar net niet bestraft wordt,
Oftewel dubbel geel voor een spin oid resulteert in rode vlag?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, heeft niet zozeer met Rosberg te maken maar dat de pole tijd onder dubbel geel werd gereden.
maar daar heeft de FIA een oplossing voor gevonden. In het vervolg wordt bij dubbel geel in de kwalificatie de sessie gestopt. Dan is dat niet meer mogelijk.
Ja, http://www.skysports.com/(...)-double-yellow-flagsquote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Oftewel dubbel geel voor een spin oid resulteert in rode vlag?
Wat een onzin weer, gewoon afremmen bij dubbel geel. Als de auto toch snel weg is, kun je snel weer verder met de kwali. Mocht er een kraan oid aan te pas komen, kun je als nog rood geven.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 13:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, http://www.skysports.com/(...)-double-yellow-flags
McLaren zelf zegt dat hun chassis nu even goed is dan dat van Ferrariquote:Op vrijdag 29 juli 2016 11:32 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Mclaren begint echt stappen te maken![]()
Kan volgend seizoen wel eens erg leuk worden met 4 teams die voor een kampioenschap kunnen vechten. Of Ferrari is volgend jaar het 4e team, beetje het Arsenal van de F1
P4 intussen.quote:
okee leuk om te wetenquote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:54 schreef AMDB het volgende:
Volgens Sky commentaar zijn er evenveel Verstappen vlaggen langs het circuit als dat er Ferrari vlaggen zijn
Ahjo, dramtit. Is toch mooi!quote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:56 schreef Beach het volgende:
[..]
okee leuk om te weten
alle Max fans nu een stijve piemel
geilquote:Op vrijdag 29 juli 2016 14:54 schreef AMDB het volgende:
Volgens Sky commentaar zijn er evenveel Verstappen vlaggen langs het circuit als dat er Ferrari vlaggen zijn
Gras is groen, Ferrari is rood, Krohn spint, etc...quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:18 schreef ChatGirl het volgende:
Vettel loopt weer eens te janken op de radio![]()
![]()
Yep.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Ligt er nou een dragracebaan langs de laatste bocht?
VERY DANGEROUS! WROARGHHquote:
Jup, maar niemand weet nog waarom.quote:
ja. Wist je dat niet?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:21 schreef Nattekat het volgende:
Ligt er nou een dragracebaan langs de laatste bocht?
twitter:O_Incomodado twitterde op vrijdag 29-07-2016 om 15:23:56@F1 everyday is more ridiculous. If drivers aren't allowed to go beyond track limits, then LIMIT THE DAMN TRACK!!!! https://t.co/RWcS5AD3Re reageer retweet
En in VT1 zelfs 14x zeiden zequote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:31 schreef Jigzoz het volgende:
VES is er al zes keer overheen. Drie keer was toegestaan.
3x was in Hongarije niet? nu mag het toch gewoon? :pquote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:31 schreef Jigzoz het volgende:
VES is er al zes keer overheen. Drie keer was toegestaan.
En dan? Echt veel voordeel heb je er niet van in een training.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Hier zijn ook restrictions bij de eerste bocht.
neuh, het is het opzoeken van de limiet. Als je achter de kerbs een rand van 30 centimeter weghaalt en dat opvult met materiaal dat de auto's flink afremt zullen de coureurs het wel uit hun hoofd laten om te ver te gaanquote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En dan? Echt veel voordeel heb je er niet van in een training.
Nee, hier is het ook 3xquote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:33 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
3x was in Hongarije niet? nu mag het toch gewoon? :p
Puppy's?quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh, het is het opzoeken van de limiet. Als je achter de kerbs een rand van 30 centimeter weghaalt en dat opvult met materiaal dat de auto's flink afremt zullen de coureurs het wel uit hun hoofd laten om te ver te gaan
Nee, die regel is er nog niet door. Was wel voorgesteld in de Strategy Group, maar Whiting wil er nog niet aan. Die wil eerst kijken wat de gevolgen zijn en zolang vasthouden aan de huidige regel.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:33 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
3x was in Hongarije niet? nu mag het toch gewoon? :p
Maldonado die je achterna komtquote:
twitter:McLarenF1 twitterde op vrijdag 29-07-2016 om 15:44:28Jenson complained of an eye irritation during FP2, and has gone to Mannheim hospital to have a precautionary check-up. reageer retweet
Ah oke, duidelijk :pquote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:42 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, die regel is er nog niet door. Was wel voorgesteld in de Strategy Group, maar Whiting wil er nog niet aan. Die wil eerst kijken wat de gevolgen zijn en zolang vasthouden aan de huidige regel.
http://www.f1fanatic.co.u(...)rn-one-track-limits/
http://www.f1supernews.co(...)-limit-restrictions/
O, da's niet superdramatisch.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:45 schreef ChatGirl het volgende:
twitter:McLarenF1 twitterde op vrijdag 29-07-2016 om 15:44:28Jenson complained of an eye irritation during FP2, and has gone to Mannheim hospital to have a precautionary check-up. reageer retweet
Groene zeep, stukken goedkoperquote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:45 schreef Rossdale het volgende:
Teflon strip, dan schieten ze door op het asfalt erachter en is hun bocht en dus tijd verknalt
Jenson met een hond in de cockpitquote:Op vrijdag 29 juli 2016 15:55 schreef Jigzoz het volgende:
Zou wel tof zijn als Vandoorne dit weekend weer eens rijdt.
twitter:JensonButton twitterde op vrijdag 29-07-2016 om 16:32:56On my way back to Hockenheim from the Mannheim hospital for an eye examination, foreign body found & removed. All good for tomorrow 👍🏽 #JB22 reageer retweet
quote:foreign body found
OK, ik snap het.quote:A corneal foreign body is an object (eg, metal, glass, wood, plastic, sand) either superficially adherent to or embedded in the cornea of the eye (see the image below). The removal of a corneal foreign body is a procedure commonly performed in the clinic or emergency department setting.[1] If corneal foreign bodies are not removed in a timely manner, they can cause prolonged pain and lead to complications such as infection and ocular necrosis.
Dat weet je niet. Ik heb ook last van mijn ogen en moet waarschijnlijk onder het mes binnenkort.quote:
Iets betere verzekering waarschijnlijkquote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ik heb ook last van mijn ogen en moet waarschijnlijk onder het mes binnenkort.
Wel debiel dat zo een figuur gewoon meteen terecht kan en ik 2 weken moet wachten voor ik me bij de oogarts kan melden
Button is wel vaker sneller dan jij.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ik heb ook last van mijn ogen en moet waarschijnlijk onder het mes binnenkort.
Wel debiel dat zo een figuur gewoon meteen terecht kan en ik 2 weken moet wachten voor ik me bij de oogarts kan melden
Het is de schuld van HHF (de lul); dat weet iedereen.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dus de stewards hebben gelijk en het was wel degelijk niet de schuld van Grosjean?
Ik niet. Ik heb liever dat Hamilton na uiterlijk de eerste bocht helemaal niet meer rijdt.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:21 schreef opgebaarde het volgende:
ik hoop dat Rosberg Hamilton helemaal zoek rijdt
Ik F5 constant daar.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jij hebt zeker deze site goed in de gaten gehouden:
http://ishetalvrijdag.nl/
Ik ookquote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:21 schreef opgebaarde het volgende:
ik hoop dat Rosberg Hamilton helemaal zoek rijdt
Dat was het ook niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2016 08:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dus de stewards hebben gelijk en het was wel degelijk niet de schuld van Grosjean?
als we dan toch zo bezig zijn dan maar weer beiden van de baanquote:Op vrijdag 29 juli 2016 17:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb liever dat Hamilton na uiterlijk de eerste bocht helemaal niet meer rijdt.
Mooie plek, alleen geen scherm?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 09:30 schreef Sjemmert het volgende:
Helemaal top hier op de Hockenheimring. Het zonnetje schijnt en onze plekken zijn super. We zitten al klaar voor de gp3 kwalificatie zo.
[ afbeelding ]
Jawel aan de overkant groot scherm waar we alles kunnen zien. En groot bord met posities en timing info.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 10:04 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Mooie plek, alleen geen scherm?
Gebruik tegenwoordig streamshare (punt) in, staan alle links op van voornamelijk f1 maar ook andere sporten.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:04 schreef Fokker89 het volgende:
Nu wil ik niet weer gaan zeuren over linkjes, maar eigenlijk wil ik dat wel.
Hoe komen jullie eigenlijk altijd aan actuele linkjes?
Ja heb nu ook wel een webstriem, maar doe toch liever via ACE kijken.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gebruik tegenwoordig streamshare (punt) in, staan alle links op van voornamelijk f1 maar ook andere sporten.
je kan nog een paar minuten slapen, er is nu reclame en 2 man op de baan.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
Pfffff net wakker.nog verder slapen of toch kijken?
Die van gisteren doet het toch gewoon?quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja heb nu ook wel een webstriem, maar doe toch liever via ACE kijken.
Maar voor nu is het goed, vanmiddag kan ik weer gewoon via Ziggo kijken.
In bed kijken, en over een uur nog even verder slapen.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
Pfffff net wakker.nog verder slapen of toch kijken?
Nee, kennelijk nietquote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die van gisteren doet het toch gewoon?
Beide staan erop, is meer een overzicht website waar zowel weblinbks als ace op staat van sport die op het moment 'live' zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2016 11:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja heb nu ook wel een webstriem, maar doe toch liever via ACE kijken.
Maar voor nu is het goed, vanmiddag kan ik weer gewoon via Ziggo kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |